Citat:
Av det jag har sett av honom, är han överlag en vettig och bra bosnier. Enda tillfället jag blev irriterad på honom var när han satt och kritiserade Özz Nujen över den där skitsaken (att Özz diktade upp något påhittat scenario där han enligt egen utsago, hotade en äldre svensk dam att ge henne en "tjottablängare"), och EABT började hylla kurder som hjältar över att kurder stred lite mot ISIS (kurder, ISIS, same shit, different name).
Men hey, ingen är perfekt liksom. Det finns mycket desinformation idag kring ISIS-debaclet, så jag har överseende med att inte alla fattar hela den regionens historia och etniska konflikter.
Men hey, ingen är perfekt liksom. Det finns mycket desinformation idag kring ISIS-debaclet, så jag har överseende med att inte alla fattar hela den regionens historia och etniska konflikter.
Vi har ju olika utgångspunkter i och med att du själv är blatte. Jag kan inte känna något som helst intresse för ungblatten. Tycker du ska kolla in Granskning Sverige, som sagt. Vi behöver såna som dig där det är lite högre nivå.
Citat:
EABT är inte negativ mot Sverige som sådant, i alla fall inte mer negativ än valfri etnisk svensk nynazist. Han kritiserar samhällsutvecklingen. Det här är kanske lite svårt för dig att förstå, men invandrare som EABT, de kom inte hit med avsikten att göra om Sverige till ett Bantustan.
Min mening är som sagt att bosnierna ska åka hem, då de inte har något i Sverige att göra längre. De är ingen tillgång för Sverige på lång sikt, enbart svenskarna är det enligt mitt sätt att se. Att de stannat gör deras avsikter tvivelaktiga.
Citat:
Sverige är ett bra land, svenskar är ett bra folk, man vill inte att Sverige ska bli ännu ett karikatyrland som de man finner i tredje världen, där etniska konflikter och etniska rensningar är vardagsmat. Detta innebär såklart att man inte släpper in efterblivna muslimer, negrer och andra låtsasmänniskor. Om det sedan finns lite bosnier här, eller lite greker, italienare osv, det är inte konstigare än att en del svenskar flyttar till Spanien osv.
Du nämner oroliga sydstater med obefintligt fungerande samhällen och värdelös service. Svenskar som flyttar dit får skylla sig själva, varken det är Spanien eller Balkan. Varför ska man släppa in folk av någon annan anledning än lite udda giftermål och sånt? Har inte Sverige redan sin egen befolkning att ta vara på?
Visst kan det ha funnits en arbetskraftsimport en gång i tiden, men ser du inte hur svenskar lider av arbetslöshet och värdelösa bostadsområden i dag? Jag tänker personligen ta livet av mig om det fortsätter så här.
Citat:
Innebär detta att hela Europa skall bli en blandad, etnicitetslös kontinent? Nej, klart det får fortsätta finnas olika etniska grupper med nationalstater osv, men även historiskt (och förhistoriskt), har Europa aldrig varit en kontinent som består av strikta etniska zoner. Tro det eller ej, etniska svenskar (och andra skandinaver), är resultatet av att olika europeiska folkgrupper blandades. WHG, ANE och ENF, är genetiska komponenter som representerar de stora olika europeiska folkstammarna (alla européer bär på dessa tre komponenter i varierande utsträckning).
Vad säger ungblatten om etnicitet över huvud taget? Inte mycket verkar det som. Jag minns Sverige som en strikt etnisk zon. Tills han och hans pack började välla in. Det började med Chile, sen Jugoslavien... Massa jävla sossar som kommer och ska tala om för oss "hur det är".
De ska fan hålla käften, eller så ska vi ge fan i att låta dem komma till tals. Sägs det nåt så ska det fan stämma också, inte bara en massa problematiserande, intellektualiserande och annat opportunistiskt jidder.
Citat:
Hur som helst, min poäng är att du överreagerar på att en bosnier dissar massinvandringen.
Gott nytt år till alla arga blattar!
Gott nytt år till alla arga blattar!
Hoppas jag har visat att man inte kan reagera överdrivet på att nån randomiserad jävla ryggradskommunist börjar spy galla över "samhällsutvecklingen", som det var, och läxar upp allmänheten i hur det ligger till (minsann). Det enda han säger i mina öron är "ge mig mera pengar", och det är bara sorgligt att det blir så, men som Johan Andersson på GS säger - ett folk måste förtjäna sitt land.
Som en parentes är det fel att säga att Sverige är bra. Hur kan Sverige och svenskarna vara bra när de förstör sitt land och sitt folk till förmån för politiska reformer?
Gott nytt på dig och sorry att jag inte kunde svara tidigare.
Kurder är inte bättre än ISIS!), men ditt hjärta är på rätt plats i alla fall. Det fattar nog de flesta i den här tråden, både etniska svenskar och hederliga invandrare.