2018-03-03, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv

Problemet är alltså att kvinnor inte är tillräckligt lösaktiga.

Ja, iaf att de inte är det på ett mer bejakande sätt där de inte nödvändigtvis måste bli påsatta av just den där killen alla andra tjejer ska ha.

Men det går även bra med motsatsen, dvs större respekt för förhållanden.
Citera
2018-03-03, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kumlafucker84
Vi är 19

Att tonåringar tycker att allt som har med sex att göra är jättespännande är ju inget nytt. Eftersom tråden handlar om hur många killar som inte hittar någon att knulla med så tycker att diskussionen borde begränsas till att handla om män uppe i åldrar där sexuell erfarenhet är standard. Det är många 19-åringar som aldrig har knullat - inte för att de har problem, utan för att de inte är vuxna ännu.
Citera
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Okej. Samma här. Jag hade inte haft sex på 1 år. Sen för 2 veckor sen så fick jag knulla. Å då ville jag också gärna berätta
Highfive kompis!

Men exakt! Jag må vara kanske barnslig eller omogen men jag pratar lika gärna om sex som om jag sett en ny bra tv-serie.
Citera
Medlem
note-its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Hur kommer det sig att ni FB-killar har koll på hur ofta era bekanta knullar? Jag har ingen koll alls på folks sexliv.
Bra fråga, jag har aldrig brytt mig eller vetat vad andra snubbar gör.
Citera
2018-03-03, 13:11
Medlem
kumlafucker84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Att tonåringar tycker att allt som har med sex att göra är jättespännande är ju inget nytt. Eftersom tråden handlar om hur många killar som inte hittar någon att knulla med så tycker att diskussionen borde begränsas till att handla om män uppe i åldrar där sexuell erfarenhet är standard. Det är många 19-åringar som aldrig har knullat - inte för att de har problem, utan för att de inte är vuxna ännu.
Ja precis. Jag vet en som är 20 år och oskuld. Min kusin som är 26 är också oskuld. Så det är väldigt vanligt att många inte får sex. De som får sex får knulla väldigt ofta istället. Den uppfattningen har jag fått.
Citera
Medlem
man tröttnar till slut . är inte så stor grej att ligga .
Citera
Medlem
Swe1227s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supermassive
Jag också! Nu är jag visserligen tjej men jag berättar för mina killkompisar och mina killkompisar berättar för mig. Gärna detaljrikt.
Usch, det är det odsmakligaste man kan höra från en tjej. VI KILLAR VILL ALDRIG HÖRA ERA SEXHISTORIER.
Citera
Medlem
kumlafucker84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supermassive
Highfive kompis!

Men exakt! Jag må vara kanske barnslig eller omogen men jag pratar lika gärna om sex som om jag sett en ny bra tv-serie.
Samma här
Citera
2018-03-03, 13:12
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wizard99
man tröttnar till slut . är inte så stor grej att ligga .
Det där är dock från person till person. Inte alla tröttnar på det.
Citera
2018-03-03, 13:12
Medlem
kumlafucker84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227
Usch, det är det odsmakligaste man kan höra från en tjej. VI KILLAR VILL ALDRIG HÖRA ERA SEXHISTORIER.
Jo. Jag vill höra det
Citera
2018-03-03, 13:13
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227

Vad bra, för jag vill ändå inte framstå som söt, oskyldig och gullig iallafall. Då vet man att killar backar från en.
Citera
2018-03-03, 13:14
Medlem
Citat:
Ja precis. Jag vet en som är 20 år och oskuld. Min kusin som är 26 är också oskuld. Så det är väldigt vanligt att många inte får sex. De som får sex får knulla väldigt ofta istället. Den uppfattningen har jag fått.

"Väldigt vanligt" för att du känner till två (2) oskulder?

Kanske skulle dessa män knulla oftare om de slutade se på sex som något man "får".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in