Luktar man skit kan man ju undra varför han vistas bland folk ute? hem o tvätta dig din jävla äckelblatte.... tror inte heller han frågade om lov även om han gjorde det so what? vem fan vill sitta nära nån som luktar illa han väl gott stå han ser inte ut att vara sjuk eller nåt ? detta är inget nytt beteende direkt dom håller på sådär i kollektivtrafik osv... för dom ska svenskar vika undan inte tvärtom det är ju deras mentalitet för helvete.
Ja det gjorde han. Säger väl bara vad alla muslimer tänker om svenskar!
Han såg ut som en mulatt, det utesluter dock inte att han är muslim. Och om han är en mulatt, då har han hatat mot sig själv också med den kommentaren.
Han sade "svennehora" tror jag på slutet om inte jag minns helt fel.
Citat:
Ursprungligen postat av Jaifie
Dåligt beteende, inte ok. Men jag har kollat på videon flera gånger med hög volym oh hör ingen 'svennahora' på video bara svenne och sen mummel.
Jag kunde inte höra det. Men han kanske mumlade det i mitten av videon? Hur som som helst han kommer att bli känd i Sverige och omvärlden. Det kommer förmodligen att hjälpa honom att få jobb i framtiden.
Ojdå en 7klöverröstare fick lite blattehat överöst på sig, tillbaks till södermalmstrappan på dig ditt kräk, mormorstrosorna längtar efter barnsperma från de ensamkommande
Har sett videon nu, måste säga att den definitivt inte förtjänar en flashbacktråd. Den tes om att alla invandrare är våldsamma som ni driver här inne avstyrks ju av klippet! Fine, snubben slår till den där glasrutan och uppträder väldigt hotfullt och så vidare, men jag känner inte att "smockan hänger i luften" om man säger så, man märker när någon är ute efter blod, den här snubben är ju bara tokförbannad.
Jag skulle dra motsatt slutsats av klippet, jag tycker att det visar på återhållsamhet, han säger ju inte ens någonting hemskt i klippet, bara "ja det är bäst för hennes liv" (att hon går härifrån menar han) och går undan, uppenbart att han inte vill eskalera konflikten men att han känner att det är färdigbackat.
Och kom igen nu, visst har vi alla erfarenhet av genomvidriga pursvenska tanter? Det går inte rätt till i klippet men det går inte ens tillnärmelsevis så fel som det kunde ha gått eller skulle ha behövt ha gått för att ni ska kunna köra den här grejen. Ta den andra snubben istället, den här Sam som gläfser om horor, där har ni något att bita i ordentligt.
1/10 i betyg för missvisande rubrik och händelselöst klipp.
Verkligen. Vi ser 5 sekunder av vad som kan ha varit ett långt bråk/tjafs som vi inte vet någonting om. Hade killen varit så aggressiv och utan impulskontroll som många här gör gällande så hade han ju pucklat på tanten. Nu bankar han istället ut sin frustration på väggen/rutan. Ryktet om att tanten skulle sagt att han luktar är ju bara befängt.