2018-03-05, 09:00
Medlem
Berra76s avatar
Vad upprörda ni var här då, det där var väl inte så farligt? Jag kan också bli sur när bittra tanter kommer med spydiga grundlösa kommentarer vilket troligtvis är vad som hänt i det här fallet. Nästa gång kanske bitterkärring lärt sig sin läxa och håller käften istället.

Fast de flesta av er är nog egentligen mest upprörda över att ni själva saknar balls helt och hållet och på sin höjd knyter näven i fickan när ni blir utsatta för verbala påhopp eller blir nertryckta på något sätt.

Stackars pedofiler, jag lider med er...

NOOOOT!!!
Citera
2018-03-05, 09:12
Medlem
Malacodas avatar
Någon länk till filmen? Nuvarande fungerar ej
Citera
2018-03-05, 09:14
Medlem
Starobrnos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malacoda
https://nyheteridag.se/attackerade-aldre-kvinna-men-ingen-polisanmalan/
Citera
2018-03-05, 09:19
Medlem
MrLevaLivets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impasto
Varför skulle det vara ok att bete sig hotfullt mot en gammal skör kvinna bara för att hon förolämpar dig? Varför skulle rasism ge dig någon slags carte blanche? Jävligt barnsligt resonemang av dig.

Mitt svar får bli generaliserat baserat på livserfarenhet. Gamla surtanter är långt ifrån sköra och i stort sett omöjliga att debattera med. Om en surtant skulle grovt (som jag anser att rasistiska kommentarer är) förolämpa mig oprovocerat skulle jag ryta så tanten hoppade en halvmeter. Surtanter har inget carte blanche heller.

Håller dock med nu när detta har fått smälta in att snubbens reaktion är jäkligt psycho och inte rätt sätt precis. Så där måste jag backa.
Citera
2018-03-05, 09:20
Medlem
GooglaYuriBezmenovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berra76
Vad upprörda ni var här då, det där var väl inte så farligt? Jag kan också bli sur när bittra tanter kommer med spydiga grundlösa kommentarer vilket troligtvis är vad som hänt i det här fallet. Nästa gång kanske bitterkärring lärt sig sin läxa och håller käften istället.

Fast de flesta av er är nog egentligen mest upprörda över att ni själva saknar balls helt och hållet och på sin höjd knyter näven i fickan när ni blir utsatta för verbala påhopp eller blir nertryckta på något sätt.

Stackars pedofiler, jag lider med er...

NOOOOT!!!

Du är ett bra troll. De flesta av dina kommentarer kring händelser baseras på antaganden, även här.

Du försvarar även aggressiva beteenden, vilket är mycket märkligt. Det är som att innehållet i filmen är av inget värde, utan dina antaganden kring tiden före filmen är mer legitima.
Citera
2018-03-05, 09:22
Medlem
Haggan ser ut att ha färgat håret knallrött, avslöjande tecken på en batikhäxa. Hon är säkert hemma och skriver tweets där hon anklagar Sverigedemokraterna för det hon råkade ut för
Citera
2018-03-05, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GooglaYuriBezmenov
Filmen är borttagen från Facebook.

Har uppladdaren blivit hotad?

Eller har #jagärhär påtryckningar gått igenom Facebook, där vår storebror nu filtrerat ut filmen, med risk för att intoleranta åsikter till den tvingade globalismen växer?

Citat:
Ursprungligen postat av Malacoda
Ny länk
Citat:
Ursprungligen postat av linenc
Nån postade en backup.
https://minfil.org/z7b6K7d7b6/nybyggare_r_ddar_pension_r.mp4

Spara alltid ner saker från social media, för det försvinner jättefort varenda gång.
Citera
2018-03-05, 09:35
Medlem
ENTPs avatar
Har sett videon nu, måste säga att den definitivt inte förtjänar en flashbacktråd. Den tes om att alla invandrare är våldsamma som ni driver här inne avstyrks ju av klippet! Fine, snubben slår till den där glasrutan och uppträder väldigt hotfullt och så vidare, men jag känner inte att "smockan hänger i luften" om man säger så, man märker när någon är ute efter blod, den här snubben är ju bara tokförbannad.

Jag skulle dra motsatt slutsats av klippet, jag tycker att det visar på återhållsamhet, han säger ju inte ens någonting hemskt i klippet, bara "ja det är bäst för hennes liv" (att hon går härifrån menar han) och går undan, uppenbart att han inte vill eskalera konflikten men att han känner att det är färdigbackat.

Och kom igen nu, visst har vi alla erfarenhet av genomvidriga pursvenska tanter? Det går inte rätt till i klippet men det går inte ens tillnärmelsevis så fel som det kunde ha gått eller skulle ha behövt ha gått för att ni ska kunna köra den här grejen. Ta den andra snubben istället, den här Sam som gläfser om horor, där har ni något att bita i ordentligt.

