2018-03-02, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Ryss-spåret är den verkliga konspirationen, den konspiration du och några till tror på och som drivs av deep state.

Det är inte svaret på min fråga.

Är Putin och hans land på Cabals sida eller stödjer de Q?
Citera
2018-03-02, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spauu
Det är inte svaret på min fråga.

Är Putin och hans land på Cabals sida eller stödjer de Q?
Ingen, ryssarna har inte med saken att göra. De används av deep state som ett verktyg.
Citera
2018-03-02, 22:57
Medlem
Citat:
Ingen, ryssarna har inte med saken att göra. De används av deep state som ett verktyg.

Alltså är de på Cabals sida (eller under deras kontroll). Det var det jag ville veta.
Citera
2018-03-02, 23:38
Medlem
Citat:
Alltså är de på Cabals sida (eller under deras kontroll). Det var det jag ville veta.
nej
Citera
2018-03-03, 11:17
Medlem
Pussykings avatar
Alltid lika fascinerande att titta in här och se hur tråden spårat ur och handlar om allt annat än Q. Nu hade man ju kunnat diskutera hur folk knäckt koden och menar att alla Q-poster ligger exakt 111 dagar före i tiden. Just nu är vi inne i ” tio dagars tystnad” som Q skrev om i november, t ex. För egen del utgår jag nästan att just den teorin kommer att rasa som ett korthus inom kort, men fortfarande intressant.

Hela Q fenomenet handlar inte så mycket om att saker ska slå in eller ens om man väljer att tro på det eller inte. Jag tror att det handlar om att få folk att bli medvetna om vad som händer bakom kulisserna. Nu har man nått 20 miljoner par ögon och målet är 33 miljoner. Intresset har vuxit snabbt, men jag misstänker att slaget långt ifrån är vunnet.

Facebook har ändrat sin algoritm så att du nu ser mer av din kärnkrets av vänner, det säljs in som en positiv förändring, men lite av charmen med sociala medier är att man upptäcker saker som nån annan gillar, inlägg som blir virala. Antingen det är en kattvideo eller ett politiskt inlägg.

För oss som har företagssidor blev den här skillnaden snabbt märkbar. Mina företagsinlägg snittar runt 500 likes och uppåt 50 delningar. Förr innebar det att de visades för en massa människor som inte följer sidan och som jag sen kunde bjuda in att följa. Efter förändringen av algoritmerna kan jag på sin höjd bjuda in någon enstaka.

Jag tror att det är ett dåligt beslut av Facebook affärsmässigt och jag tror att Zuckerberg är medveten om det, då han sålde av aktier för 500 miljoner.

Men vad det framförallt innebär är just att det stoppar inlägg från att bli virala. Idéer och tankar, teorier om Q eller märkligheter i polisens rapportering om skolskjutningar stannar plötsligt bland de redan frälsta. Jag gissar att det kommer att ta längre tid att nå dessa 33 miljoner med de här nya algoritmerna.
Citera
2018-03-03, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pussyking
Nu hade man ju kunnat diskutera hur folk knäckt koden och menar att alla Q-poster ligger exakt 111 dagar före i tiden. Just nu är vi inne i ” tio dagars tystnad” som Q skrev om i november, t ex.

Så vad ska hända efter dessa tio dagars tystnad enligt Q för 111 dagar sedan?
Citera
2018-03-03, 12:17
Medlem
Citat:
nej

Alltså är det fullt möjligt att Ryssland hjälpt Trump att bli president om de var fria från Cabal med Clinton och andra.
Citera
2018-03-03, 12:33
Medlem
Citat:
Alltså är det fullt möjligt att Ryssland hjälpt Trump att bli president om de var fria från Cabal med Clinton och andra.

Bäst valarbetare för att få clinton vald var hillary clinton själv, utan henne hade trump aldrig kunnat bli president
Citera
2018-03-03, 12:41
Medlem
Vad säger "Q" om Mueller ?
Tillhör Mueller "Deep state"?
Hur går det för militären och Trump kontra FBI?
Vad säger "Q" om Jared Kushner?
När är de 11 dagarnas tystnad klart?
Säger "Q" något om Ryssland,Europa och Kina ?
Citera
2018-03-03, 15:01
Medlem
rough-justices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sumer
Vad säger "Q" om Mueller ?
Tillhör Mueller "Deep state"?
Hur går det för militären och Trump kontra FBI?
Vad säger "Q" om Jared Kushner?
När är de 11 dagarnas tystnad klart?
Säger "Q" något om Ryssland,Europa och Kina ?

Mueller = nej, hela utredningen handlar om att tvätta Trump ren och gå vidare till Uranium One och vidare till Clinton och Hussein.

FBI och CIA oskadliggjorda genom bland annat skolmassakern i Florida. Liksom CNN som trots underlag förmedlade fel narrativ. Vilket fått fart på CNN och youtube stänga alternativa medier.

Jared Kushner - inte läst något.

11 dagar var i december efter exekutiv order mot korruption och mänskliga övergrepp.

Utrensningarna går från Saudiarabien, USA till Asien och sist Europa.
Citera
2018-03-03, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rough-justice
Mueller = nej, hela utredningen handlar om att tvätta Trump ren och gå vidare till Uranium One och vidare till Clinton och Hussein.

FBI och CIA oskadliggjorda genom bland annat skolmassakern i Florida. Liksom CNN som trots underlag förmedlade fel narrativ. Vilket fått fart på CNN och youtube stänga alternativa medier.

Jared Kushner - inte läst något.

11 dagar var i december efter exekutiv order mot korruption och mänskliga övergrepp.

Utrensningarna går från Saudiarabien, USA till Asien och sist Europa.

FBI och CIA är inte "oskadliggjorda"
Korruptionen kanske är närmare Trump än man kan tro.

Shortly before Trump announced tariffs, his former adviser dumped millions in steel-related stocks

https://www.washingtonpost.com/news/business/wp/2018/03/02/shortly-before-trump-announced-tariffs-his-former-adviser-dumped-millions-in-steel-related-stocks/?__twitter_impression=true&utm_term=.8a955ed21423
Citera
2018-03-03, 15:13
Medlem
Citat:

Får de inte det? Tror du det är ovanligt att folk med olika nationaliteter ger stöd åt kandidater i andra länder än sina egna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in