2018-03-02, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
En början är att läsa vad som står där, inte hitta på
Har man inte ens läst, hur kan man då ha en uppfattning

Det skrevs väldigt mycket här om att Clinton med flera var i fängelse för ett tag sedan.

Men ja du har helt rätt, det blir ju påhitt när det visar sig inte stämma till slut.

Just nu läste jag: https://www.reddit.com/r/greatawakening/comments/8143p8/the_clock_is_activated_operation_in_progress/ som kommer från trådar på 4chan/8chan

Nu ska saker hända tydligen. Jag ser fram emot att hänvisa till detta inlägg om några månader igen då absolut ingenting har hänt. Detta 4chan snack kommer att bli påhitt så småningom.
Citera
2018-03-02, 16:30
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Som dag och natt, QAnon och 4chan är mycket mer trovärdig

Varför är Qanon mer trovärdig än @TEN_GOP menar du?
Trumps underhuggare retweetade @TEN_GOP, men vad jag vet har de väl inte upprepat något av Qanon, så då verkar det ju som om Trumps team litar mer på @TEN_GOP än på Q. Om du inte håller med så måste du väl ha något bra skäl för detta?
Citera
2018-03-02, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Varför är Qanon mer trovärdig än @TEN_GOP menar du?
Inte @TEN_GOP utan twitter
Pengar, det är ingen som tjänar på att ljuga samt reaktionen från deep state
Citera
2018-03-02, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spauu
Det skrevs väldigt mycket här om att Clinton med flera var i fängelse för ett tag sedan.
Du blandar ihop texter, privata diskussioner där man tolkar är inte samma som när Q skriver och självklart blir det många som gör misstag när man tolkar. Dessutom riktar sig texten Q skriver till olika parter och vilka det är får man då lista ut själv
Citera
2018-03-02, 16:42
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Inte @TEN_GOP utan twitter
Pengar, det är ingen som tjänar på att ljuga samt reaktionen från deep state

Vad menar du med att det är "ingen som tjänar"? Själv är jag rätt övertygad om att Q är desinformation från främmande makt, troligen ryssar, och givetvis är de som ligger bakom kontot avlönade om det är så. Därtill tjänar förstås "den främmande makten" ifråga om de lyckas uppnå sina mål med att så split och osäkerhet.
Citera
2018-03-02, 16:49
Medlem
Citat:
Du blandar ihop texter, privata diskussioner där man tolkar är inte samma som när Q skriver och självklart blir det många som gör misstag när man tolkar. Dessutom riktar sig texten Q skriver till olika parter och vilka det är får man då lista ut själv

Det största misstaget jag gjorde var ju att jag inte läste saker från en Youtube-utvecklare på 4chan. Det är ju sådana som har störst trovärdighet ju!!
Citera
2018-03-02, 18:58
Medlem
Citat:
Vad menar du med att det är "ingen som tjänar"? Själv är jag rätt övertygad om att Q är desinformation från främmande makt, troligen ryssar, och givetvis är de som ligger bakom kontot avlönade om det är så. Därtill tjänar förstås "den främmande makten" ifråga om de lyckas uppnå sina mål med att så split och osäkerhet.

Den "värsta" konspirationen av dem alla är ryssarna, de ville att clinton skulle vinna. Ryssland hade stora affärer med clinton
Saknas substans på alla plan om att de var intresserade av att trump skulle vinna
Citera
2018-03-02, 19:16
Medlem
Citat:
Den "värsta" konspirationen av dem alla är ryssarna, de ville att clinton skulle vinna. Ryssland hade stora affärer med clinton
Saknas substans på alla plan om att de var intresserade av att trump skulle vinna

Så ryssarna är på deep states / cabals sida?
Citera
2018-03-02, 19:16
Medlem
rough-justices avatar
Häxan Lynn De Rothschild har setts på 8chan. Hon blev upptäckt av Q.

Här är samling inlägg - dom som är markerade med gul text är Lynn De Pauls posts. Hon skriver bland annat:

"Yep. You die of thirst after watching your children die first."

"End of Thursday night bottle. We all do it."

"Well, they can always be paid better."

"We don't use dirty money. Paper is for the puppets."

http://i.magaimg.net/img/27pa.jpg
Citera
2018-03-02, 19:39
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

För en gångs skull håller jag med dig, jag tror ryssarnas främsta intresse av involvering i andra länders inrikespolitik är att ingjuta osäkerhet och splittring - exakt vilken gubbe/gumma som vinner är nog helt ointressant så länge det försvagar och splittrar landet.

Märkligt att ni som tror er genomskåda maktens strukturer inte fattar sånt..
Citera
2018-03-02, 21:06
Medlem
Citat:
För en gångs skull håller jag med dig, jag tror ryssarnas främsta intresse av involvering i andra länders inrikespolitik är att ingjuta osäkerhet och splittring - exakt vilken gubbe/gumma som vinner är nog helt ointressant så länge det försvagar och splittrar landet.

Märkligt att ni som tror er genomskåda maktens strukturer inte fattar sånt..

Ja precis, du är bra på att analysera. Och USA försöker hela tiden demokratisera länderna, få bort alla dumma människor som ryssarna placerar i länder för att förstöra och befria folket.
Allt är ryssarnas fel, dumma dem

Klantigt av ryssarna med att betala massa pengar till Clinton Foundation för att köpa USA's kvalitetsmässigt bästa Uranium. Sedan försöka installera en dum människa i USA (trump) som försöker skrota den affären. Inte jättesmart av dem...

Istället för att splittra länder är det bättre att hela världen globaliseras, alla länder får en världsvaluta, några få företag som kontrollerar det mesta. Google och Facebook kontrollerar internet, Amazon hanterar det mesta i handel. Behövs det så mycket mer?
Citera
2018-03-02, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spauu
Så ryssarna är på deep states / cabals sida?
Ryss-spåret är den verkliga konspirationen, den konspiration du och några till tror på och som drivs av deep state.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in