2018-03-03, 00:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Det beror nog lite på att många nationella framstår som hjärndöda idioter som vill skapa ett tredje rike.

ok om det är din åsikt så kan jag väl stoppa dig i samma fack
Citera
2018-03-03, 00:13
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jutt
ok om det är din åsikt så kan jag väl stoppa dig i samma fack
Att det finns en högljudd grupp med nationella som framstår som hjärndöda är ingen åsikt.
Citera
2018-03-03, 00:15
Avslutad
Citat:
Att det finns en högljudd grupp med nationella som framstår som hjärndöda är ingen åsikt.

Det är inte det han har proklamerat. Han har proklamerat att alla som i princip är emot SD är hjärndöda nationalister.
Citera
2018-03-03, 00:20
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Det är inte det han har proklamerat. Han har proklamerat att alla som i princip är emot SD är hjärndöda nationalister.
Du får gärna peka mot dom klipp (helst med tidskod) eller inlägg som har fått dig att dra den här slutsatsen. Jag har nämligen helt missat det.
Citera
2018-03-03, 00:24
Avslutad
Citat:
Du får gärna peka mot dom klipp (helst med tidskod) eller inlägg som har fått dig att dra den här slutsatsen. Jag har nämligen helt missat det.

Kan tyvärr inte bevisa denna tes, då denna tes skrevs av han på hans Facebooksida som blev avstängd.

Jag hade kontakt med honom på facebook (då han hade en facebookgrupp) om att han inte fokuserade på rotproblemet utan att han fokuserade på själva symptomen av sjukdomen. Han blev förbannad och skrev ett inlägg på sin Facebooksida där han förkastade alla att vara hjärndöda nationalister.

För han hade tydligen fått flera mail från andra som behandlade detta. Därav har jag ingen respekt för honom längre.

När han kallade mig och mina jämlikar för hjärndöda nationalister
Citera
2018-03-03, 00:31
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Kan tyvärr inte bevisa denna tes, då denna tes skrevs av han på hans Facebooksida som blev avstängd.

Jag hade kontakt med honom på facebook (då han hade en facebookgrupp) om att han inte fokuserade på rotproblemet utan att han fokuserade på själva symptomen av sjukdomen. Han blev förbannad och skrev ett inlägg på sin Facebooksida där han förkastade alla att vara hjärndöda nationalister.

För han hade tydligen fått flera mail från andra som behandlade detta. Därav har jag ingen respekt för honom längre.

När han kallade mig och mina jämlikar för hjärndöda nationalister
Well, beter man sig som en hjärndöd nationalist så får man nog finna sig i att bli skälld för det.
Citera
2018-03-03, 00:46
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Jaa men då vet jag ju vart jag ska placera dig, SD!
Om du tror att det ligger nån nytta i det så go right ahead. Intressant att du alltså väljer att göra precis det som du kritiserar Blatten för.
Citera
2018-03-03, 00:48
Avslutad
Citat:
Well, beter man sig som en hjärndöd nationalist så får man nog finna sig i att bli skälld för det.
Töntigt svar av dig.
Även en intelligent nationalist blir kallad hjärndöd.
Citera
2018-03-03, 00:48
Avslutad
Citat:
Om du tror att det ligger nån nytta i det så go right ahead. Intressant att du alltså väljer att göra precis det som du kritiserar Blatten för.

SD är inte ett nationalistiskt parti så hur gör jag samma sak?
Citera
2018-03-03, 01:11
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mupp08
Töntigt svar av dig.
Även en intelligent nationalist blir kallad hjärndöd.
Tack för din input, jag värderar den högt.
Ja, och det är som sagt för att dom nationalister som folk i allmänhet känner till, är dom högljudda och hjärndöda.

Citat:
SD är inte ett nationalistiskt parti så hur gör jag samma sak?
Jag har faktiskt inte tid att förklara för dig så att du förstår.
Citera
2018-03-03, 01:21
Avslutad
Citat:
Ja, och det är som sagt för att dom nationalister som folk i allmänhet känner till, är dom högljudda och hjärndöda.

Jag förstår mer än vad du anar

låt inte denna invandrare med pengaintresse få dig att vända ryggen åt ditt folk
Citera
2018-03-03, 01:38
Avslutad
Citat:

Du insinuerade att en användare var hjärndöd för att han tog upp, gud förbjude, JUDEFRÅGAN. Eftersom du inte håller med honom i det så gör du det som vänsterluffare gör bäst, försöker förlöjliga personen ifråga. Så jävla töntigt av dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in