1/10 i betyg för missvisande rubrik och händelselöst klipp.
Citera
2018-03-05, 09:38
Medlem
Toolmans avatar
Mannen ser inte ut som ett psykiatrifall. Proper och städad. Damen har säkerligen varit otrevlig när hon nekat sittplats brevid (högst vanligt t-banan). Att damen inte gjort anmälan kan tyda på detta. Uavsett blir det en massa spekulationer, tycker inte att nissen med den dåliga självkontrollen förtjänar att hängas ut innan händelseförloppet är mer klargjort.
Citera
2018-03-05, 09:40
Medlem
MrLevaLivets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Ni antivita rasister är så bias så man undrar om ni verkligen är ens medvetna om det? Den enda möjligheten före klippet börjar är att tanten har sagt något rasistiskt, istället för att det likaväl kan vara han som har härjat runt dessförinnan för att han hatar vita? För att det endast är vita som är rasister? För att det är vanligare att gamla tanter härjar i Stockholms kollektivtrafik än att icke-vita unga män gör det? Hur vet ni att han inte själv är en våldsbenägen nazist, som Jackie Arklöv, och hörde tanten säga något positivt om mångkulturen?

Njae nu läste du inte mitt slut på texten där jag ger ett helt annat alternativ. Men håller med om att han bara kan ha varit dum i huvudet och kaosig, helt klart. Jag är inte anti-vit, herregud.
Mitt favoritscenario är att tanten ville ha batik-tant-sex och körde upp en hand och vägrade ta ett nej.
Citera
2018-03-05, 10:02
Medlem
Mextremes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ENTP
Har sett videon nu, måste säga att den definitivt inte förtjänar en flashbacktråd. Den tes om att alla invandrare är våldsamma som ni driver här inne avstyrks ju av klippet! Fine, snubben slår till den där glasrutan och uppträder väldigt hotfullt och så vidare, men jag känner inte att "smockan hänger i luften" om man säger så, man märker när någon är ute efter blod, den här snubben är ju bara tokförbannad.

Jag skulle dra motsatt slutsats av klippet, jag tycker att det visar på återhållsamhet, han säger ju inte ens någonting hemskt i klippet, bara "ja det är bäst för hennes liv" (att hon går härifrån menar han) och går undan, uppenbart att han inte vill eskalera konflikten men att han känner att det är färdigbackat.

Och kom igen nu, visst har vi alla erfarenhet av genomvidriga pursvenska tanter? Det går inte rätt till i klippet men det går inte ens tillnärmelsevis så fel som det kunde ha gått eller skulle ha behövt ha gått för att ni ska kunna köra den här grejen. Ta den andra snubben istället, den här Sam som gläfser om horor, där har ni något att bita i ordentligt.

1/10 i betyg för missvisande rubrik och händelselöst klipp.

"Det är bäst förhennes liv" och samtidigt slå på inredningen är inte ett olaga hot?
Ett brott med fängelse upp till ett år i straffskalan.
Min hörsel är inte den bästa men svennehora tycker jag mig höra vilket skulle vara hets mot folkgrupp om det fanns likhet inför lagen. (blattehora, hucklekora skulle definitivt direkt prioriterats skyhögt)¨
Även det har fängelse i straffskalan (2 år)
Hade inte tanten flytt ut hade det definitivt gått till handgripligheter.

Sluta att släta över beteendet. Man blir illamående när svenska kvinnor hunsas, förolämpas och hotas av dessa sandapor utan åtgärd från de testikellösa stockholms flugmännen.
i ett land där lokalbefolkning haft kulor hade han tillrättavisats som i videon nyligen där en annan möna parasit beter sig på tunnelbanan och gastar hora.

Om gamla tanter däremot säger "neger" om sadistiska gruppvåldtäktsmän på facebook är det ett jävla hallå.
Citera
2018-03-05, 10:03
Medlem
FFL88s avatar
Varför färdas ens blattar med kollektivtrafik öht, är väl knappast så att de är på väg till/från vare sig skola, jobb eller dylikt, så då återstår endast för att kåtstirra, taffsa och/eller följa efter potentiella offer för att senare våldta, misshandla, råna och om möjlighet ges skära sönder litegrann. 100% att det handlar om något liknande i detta fall, sen om fanskapet dessutom stinker rutten kompott av vitlök, sur gammal pung/armsvett och ivrigt överdoserad AXE spray på det så förstår jag medresenärernas ovilja att vistas i närheten av äcklet, sen att retardot reagerar som en rabiat liten råtta är ju mer standard när det gäller psykopat blattar.
Senast redigerad av FFL88 2018-03-05 kl. 10:09.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in