Citat:
"Det är bäst förhennes liv" och samtidigt slå på inredningen är inte ett olaga hot?
Ett brott med fängelse upp till ett år i straffskalan.
Min hörsel är inte den bästa men svennehora tycker jag mig höra vilket skulle vara hets mot folkgrupp om det fanns likhet inför lagen. (blattehora, hucklekora skulle definitivt direkt prioriterats skyhögt)¨
Även det har fängelse i straffskalan (2 år)
Hade inte tanten flytt ut hade det definitivt gått till handgripligheter.
Sluta att släta över beteendet. Man blir illamående när svenska kvinnor hunsas, förolämpas och hotas av dessa sandapor utan åtgärd från de testikellösa stockholms flugmännen.
i ett land där lokalbefolkning haft kulor hade han tillrättavisats som i videon nyligen där en annan möna parasit beter sig på tunnelbanan och gastar hora.
Om gamla tanter däremot säger "neger" om sadistiska gruppvåldtäktsmän på facebook är det ett jävla hallå.
Ett brott med fängelse upp till ett år i straffskalan.
Min hörsel är inte den bästa men svennehora tycker jag mig höra vilket skulle vara hets mot folkgrupp om det fanns likhet inför lagen. (blattehora, hucklekora skulle definitivt direkt prioriterats skyhögt)¨
Även det har fängelse i straffskalan (2 år)
Hade inte tanten flytt ut hade det definitivt gått till handgripligheter.
Sluta att släta över beteendet. Man blir illamående när svenska kvinnor hunsas, förolämpas och hotas av dessa sandapor utan åtgärd från de testikellösa stockholms flugmännen.
i ett land där lokalbefolkning haft kulor hade han tillrättavisats som i videon nyligen där en annan möna parasit beter sig på tunnelbanan och gastar hora.
Om gamla tanter däremot säger "neger" om sadistiska gruppvåldtäktsmän på facebook är det ett jävla hallå.
Det kan fullt möjligt vara olaga hot, om itne annat så finns det nog förargelseväckande beteende eller motsvarande som kan täcka in hans beteende. Håller med om att det vrider lite i magen när jag ser gamla svenskar bli hunsade, men vi måste kunna vara nyanserade. I det här fallet så var det inte så jävla illa faktiskt, jag slätar inte över och har inget intresse av det, det är bara ett konstaterande. Hade han varit fysiskt hotfull, som i att gå upp mot henne eller att han tappade besinningen helt då hade det varit en annan sak. På ett sätt är det fel redan att någon filmar, håller med dig om att fler borde ha gått emellan, men det är ju faktiskt en som gör det och situationen går inte överstyr.
Det tjänar ingen någonting att kritisera en invandrare extra hårt för ett beteende som en svensk lika gärna hade kunnat gjort, kom igen nu. Du vet att om Tumba-Tommy, 17 år, blir riktigt förbannad på en tant på tuben så är det exakt så där det ser ut. Om vi ritkar samma kritik mot den här videon som vi gör mot det som händer i rinkeby till exempel så förlamar man kritiken och lägger mer eld på brasan om att det inte finns några problem annat än rasism. Det du och ni talar om finns i någon usträckning och ni har inte helt fel, men det här är inte samma. Högre upplösning än så kräver jag.
.