2018-03-02, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AsAc
Du brottas med samvetet om vad som är rätt? Du har inga egna barn antar jag. Hoppas du aldrig får några heller. Det där samvetet är inget jag skulle vara stolt över.

Bryr mig faktiskt inte om vad du tycker.
Citera
2018-03-02, 13:07
Medlem
5549s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jordgubbsflickan
Den första tiden kändes allt overkligt. Lite kaosartad. Åren mellan 2006- 2015 hade jag fullt upp och morden föll i " glömska" även i media.

Det är dom sista åren som tankarna åter kommit ifatt och jag brottas med samvetet om vad som är rätt.
Tror du att du någonsin kommer tipsa polisen?
Citera
2018-03-02, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5549
"Bumpar" mitt eget inlägg. Gjorde man en noggrann undersökning och topsning av pojkens skola, eller var man tidigt inställd på att GM var en äldre person? Inte insatt i fallet speciellt mycket, men inte sett info om detta så jag tycker det kan besvaras igen om så är fallet.

Nej man har inte DNA testat barn i skolor.
Citera
2018-03-02, 14:12
Medlem
5549s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Nej man har inte DNA testat barn i skolor.
Wow, bättre sent än aldrig! Tack för svar.

Varför testade man inte barn i Mohammeds skola? Även skolkamraters syskon och föräldrar hade kunnat uteslutits på så sätt, om jag har förstått det här med DNA korrekt.
Citera
2018-03-02, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5549
Tror du att du någonsin kommer tipsa polisen?

En tanke jag brottas med ofta.

Jag är medveten om att han har förstört livet för offrens familjer och anhöriga, men jag kommer i sådana fall förstöra hans familj och anhöriga.

Det hela vore lättare om han själv var medveten om sina handlingar.

Det här gått så många år så det känns som om det ställer till med mer än vad det gör nytta.
Citera
2018-03-02, 14:43
Medlem
5549s avatar
Citat:

Jag är medveten om att han har förstört livet för offrens familjer och anhöriga, men jag kommer i sådana fall förstöra hans familj och anhöriga.

Det här gått så många år så det känns som om det ställer till med mer än vad det gör nytta.
Han bär själv skuld till att hans egna familj får lida om det är han som har gjort det här. Snälla tänk på offrens familjer, det finns ett enormt värde i att det här klaras upp.
Citera
2018-03-02, 15:23
Medlem
Citat:

Om du nu inte ljuger, vilket jag är säker på att du gör, hur kan du veta att han är skyldig? Han kommer inte ihåg något säger du själv.
Citera
2018-03-02, 15:52
Medlem
Citat:

Har jag förstått rätt om jag antar att han idag är en normalt fungerande person med ett ordnat liv?
Citera
2018-03-02, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClariNet
Har jag förstått rätt om jag antar att han idag är en normalt fungerande person med ett ordnat liv?
j

Ja det stämmer
Citera
2018-03-02, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Om du nu inte ljuger, vilket jag är säker på att du gör, hur kan du veta att han är skyldig? Han kommer inte ihåg något säger du själv.

Läs mitt tidigare svar.

Du är jävligt nyfiken, tom så nyfiken att du kontaktar mig via pm, men ändå tror du mig Inte?

Jag behöver inte bevisa något för dig
Citera
2018-03-02, 17:23
Medlem
Citat:

Det har gått många år och trots det måste det innebära en konflikt för dig att ana/veta kontra "lägga det bakom örat". Är du den enda utomstående som vet? I så fall förstår jag din tvekan.
Citera
2018-03-02, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClariNet
Det har gått många år och trots det måste det innebära en konflikt för dig att ana/veta kontra "lägga det bakom örat". Är du den enda utomstående som vet? I så fall förstår jag din tvekan.

Ja de andra är lyckligt ovetandes.

Jag misstänker att hans mamma slogs vid tanken, men sedan " förnekat" det.

Mössan, kniven, allmäntillståndet och fantombilden borde fått henne att ana.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in