2018-03-01, 20:49
Medlem
infects avatar
Grönar farmacia på alla fronter, snabba (leverans men även på pm), man får vad man betalar för och lite extra! Väldigt lätta att ha å göra med! Nöjd <3

//infect
Senast redigerad av infect 2018-03-01 kl. 20:54.
2018-03-01, 22:49
Medlem
billinge1992s avatar
Fick hem ett par Elvanse från samma säljare (KapteinHorse) Och fick GRATIS 30 mg'are på köpet, vilket var schysst. Hans horse fick en mer van polare testa och han var väldigt nöjd med det som vi fick. (Fick liiiiite övervikt också, dagen efter leverans på båda varorna
2018-03-01, 23:30
Medlem
Rödar giancana utebeliven leverans. Undvik honom.
2018-03-02, 05:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doktorspice

Citat:
Ursprungligen postat av Shejken
grönar giancana fick mitt weed DUNDER !!!!!!!!!!!!!!!!

🙄
2018-03-02, 07:21
Avslutad
Har FS stängd registrering eller har de öppnat sidan igen nu?
Blir visserligen osäker på om det är någon idé längre... låter på inlägg som att det mest är negativt eller?
2018-03-02, 09:06
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Har FS stängd registrering eller har de öppnat sidan igen nu?
Blir visserligen osäker på om det är någon idé längre... låter på inlägg som att det mest är negativt eller?
Det funkar bra om du väljer beprövade säljare. Håll dig borta från välkända selektiva scammers och okända/nya säljare.
2018-03-02, 11:44
Medlem
infects avatar
Om man inte hinner få sina varor innan helgen och deponi
auto-släpp släpps under helgen, skall man då inleda en dispyt?

PS Fick även mina varor av Moe samt krav, så gröna båda, snabba, har dock ej testat deras produkter än, men läst gott om Moe iaf. DS

//infect
2018-03-02, 12:14
Medlem
Citat:

jag tokgrönar giancana !!!

fick mitt weed igår och just rökt det sjuuukt bra !!!

jag fick iaf mitt och kommer försätta handla kanske är Postnord ändå tror inte han tjänar nått på att blåsa dig.

Edit:såg att du hade dispyt och inte släppt pengarna my bad.
Senast redigerad av FHCDanne 2018-03-02 kl. 12:40.
2018-03-02, 13:32
Medlem
Fet grönar Daricus!
2018-03-02, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FHCDanne
jag tokgrönar giancana !!!

fick mitt weed igår och just rökt det sjuuukt bra !!!

jag fick iaf mitt och kommer försätta handla kanske är Postnord ändå tror inte han tjänar nått på att blåsa dig.

Edit:såg att du hade dispyt och inte släppt pengarna my bad.

Han skickade det inte eller "glömde" skicka det för jag har handlat från 10 andra vendors under tiden och fått på 1-2dagar men nu har det gått en månad och är fortfarande i dispyt med Giancana hans äckliga attityd är under all kritik kan inte fatta hur admins kan godkänna denna säljare. Även om jag inte fick paketet och vill dela 50/50 så skriver han tillbaka med kaxig attityd och vill inte alls. Så får bara vänta tills admin tar hand om dispyten vilket tar 2 månader.

Tur att det inte var en stor summa men ändå han ska inte komma undan.

Postnord är der absolut inte fel på jag har beställt över 200 paket och aldrig har postnord tappat bort paket men plötsligt Giancanas paket "försvann" det var mitt fel att jag valde en ny vendor och köpa ifrån men man märker förr eller senare vilka människor det är.

Någon som har handlat av BOB?
Senast redigerad av doktorspice 2018-03-02 kl. 14:20.
2018-03-02, 14:32
Medlem
Citat:
Han skickade det inte eller "glömde" skicka det för jag har handlat från 10 andra vendors under tiden och fått på 1-2dagar men nu har det gått en månad och är fortfarande i dispyt med Giancana hans äckliga attityd är under all kritik kan inte fatta hur admins kan godkänna denna säljare. Även om jag inte fick paketet och vill dela 50/50 så skriver han tillbaka med kaxig attityd och vill inte alls. Så får bara vänta tills admin tar hand om dispyten vilket tar 2 månader.

Tur att det inte var en stor summa men ändå han ska inte komma undan.

Postnord är der absolut inte fel på jag har beställt över 200 paket och aldrig har postnord tappat bort paket men plötsligt Giancanas paket "försvann" det var mitt fel att jag valde en ny vendor och köpa ifrån men man märker förr eller senare vilka människor det är.

Någon som har handlat av BOB?

ok men du helt ärligt nu du har alltså köpt nått för typ en månad sen och som du skrev så var det inte för mycket pengar. varför tjatar du om detta då ? jag har fått mina saker och även andra.
hade han lurat hade han ju tagit de 50% direkt det begriper du.

men just nu i mina ögon spammar du nonsens om en bra säljare. du har skrivit sedan början av februari om detta nu får det väll vara nog.

skriv istället om de du gör affärer med för det gör du uppenbarligen inte med giancana längre

för just nu har du tyvärr blivit en sån som förstör tråden. och då kommer det sluta med att admin stänger tråden och det hjälper inte andra användare.
2018-03-02, 15:04
Medlem
80-talists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av infect
Om man inte hinner få sina varor innan helgen och deponi
auto-släpp släpps under helgen, skall man då inleda en dispyt?

PS Fick även mina varor av Moe samt krav, så gröna båda, snabba, har dock ej testat deras produkter än, men läst gott om Moe iaf. DS

//infect

Ja, det stämmer. Du inleder alltså dispyt om inget har dykt upp, något du nämner i texten du då skriver. Du avslutar sen dispyten när varorna kommer (såklart).

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in