2018-03-05, 10:11
Medlem
ENTPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mextreme
"Det är bäst förhennes liv" och samtidigt slå på inredningen är inte ett olaga hot?
Ett brott med fängelse upp till ett år i straffskalan.
Min hörsel är inte den bästa men svennehora tycker jag mig höra vilket skulle vara hets mot folkgrupp om det fanns likhet inför lagen. (blattehora, hucklekora skulle definitivt direkt prioriterats skyhögt)¨
Även det har fängelse i straffskalan (2 år)
Hade inte tanten flytt ut hade det definitivt gått till handgripligheter.

Sluta att släta över beteendet. Man blir illamående när svenska kvinnor hunsas, förolämpas och hotas av dessa sandapor utan åtgärd från de testikellösa stockholms flugmännen.
i ett land där lokalbefolkning haft kulor hade han tillrättavisats som i videon nyligen där en annan möna parasit beter sig på tunnelbanan och gastar hora.

Om gamla tanter däremot säger "neger" om sadistiska gruppvåldtäktsmän på facebook är det ett jävla hallå.

Det kan fullt möjligt vara olaga hot, om itne annat så finns det nog förargelseväckande beteende eller motsvarande som kan täcka in hans beteende. Håller med om att det vrider lite i magen när jag ser gamla svenskar bli hunsade, men vi måste kunna vara nyanserade. I det här fallet så var det inte så jävla illa faktiskt, jag slätar inte över och har inget intresse av det, det är bara ett konstaterande. Hade han varit fysiskt hotfull, som i att gå upp mot henne eller att han tappade besinningen helt då hade det varit en annan sak. På ett sätt är det fel redan att någon filmar, håller med dig om att fler borde ha gått emellan, men det är ju faktiskt en som gör det och situationen går inte överstyr.

Det tjänar ingen någonting att kritisera en invandrare extra hårt för ett beteende som en svensk lika gärna hade kunnat gjort, kom igen nu. Du vet att om Tumba-Tommy, 17 år, blir riktigt förbannad på en tant på tuben så är det exakt så där det ser ut. Om vi ritkar samma kritik mot den här videon som vi gör mot det som händer i rinkeby till exempel så förlamar man kritiken och lägger mer eld på brasan om att det inte finns några problem annat än rasism. Det du och ni talar om finns i någon usträckning och ni har inte helt fel, men det här är inte samma. Högre upplösning än så kräver jag.
Citera
2018-03-05, 10:16
Medlem
TuckerandDales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrLevaLivet
Njae nu läste du inte mitt slut på texten där jag ger ett helt annat alternativ. Men håller med om att han bara kan ha varit dum i huvudet och kaosig, helt klart. Jag är inte anti-vit, herregud.
Mitt favoritscenario är att tanten ville ha batik-tant-sex och körde upp en hand och vägrade ta ett nej.

Hahaha du gjorde min dag .
Bäst svaret i tråden👍.

Ska snart ut och åka buss så kanske ska testa ditt förslag
Citera
2018-03-05, 10:20
Medlem
Förstår inte hur en del tänker. varför skulle inte en invandrare bli förbannad, rentav hota eller begå lagbrott?
Olika grupperingar i samhället är ju trots allt ganska lika när det gäller att några sticker ut och agerar av någon orsak.
Så länge inte agerandet går över alla civila gränsen eller uppträdanden som när typ NMR och deras likar tokislamisterna stämmer upp i rasistkören vi och dom eller när fria tider klipper och klistrar rasistfake på accord, ja då är det inget att bry sig om. Få är nog ta videon som annat än ett exempel på ovanligt dålig extremistpropaganda.
Citera
2018-03-05, 10:21
Medlem
Mextremes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ENTP
Det kan fullt möjligt vara olaga hot, om itne annat så finns det nog förargelseväckande beteende eller motsvarande som kan täcka in hans beteende. Håller med om att det vrider lite i magen när jag ser gamla svenskar bli hunsade, men vi måste kunna vara nyanserade. I det här fallet så var det inte så jävla illa faktiskt, jag slätar inte över och har inget intresse av det, det är bara ett konstaterande. Hade han varit fysiskt hotfull, som i att gå upp mot henne eller att han tappade besinningen helt då hade det varit en annan sak. På ett sätt är det fel redan att någon filmar, håller med dig om att fler borde ha gått emellan, men det är ju faktiskt en som gör det och situationen går inte överstyr.

Det tjänar ingen någonting att kritisera en invandrare extra hårt för ett beteende som en svensk lika gärna hade kunnat gjort, kom igen nu. Du vet att om Tumba-Tommy, 17 år, blir riktigt förbannad på en tant på tuben så är det exakt så där det ser ut. Om vi ritkar samma kritik mot den här videon som vi gör mot det som händer i rinkeby till exempel så förlamar man kritiken och lägger mer eld på brasan om att det inte finns några problem annat än rasism. Det du och ni talar om finns i någon usträckning och ni har inte helt fel, men det här är inte samma. Högre upplösning än så kräver jag.

"Inte så jävla illa"
Blatten hotar och tvingar tanten att gå av tåget och avbryta sin resa.
I det här fallet var det inte "Tumba-Tommy" som kallade tanten svenne-hora, hotade henne till livet och tvingade henne av tåget men om det vore kunde vi diskuterat det.

Problemet är inte "Tumba-Tommy". Det perifiera problemet har kraftigt minskat med den minskade suparkulturen bland svenska ungdomar.
Den eskalerande trenden att svenska kvinnor och t.o.m gamla tanter inte längre kan leva sina liv och förflytta sig som de vill utan att blibehandlade som skräp, hotade, misshandlade och förnedrade.
Video efter video, rubrik efter rubrik handlar om svenskar som förnedras av agressiva babbar och ingen ingriper.
Citera
2018-03-05, 10:31
Medlem
Toolmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ENTP

Helt enig, detta kunde lika gärna varit psykoleffe från Flemmingsberg. Detta är att kasta bort sin egen trovärdighet och förminska sig själv till en rasist. Det tjänar inte alls saken att stoppa invandringen. Antirasisterna får bara mer energi. Gruppvåldtäkter, åldringsrån, stenkastning, gängskjutningar, personrån är i huvudsak invandrarbrott. Lägg trycket på detta.

Allt som allt är det beklagligt att läsa pöbelkommentarerna. Kommentarerna är så destruktiva för saken att man kunde tro att det är antirasistiska troll. Om vanligt folk läser detta rasistiska pöbeldrev och tror att detta är representativt för invandrarmotståndssidan så är det adjö till allt inflytande.
Senast redigerad av Toolman 2018-03-05 kl. 10:52.
Citera
2018-03-05, 10:35
Medlem
Någon möjlighet att se videon någon annanstans än på facebook? Går inte att se utan att fa facebook.
Citera
2018-03-05, 10:37
Medlem
Mextremes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucas49
Förstår inte hur en del tänker. varför skulle inte en invandrare bli förbannad, rentav hota eller begå lagbrott?
Olika grupperingar i samhället är ju trots allt ganska lika när det gäller att några sticker ut och agerar av någon orsak.
Så länge inte agerandet går över alla civila gränsen eller uppträdanden som när typ NMR och deras likar tokislamisterna stämmer upp i rasistkören vi och dom eller när fria tider klipper och klistrar rasistfake på accord, ja då är det inget att bry sig om. Få är nog ta videon som annat än ett exempel på ovanligt dålig extremistpropaganda.

"Olika grupperingar i samhället är ju trots allt ganska lika när det gäller att några sticker ut och agerar av någon orsak."

Yeah right. Relativisering de-lux
Skulle nordbor vara ganska lika afrikaner i sitt sätt att hantera konflikter?
Det är bara en slump att vita samhällen är civiliserade rättssamhällen och afrikanska och möna rättslösa, våldsamma klansamhällen?

Sannolikheten för ett visst beteende i en viss miljö för bärare att specifika gener jämfört med andra som inte bär på genen. En person som bär på den en variant av MAOA-genen (den så kallade krigargenen) riskerar att uppvisa ett våldsbeteende under provokation, exempelvis.
Pro-sociala och altruistiska beteenden som vi tar för givet i Sverige, kanske dessutom för långt genom patologisk altruism, är således något som gynnat vår överlevnad i vårt eget klimat. Flyttar det människor från exempelvis Afrika till Sverige så kommer de i genomsnitt därför ha sociala beteenden som radikalt skiljer sig från vad vi anser socialt acceptabla, exempelvis kriminalitet eller våld mot djur. Det är således inte en enkel fråga om enbart ”integration” – kultur och kulturella värderingar tenderar att sitta hårt inpräntat och en genetisk koppling gör det hela ännu svårare att förändra. Räknar vi dessutom in sambandet mellan låg intelligens och våldsamhet samt kriminalitet så säger det sig självt att våld och mot andra kommer att öka ju fler som kommer från en sådan kultur.
Citera
2018-03-05, 10:54
Medlem
bigbossjonass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucke55
LÖGNER

Hur fan kan folk gå på lögnen om att denna individ skulle ha frågat om lov att få sätta sig bredvid denna dam på tunnelbanan i STOCKHOLM?

För det första tror jag inte att en person som är så hövlig att han frågor om lov att få sitta bredvid folk på tunnelbanan hade reagerat på detta sätt om han blev bemött med "nej, du luktar illa".

Använd eran jävla hjärna.

Den här individen frågor inte om något, han tror han äger landet och beter sig sedan därefter, och detta är till stor del pga svenskens oförmåga till att använda lite civilkurage och slå ned idioten, en armbåge på käken och han är knockad.
Jag förstår dock argumentet med att man kanske inte vill börja bråka med en individ som potentiellt kan bära något form av vapen på sig.

Detta är bara en klassisk vänstertaktik där dem skuldbelägger offret och gör att gärningsmannen blir till offret.
Detta har vi sett ett flertal gånger när det gäller afghanska flyktingbarn som trakasserar/våldtar svenska flickor. Batikhäxorna skuldbelägger offren och försvarar afghanerna.

Denna individ respekterar verken Sverige eller Svenskarna och dem här individerna går inte att "assimilera".

This!

Spelar ingen roll vad kärringen har gjort för det är ändå mannens fel i detta fall för han skulle aldrig vart i landet från början!
Sen är dom ju inte kända för sitt hyfs direkt...

Mångkultur leder ALLTID till konflikter! Varför vill ni invandrings vurmare sprida konflikt och splittring för?
Citera
2018-03-05, 11:04
Medlem
SvenBergmans avatar
Är det verkligen INGEN i orten som känner igen djuret? Det är dags att namedroppa nu.
Citera
2018-03-05, 11:07
Medlem
Ordpistolens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Papaoutai
VIDEO: https://www.facebook.com/sandra.dahmjohansson/videos/10156262510303619/

Alltså vad i helvete! Sådant här tror man fan sker bara på film. Och varför är i helvete lät folk det bara gå? Killen var ju helt ensam. Hur enkelt som helst att golva. Förövrigt tycker man tycker ju att busschauffören har ett ansvar här också!

Förresten. Hur kan man vara så aggressiv? Vad är det med folk idag? Det är för mycket etniska spänningar i det här landet!

Länken fungerar inte, har du en annan länk till videon?
Citera
2018-03-05, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ordpistolen
Länken fungerar inte, har du en annan länk till videon?

Är på jobbet. Kolla igenom Trådens sista sidor för Youtube länken. Den ska finnas där allt!
Citera
2018-03-05, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Jo, fast talar han inte med brytning? Jag kan just nu inte höja ljudet hur mycket som helst. I och för sig är det väl i dagens Sverige helt möjligt att födas och leva hela livet i Sverige, men ändå bryta ("Rinkebysvenska")...
Jo fast det finns även White trash svenska ungdomar som talar sådär. Han kan säkert prata vanlig svenska men han pratar så bara för att han tror att han är cool då skulle jag gissa. De invandrare som brukar vara värst är de som är halvsvenskar, andra generations, tredje generations halvsvenskar och andra generations invandrare och tredje generations invandrare. Destu mer kopplingar de med härstamning ifrån tredje världen. Tyvär å tror våra politiker tvärtom även SD.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in