2018-03-02, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jordgubbsflickan
Ja de andra är lyckligt ovetandes.

Jag misstänker att hans mamma slogs vid tanken, men sedan " förnekat" det.

Mössan, kniven, allmäntillståndet och fantombilden borde fått henne att ana.
Ja, som mamma vill man tro att ens barn, ens son, är OK. Om hans mor inte blivit direkt påmind via media om det som hände kan hon ju ha intalat sig själv att det nog var någon annan.
Citera
2018-03-02, 18:02
Medlem
Citat:
Den första tiden kändes allt overkligt. Lite kaosartad. Åren mellan 2006- 2015 hade jag fullt upp och morden föll i " glömska" även i media.

Det är dom sista åren som tankarna åter kommit ifatt och jag brottas med samvetet om vad som är rätt.
Var det kaosartat även för dig under den första tiden?
Citera
2018-03-02, 18:12
Medlem
5549s avatar
Hur vet du att han har gjort det här? Såg inte något svar på det.
Citera
2018-03-02, 18:28
Medlem
Citat:
Läs mitt tidigare svar.

Du är jävligt nyfiken, tom så nyfiken att du kontaktar mig via pm, men ändå tror du mig Inte?

Jag behöver inte bevisa något för dig

Varför vill du skydda en barnmördare, inte många som har det behovet. Finns inga ursäkter för det.
Citera
2018-03-02, 18:53
Medlem
Citat:
Ge er information om vad som hänt så ni slipper ödsla timmar utav ert liv utan att vara ens i närheten av sanningen.

Men ni som inte är intresserade, låt bli att läsa och scrolla bara vidare

Hej, vad fint att du delar med dig. Var bor/bodde personen någonstans och vad gjorde han i Linköping? Varför tror du att han lyckats sig undvika att bli topsad?

Tack för att du delar med dig, det uppskattas. Strunta i dem som kritiserar dig för att du inte berättar allt. Det är upp till dig att avgöra hur mycket du vill dela med dig, ingen annan.
Citera
2018-03-02, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClariNet

Hen kan ju ha haft ett förhållande med gm.
Citera
2018-03-02, 18:58
Medlem
Yinool0401s avatar
Jordgubbsflickan, du fattar inte att den här händelsen terroriserat en hel stad?

Att hela Linköping är oroliga och då och då tänker att det finns en människa som är kapabel till att mörda barn? Som förälder till barn i Linköping, det är ett djä.. trauma som finns i tusentals människor och som du skulle kunna råda bot på.

Sen kan du hämta en miljon av GW Persson och sen kan du bli allmän hjälte, även om du burit omkring på detta några år ( tror folk är villiga att förlåta dig), men du måste komma till skott. Haja!!!
Citera
2018-03-02, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clandeztino
Hen kan ju ha haft ett förhållande med gm.

Nej definitivt inget sånt.
Citera
2018-03-02, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yinool0401
Jordgubbsflickan, du fattar inte att den här händelsen terroriserat en hel stad?

Att hela Linköping är oroliga och då och då tänker att det finns en människa som är kapabel till att mörda barn? Som förälder till barn i Linköping, det är ett djä.. trauma som finns i tusentals människor och som du skulle kunna råda bot på.

Sen kan du hämta en miljon av GW Persson och sen kan du bli allmän hjälte, även om du burit omkring på detta några år ( tror folk är villiga att förlåta dig), men du måste komma till skott. Haja!!!

Det går massor av mördare, barnamördare och våldtäktsmän bland oss, som dessutom är återfallsförbrytare.

Tror inte ett dugg på att Linköpingsborna är rädda över detta. Det har gått för många år för det. De enda gångerna samtal om mordet kommer på tals är när mordet tas upp på nytt av polisen och därmed i media, med några års mellanrum.

Han kommer aldrig mer göra något. Han var sjuk.
Citera
2018-03-02, 19:23
Medlem
Citat:
Jag förstår att du var i närheten. Du lyckades sedan ha ett mer "normalt" liv till 2015, då du blev påmind.
Citera
2018-03-02, 19:34
Medlem
sebertos avatar
Finns inte något som talar för att denne jordgubbe talar sanning. FB är fullt av uppmärksamhetssökande troll och nickedockor sedan som sväljer allt de "hör". Skapligt provocerande för sunt tänkande människor.
Citera
2018-03-02, 19:35
Medlem
Citat:
Jag förstår att du var i närheten. Du lyckades sedan ha ett mer "normalt" liv till 2015, då du blev påmind.

Jag var i omgivningen så att säga. Sedan kommer livet emellan. Det finns annat som det blir fokus på.

Jag ska inte säga att det var just 2015 som jag blev påmind, utan varje gång det togs upp i media. Varje gång de började på fallet igen och där jag hoppades att det inte var han utan att jag haft fel hela tiden. Men de sista åren så här man hunnit bli vuxen och reflekterar mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in