2018-03-03, 22:54
Medlem
Trollet3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
http://lsvk.zenfolio.com/halloffame_bronze/h53CDB1AB#h53cdb1ab
Hanne With färgfoto från 1977.(13 år) mordoffer Köpenhamn nyår 1989/90, 23 år (PM var 18 år då)

https://ekstrabladet.dk/112/article4007971.ece
Anne Stine Geisler mordoffer Köpenhamn 1990,18 år (PM var 19 år då)

http://www.dailymail.co.uk/news/article-4872090/Tributes-paid-Swedish-journalist-killed-board-sub.html
Flera foton på Kim från barn till vuxen
Hanne With är skrämmande lik Kim. Titta särskilt på underkroppen, höfterna samma form och ganska breda och kvinnliga PRECIS som Kims!
Citera
2018-03-03, 23:08
Medlem
Trollet3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vallero
Rätta mig om jag har fel, men är inte DK en transa? Inte för att det har ngn direkt avgörande betydelse, men ändå.
Den diskussionen har vi haft. Deidre är en kvinna.
Citera
2018-03-03, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollet3
Hanne With är skrämmande lik Kim. Titta särskilt på underkroppen, höfterna samma form och ganska breda och kvinnliga PRECIS som Kims!
Det var det jag tyckte också. Men enligt tråddansken så är det här fotot nog en norska med samma namn som Hanne With.
Det här fotot låg som nr 3 i Hanne Withs Googleprofil. Jag ser ju ingen skillnad på dansk eller norsk text. Så det kan mycket väl vara ett foto som hamnat fel helt enkelt. 1977 var HW 13 år. Tjejen på färgfotot kan ju vara det men ser väl nog mer ut att vara 15-16 år. Så jag tror dansken har rätt tyvärr.
https://www.b.dk/nationalt/drabssagen-hanne-with Här är ett svart och vitt foto på den riktiga HW. Jag tycker hon påminner om KiM men jag vet inte hennes hårfärg.
Citera
2018-03-03, 23:24
Medlem
Lao Tzus avatar
Lite märkliga omständigheter har kommit fram i hans intima beteende.

Kan det finnas rysskopplingar?
Citat:
Raket-Madsens elskerinde afslører intime detaljer: Det tændte han på

»Når mig og Peter var sammen intimt, så startede det som mig og Peter, men det bar så altid hen i noget rollespil. Han fik en kaptajnskasket på, og han hed Kaptajn Vladimir, og han begyndte at bevæge sig anderledes, han begyndte at tale anderledes. Tingene blev ligesom til en leg,« fortæller den lyshårede kvinde i udsendelserne.

https://www.bt.dk/krimi/raket-madsens-elskerinde-afsloerer-intime-detaljer-det-taendte-han-paa
Citera
2018-03-03, 23:28
Medlem
Citat:
Lambertseter Svømmeklubb står det under fotot på "norska" Hanne With. Jag får fråga vår trådnorrman om det är norska. För något mer stod det ej utom årtalet 1977.
Citera
2018-03-03, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lao Tzu
Lite märkliga omständigheter har kommit fram i hans intima beteende.

Kan det finnas rysskopplingar?
Du är så rolig. Att PM spelar en rysk ubåtskapten på skoj, beror väl på kalla kriget. Vi är ju alla i väst uppväxta med att ryska skumma ubåtar smyger omkring och spionerar på oss. Någon annan rysskoppling finns nog inte. Mer än att det är en tacksam roll att spela pga igenkänningen.
Citera
2018-03-03, 23:59
Medlem
Trollet3s avatar
Citat:
Det var det jag tyckte också. Men enligt tråddansken så är det här fotot nog en norska med samma namn som Hanne With.
Det här fotot låg som nr 3 i Hanne Withs Googleprofil. Jag ser ju ingen skillnad på dansk eller norsk text. Så det kan mycket väl vara ett foto som hamnat fel helt enkelt. 1977 var HW 13 år. Tjejen på färgfotot kan ju vara det men ser väl nog mer ut att vara 15-16 år. Så jag tror dansken har rätt tyvärr.
https://www.b.dk/nationalt/drabssagen-hanne-with Här är ett svart och vitt foto på den riktiga HW. Jag tycker hon påminner om KiM men jag vet inte hennes hårfärg.
Jo kag såg norskens inlägg men kunde inte ta bort mitt. Verkligen synd, men hoppas norskan lever, ser uppenbarligen ut va i PMs smak.
Citera
2018-03-04, 00:05
Medlem
Trollet3s avatar
Citat:
Man måste vara störd på något allvarligt sätt samt ha någon vuxen grym förebild. Om du läser om seriemördares uppväxt
(OBS. PM behöver inte vara seriemördare.) så har de ett gemensamt Arv och Miljö. En eller flera olämpliga vuxna förebilder. Varför bortser du helt från PMs vårdnadshavare?
Men PM är psykopat. Vi har haft psykopatundervisning väldigt ofta här i tråden men du verkar ha missat dem alla. Suck. Tillbaka till ruta 1.
Citera
2018-03-04, 00:08
Medlem
Citat:
Jo kag såg norskens inlägg men kunde inte ta bort mitt. Verkligen synd, men hoppas norskan lever, ser uppenbarligen ut va i PMs smak.
Uch då! Som du tänker.
Från det ena till det andra. Pipaluk verkar vara en toka kan jag hålla med dig om. Hon var ju en kompis till PM. Hennes grejer gillar jag ej. Men Halfmachine är ju ett kollektiv och dess medlemmar kommer och går. En del av dem är kanske inte är helt sunda. Så jag både håller med dig om vissa där men inte samtliga i kollektivet.
Citera
2018-03-04, 00:13
Medlem
Trollet3s avatar
Citat:
Uch då! Som du tänker.
Från det ena till det andra. Pipaluk verkar vara en toka kan jag hålla med dig om. Hon var ju en kompis till PM. Hennes grejer gillar jag ej. Men Halfmachine är ju ett kollektiv och dess medlemmar kommer och går. En del av dem är kanske inte är helt sunda. Så jag både håller med dig om vissa där men inte samtliga i kollektivet.
Har du möjlighet att lägga ut bilden på den döda (?) kvinnan vid vattenbrynet, lyckas inte hitta den. Däremot annat läskigt, men återigen jätteproblem m Tinypic så jag ger upp för ikväll med att försöka få in dem här - Tinypic=nervsammanbrott 👹!
Citera
2018-03-04, 00:16
Medlem
Citat:
Men PM är psykopat. Vi har haft psykopatundervisning väldigt ofta här i tråden men du verkar ha missat dem alla. Suck. Tillbaka till ruta 1.
Men hur menar du nu Trollet? NPD-psykopat kan han vara tex. Eller NPD med psykopatiska drag.
Jag har inte sagt emot det någonsin. Han kan också ha antisocial personlighetsstörning men det tycker jag han verkar för smidig för. NPD-Psykopat och APS (klockren psykopat)=psykopat båda två ju.
Men alla psykopater är ej däremot våldspsykopater.
Citera
2018-03-04, 00:22
Medlem
Citat:
Har du möjlighet att lägga ut bilden på den döda (?) kvinnan vid vattenbrynet, lyckas inte hitta den. Däremot annat läskigt, men återigen jätteproblem m Tinypic så jag ger upp för ikväll med att försöka få in dem här - Tinypic=nervsammanbrott 👹!
Skit i det Trollet. Du gillar nog inte den typen av konst. Nej, den mediterande,vilande,drömmande kvinnan som låter sig smekas av vågorna i strandkanten är borttagen.
(Du skulle bara se ett drunknat ilandspolat lik ändå ,är jag säker på.)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in