Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2018-02-28, 20:51
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PappasNyaKille
Du verkar ha det svårt TS, men jag tror att största problemen finns inom dig.
Kanske dags att söka hjälp, har du funderat på om du har drag av autism/Asperger? Droger?
Ärligt menad fråga och uppmaning att reda ut situationen.

Han kanske borde gå och hänga sig? Leda kampen och bli martyr mot det feminazistiska samhället? Göra en Breivik?
Citera
2018-03-01, 00:58
  #50
Medlem
Furiennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RandomWanderer
Men det är bara ni kvinnor som tror det du skriver. Vilket inte är konstigt då ni aldrig kan förstår hu ni beter er i grupp när ni dominerar en arbetsplats.

Ni tror alltid ni är bättre än alla män. Sanningen är dock tvärt om att ni lever i en bubbla som samhället låtit finnas lite för länge. Men snart är det slut på detta.

Vi män som har sett det här och erfarit detsamma kan bara bekräfta TS inlägg att kvinnodominerade arbetsplatser är hemska att vara på som man. Ett jävla kacklande och man anser alltid som kvinna att man har PK-rätt i allt.
En öppen och nykter diskussion om något som rör kvinnor är helt omöjligt att föra, just pga bristerna hos kvinnor i grupp.
"Ni kvinnor"?

Du har inte tänkt på att alla kvinnor inte är likadana, va? Ditt förakt mot ett helt kön är skrämmande.
Citera
2018-03-01, 03:04
  #51
Medlem
Snälla fortsätt att skriva TS. Vi på flashback vill också skratta åt dig.
Citera
2018-03-01, 03:34
  #52
Medlem
Det enda rätta för dig TS är förstås att bli munk och gå i kloster. Förslagsvis en trappistorden så slipper du höra en massa onödig konversation också och inte kommer någon att fråga dig om dina åsikter eller vanor heller. Det finns förstås några nackdelar även med ett sådant liv men inte på långa vägar lika stora som att behöva både se, höra och t.o.m. umgås med kvinnor fem dagar i veckan.
Citera
2018-03-01, 03:38
  #53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Det enda rätta för dig TS är förstås att bli munk och gå i kloster. Förslagsvis en trappistorden så slipper du höra en massa onödig konversation också och inte kommer någon att fråga dig om dina åsikter eller vanor heller. Det finns förstås några nackdelar även med ett sådant liv men inte på långa vägar lika stora som att behöva både se, höra och t.o.m. umgås med kvinnor fem dagar i veckan.

Han borde bli eremit. Fast då finns ju risken att han får se några älgar göka.

Ts nästa tråd: älgarna låter mig inte vara ifred.
Citera
2018-03-01, 03:39
  #54
Medlem
Ts, du har aldrig funderat på att bli IS-krigare?
Citera
2018-03-01, 08:37
  #55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raketkuken6000
Du tycker jag ska vara glad som får betala skatt till äckliga araber som kommer och tar min enda chans att få ett normalt liv? Plus att jag får höra vilken mes jag är av de kvinnorna som knullar dem.
Hahah, du är ju en idiot!



Vill bara leva ett normalt liv, ska inte behöva skapa massa föreningar för det.

Vad är ett normalt liv för dig?

För mig är det att äga ett antal fastigheter, några företag, ha många bra vänner och kunna resa dit man vill när man vill. Så ser mitt liv ut idag och för mig är det normalt.

Jag vill inte ha en sambo/fästmö/fru, inte vill jag ha barn heller.

Så, vad är ett normalt liv för dig?
Citera
2018-03-01, 09:17
  #56
Medlem
Furiennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PappasNyaKille
Du verkar ha det svårt TS, men jag tror att största problemen finns inom dig.
Kanske dags att söka hjälp, har du funderat på om du har drag av autism/Asperger? Droger?
Ärligt menad fråga och uppmaning att reda ut situationen.
Exakt! Jag tror att TS behöver hjälp.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback