Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-04, 15:43
  #1
Medlem
VIDEO: https://www.facebook.com/sandra.dahm...6262510303619/

Alltså vad i helvete! Sådant här tror man fan sker bara på film. Och varför är i helvete lät folk det bara gå? Killen var ju helt ensam. Hur enkelt som helst att golva. Förövrigt tycker man tycker ju att busschauffören har ett ansvar här också!


Förresten. Hur kan man vara så aggressiv? Vad är det med folk idag? Det är för mycket etniska spänningar i det här landet!
__________________
Senast redigerad av Papaoutai 2018-03-04 kl. 15:45.
Citera
2018-03-04, 15:45
  #2
Medlem
Anti-WOGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Papaoutai
VIDEO: https://www.facebook.com/sandra.dahm...6262510303619/

Alltså vad i helvete. Sådant här tror man fan sker bara på film. Och varför är i helvete lät folk det bara gå? Killen var ju helt ensam. Hur enkelt som helst att golva. Förövrigt tycker man tycker ju att busschauffören har ett ansvar här också!


Förresten. Hur kan man vara så aggressiv? Vad är det med folk idag?
Det är tunnelbanan mot Norsborg, ingen buss.
Citera
2018-03-04, 15:47
  #3
Medlem
En i kommentarsfältet säger att hon var där och att killen först hade frågat om han fick sitta bredvid henne, och kvinnan hade svarat nej med motiveringen att han luktar illa.

Ingen aning om det är sant, men någon skrev det i alla fall.
Citera
2018-03-04, 15:48
  #4
Medlem
Flanderiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Papaoutai
VIDEO: https://www.facebook.com/sandra.dahm...6262510303619/

Alltså vad i helvete! Sådant här tror man fan sker bara på film. Och varför är i helvete lät folk det bara gå? Killen var ju helt ensam. Hur enkelt som helst att golva. Förövrigt tycker man tycker ju att busschauffören har ett ansvar här också!


Förresten. Hur kan man vara så aggressiv? Vad är det med folk idag? Det är för mycket etniska spänningar i det här landet!

Vi vet inte vad som hände innan kameran rullade igång. Det kanske finns mer till historian än enbart vad videon visade. Osmakligt beteende, men som sagt kanske det finns något mer som ger hela händelsen en bredare förståelse.
Citera
2018-03-04, 15:49
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RulleRivare
En i kommentarsfältet säger att hon var där och att killen först hade frågat om han fick sitta bredvid henne, och kvinnan hade svarat nej med motiveringen att han luktar illa.

Ingen aning om det är sant, men någon skrev det i alla fall.

Kvinnan gjorde helt rätt. Hon märkte nog av att något inte stämmer med honom - han har noll rätt att bete sig sådär. Hans ilska såg så extremt ut att han nästan gick in i en psykos som många invandrare gör.
__________________
Senast redigerad av Papaoutai 2018-03-04 kl. 15:52.
Citera
2018-03-04, 15:52
  #6
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Början till undergången, eller haveriet har kommit till 3 på 10 skalan, vänta bara.
Hoppas att han åker dit!
Citera
2018-03-04, 15:52
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Papaoutai
Kvinnan gjorde helt rätt. Hon märkte nog av att något inte stämmer med honom - han har noll rätt att bete sig sådär.
Nu hade jag inte betett mig likadant, men nog fan hade jag blivit förbannad på en sådan kommentar. Som Flanderius säger vet vi inte vad som hände innan videon startade, och även om det inte ursäktar beteendet till 100% så är det väldigt relevant.
Citera
2018-03-04, 15:53
  #8
Medlem
kumlafucker84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Papaoutai
VIDEO: https://www.facebook.com/sandra.dahm...6262510303619/

Alltså vad i helvete! Sådant här tror man fan sker bara på film. Och varför är i helvete lät folk det bara gå? Killen var ju helt ensam. Hur enkelt som helst att golva. Förövrigt tycker man tycker ju att busschauffören har ett ansvar här också!


Förresten. Hur kan man vara så aggressiv? Vad är det med folk idag? Det är för mycket etniska spänningar i det här landet!
Typiskt blattar! De blir aggressiva för ingenting! Det är bara att tacka Reinfeldt och Röfven!
__________________
Senast redigerad av kumlafucker84 2018-03-04 kl. 16:03.
Citera
2018-03-04, 15:54
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RulleRivare
Nu hade jag inte betett mig likadant, men nog fan hade jag blivit förbannad på en sådan kommentar. Som Flanderius säger vet vi inte vad som hände innan videon startade, och även om det inte ursäktar beteendet till 100% så är det väldigt relevant.

Äsch. Det är bara för snubben att stå upp. Det är inte som att han direkt arbetar 8 timmar om dagen måndag till fredag eller någonsin kommer att göra det förövrigt heller!
Citera
2018-03-04, 15:55
  #10
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Papaoutai
Kvinnan gjorde helt rätt. Hon märkte nog av att något inte stämmer med honom - han har noll rätt att bete sig sådär. Hans ilska såg så extremt ut att han nästan gick in i en psykos som många invandrare gör.

Han har rätt att sitta där precis som alla andra. Även om han nu skulle lukta pyton.

Om det här nu stämmer att hon skulle ha sagt att han inte får sitta bredvid henne för att han luktar illa så skulle det bästa reaktionen vara att just sitta bredvid henne.

Han reagerade helt fel.
Citera
2018-03-04, 15:56
  #11
Medlem
Kaozblatte har jag fått uppfattningen att den tekniskt korrekta termen för såna där avskräden är.

För snart 20 år sen hade jag en chef som släppte av mig vid tunnelbanan där i vårby gård med avskedsorden "Hoppas du har passet med dig".

Jag cierar statsministern: Märkligt att den som filmar vill förstöra sverigebilden. Det här är bara käbbel och en liten utmaning.
Citera
2018-03-04, 15:56
  #12
Medlem
kumlafucker84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RulleRivare
En i kommentarsfältet säger att hon var där och att killen först hade frågat om han fick sitta bredvid henne, och kvinnan hade svarat nej med motiveringen att han luktar illa.

Ingen aning om det är sant, men någon skrev det i alla fall.
Det är säkert skitsnack. Men blattar luktar ju faktiskt illa. Men han borde ändå inte dampa sönder för Det!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback