Citat:
Ursprungligen postat av
Zot^
Frågar som tidigare skrivare, var det skickat som PF eller annat? Hur lång tid efter försändelsen försvann tog det innan du fick brevet?
Konstigt att dem ens fått upp ögonen om en inrikes försändelse, har beställt därifrån själv och det var ju bra packat enligt mig.
Aja, blir väl till postboxen nästa gång för att vara säker.
Ingen fara att beställa av dom. Fick mitt packet idag. 1 dag efter beställning . Såg även på lappen för uthämtning att dom bytt namn det skickas från.
Skippar att skriva vilket namn dom skickar från nu då snuten säkert tittar in här titt som tätt.
Men vill nån veta senaste namnet så går det via ta via PM. Förut stod det ju tex att det var någon Johan johansson det skickats av.
Folks brev från asklepios har vid få tillfällen fastnat dom med. Så det är ju ingen anledning till att totalt bojkotta CS iaf. Dom har lätt bäst priser. Det som framkommit för mig via mail till dom är att dom är seriösa och trevliga också. Har vid 2 försändelser fått Samples jag bad om vilkjet jag sen fick. Fick 10-15stycken Flualpra gratis. Sen 50-100MG 3-ho-pcp gratis också. Så det är bra grabbar bakom dem.
Post kan fastna, så enkelt är det bara. För att minska risken dock kan man nog betala direkt och få det i lådan, i stället för postens uthämtnings ställe.
Kolla priser på deras flualpra VS Asklepios liksom. Bara 2500kr för 1000 stycken 0.5or. Medans det kostar loss nästan 4000kr hos asken.