Citat:
Ursprungligen postat av
fluffens
Har följt nästan allt, dock inte varit på rättegången där man kunde höra allt som sades. Men om det nu skulle finnas 2 andra gärningsmän är det ju många frågetecken om dessa.
Hur tog de sig ifrån L`s hus? Antar att du varit där och vet hur vägar osv går? Ja vet iaf och 2st kriminella av de slaget E försöker förklara skulle folk lägga märke till. Bad det någon annan hämta dem där? Tog dem tåget? Varför skulle två så pass kriminella vara så dumma att dem bad en till person ta sig dit?
Varför brändes inte huset ner? Varför valdes dessa flaskor för att försöka dölja spår? Av dessa kriminella människor? Varför Skulle inte dessa kriminella människor ta L bil för att färdas? De fick ju inte skjuts där ifrån av E. Varför skulle dem inte? Varför tog dem inte bilen och brände den på valfri plats?
Jag tror nog han var helt ensam i detta, sett förmycket på film/serier och försöker prata sig ur det han gjort. Och är fallet så har han ju fått er att tvivla och lyckats på ett sätt med det
Jag tycker personligen att det är glasklart att han varit ensam. En amatör har begått detta brott och Edvin ger intryck av att vara lågintelligent. Kriminella ”Mattias” och ”Elias” som säkert varit med i svängarna förr skulle inte hälla över massa vätska på offren. Nej, ditt vidriga fetto, detta har du gjort själv!
Den enda anledningen till att han kör på ”inga kommentarer” är ju för att när han får tillgång till att läsa Fup så kan han fabricera ihop något efter vad som kommit fram. Det blir väldigt tydligt i hur han kokat ihop en historia i hur han får tillbaka skorna och hur han själv var medveten om att en bit sv handsken gick av under tejpningen.
Detta brott är ett av de vidrigaste i Sveriges historia och den som har gjort det (EDVIN) har haft som mål att döda.
Min slutsats är att han har kännt sig tuff, manlig, bossig genom att få dessa pensionärer att lida, vara rädda för att tillslut dödas. Jävla äckel