2018-02-23, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zot^
Frågar som tidigare skrivare, var det skickat som PF eller annat? Hur lång tid efter försändelsen försvann tog det innan du fick brevet?

Konstigt att dem ens fått upp ögonen om en inrikes försändelse, har beställt därifrån själv och det var ju bra packat enligt mig.

Aja, blir väl till postboxen nästa gång för att vara säker.

Ingen fara att beställa av dom. Fick mitt packet idag. 1 dag efter beställning . Såg även på lappen för uthämtning att dom bytt namn det skickas från.
Skippar att skriva vilket namn dom skickar från nu då snuten säkert tittar in här titt som tätt.
Men vill nån veta senaste namnet så går det via ta via PM. Förut stod det ju tex att det var någon Johan johansson det skickats av.
Folks brev från asklepios har vid få tillfällen fastnat dom med. Så det är ju ingen anledning till att totalt bojkotta CS iaf. Dom har lätt bäst priser. Det som framkommit för mig via mail till dom är att dom är seriösa och trevliga också. Har vid 2 försändelser fått Samples jag bad om vilkjet jag sen fick. Fick 10-15stycken Flualpra gratis. Sen 50-100MG 3-ho-pcp gratis också. Så det är bra grabbar bakom dem.
Post kan fastna, så enkelt är det bara. För att minska risken dock kan man nog betala direkt och få det i lådan, i stället för postens uthämtnings ställe.
Kolla priser på deras flualpra VS Asklepios liksom. Bara 2500kr för 1000 stycken 0.5or. Medans det kostar loss nästan 4000kr hos asken.
Senast redigerad av Dobelol 2018-02-23 kl. 13:51.
Citera
2018-02-23, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dobelol
Ingen fara att beställa av dom. Fick mitt packet idag. 1 dag efter beställning . Såg även på lappen för uthämtning att dom bytt namn det skickas från.
Skippar att skriva vilket namn dom skickar från nu då snuten säkert tittar in här titt som tätt.
Men vill nån veta senaste namnet så går det via ta via PM. Förut stod det ju tex att det var någon Johan johansson det skickats av.
Folks brev från asklepios har vid få tillfällen fastnat dom med. Så det är ju ingen anledning till att totalt bojkotta CS iaf. Dom har lätt bäst priser. Det som framkommit för mig via mail till dom är att dom är seriösa och trevliga också. Har vid 2 försändelser fått Samples jag bad om vilkjet jag sen fick. Fick 10-15stycken Flualpra gratis. Sen 50-100MG 3-ho-pcp gratis också. Så det är bra grabbar bakom dem.
Post kan fastna, så enkelt är det bara. För att minska risken dock kan man nog betala direkt och få det i lådan, i stället för postens uthämtnings ställe.
Kolla priser på deras flualpra VS Asklepios liksom. Bara 2500kr för 1000 stycken 0.5or. Medans det kostar loss nästan 4000kr hos asken.

Håller med, helt och hållet!

CS levererar och jag kan inte hitta någon annan med bättre priser.

Sen är det självklart mer uppenbart att det är knarkleveranser med postförskott.
Dom gör så gott dom kan och det gör polisen oxå.
Citera
2018-02-27, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cp5
Håller med, helt och hållet!

CS levererar och jag kan inte hitta någon annan med bättre priser.

Sen är det självklart mer uppenbart att det är knarkleveranser med postförskott.
Dom gör så gott dom kan och det gör polisen oxå.
Verkar som att retardedhat har blivit lite efterbliven i hatten och glömt cs namn... Någon som kan hinta/PMa dom har ju varit borta så förbannat länge hehe
Citera
2018-02-28, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
Verkar som att retardedhat har blivit lite efterbliven i hatten och glömt cs namn... Någon som kan hinta/PMa dom har ju varit borta så förbannat länge hehe

Ch*mical services men heter nu k*ckasschems
Citera
2018-02-28, 09:40
Medlem
Nån som kört den här intramuskulärt?

Har dragit på mig en ganska duktig tolerans och kan inte håla längre :/

Förstår att det är kanske dags för uppehåll då men jag vill inte
Citera
2018-03-01, 00:21
Medlem
Hur långt bör man vänta innan man intar denna substans efter man dragit 3f-PVP och tagit nån Fluaalprazolam på 1mg?
Citera
2018-03-01, 11:09
Medlem
Citat:
Hur långt bör man vänta innan man intar denna substans efter man dragit 3f-PVP och tagit nån Fluaalprazolam på 1mg?

Jag skulle inte väntat alls
Citera
2018-03-01, 17:34
Medlem
Citat:
Jag skulle inte väntat alls

Alrite, så det värsta som skulle hända är att man kanske får någon paranoia? Tänkte mer om det skulle kunna orsaka allvarliga skador dvs.
Citera
2018-03-01, 19:56
Medlem
Citat:
Alrite, så det värsta som skulle hända är att man kanske får någon paranoia? Tänkte mer om det skulle kunna orsaka allvarliga skador dvs.

Börja smått bara
Borde inte vara någon fara
/Dr CP
Citera
2018-03-01, 20:34
Medlem
Citat:
Börja smått bara
Borde inte vara någon fara
/Dr CP

Får göra de, har ju tex testat 3-meo-pce 3-ho-pce 2fluroketamine mm samt descloro . så går nog bra
Citera
2018-03-04, 19:57
Medlem
DirtyNorths avatar
Citat:
Ååhhh imorgon ska jag ta denna underbara kemikalie igen!
Har varit utan i en vecka och jag har saknat den så!

Hoppas toleransen har sjunkit så magin kommer tilllbaka.

Har gått på denna mer eller mindre dagligen senaste månaden, förutom senaste veckan.

Ska bli extra nice med zh’s überbatch
Kör du nasalt och hur mycket tar du?
Citera
2018-03-04, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyNorth
Kör du nasalt och hur mycket tar du?

Exklusivt. ~5-10mg

Just nu kör jag enbart från kickass för att sen zh bytte batch så är kvalitén lika bra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in