Citat:
Ursprungligen postat av
Run3
Hur beslöt föreningen om att starta en dagstidning (SveGot)? Har de haft något styrelsemöte om det? Eller är det Dan Eriksson som kan göra sådana här beslut i en handvändning när han får feeling? Jag menar, vipps så är medlemmarna i DFS delägare i SveGOT, från en dag till en annan.

Det är precis detta jag menar.
Dan startade en intresseförening för svenskarna. Man var det största hoppet för Sverige då allt tidigare misslyckats.
De får massvis med entusiastiska medlemmar, inte minst det mesiga SD2018 folket från I&C.
Någon miljon i donationer och medlemsavgifter kommer in och vipps, det blir ytterligare ett
"stort, spännande mediaprojekt" man finansierar.
Jag är övertygad om att ersättningar/löner kommer att betalas ut via Svegot.
Grattis alla medlemmar, ni har just betalt för ytterligare ett av Dans "spännande, fantastiska och helt otroliga mediaprojekt" som skall förändra allt
Hur blev det med Motgift Dan?
Vi som donerat, varit medlemmar och finansierat dessa tvås uppehälle under år.
Vi som donerade 150 000 till Jonas flytt till Berlin, som bara pissades bort p.g.a någon barnslig personkonflikt.
Nu läggs Motgift mer och mer på is. Forumet är stängt och man skall sluta ta in nya medlemmar.
Känns bra för oss som tillsammans pissat bort miljonbelopp på Dans fantastiska mediasatstning Motgift, som skulle vara just ett "antidote" mot galenskapen.
Resultatet man producerat?
Ingrid "Gatestone" Carlqvist och Etc-Conrad för alltid sammansmälta med resterna av Motgift.
DFS och nu när donationerna stannat upp startas "Svegot".
Fantastiskt.
Samma sekund som man tog in Ingrid och Conrad var det uppenbart vad som skulle ske.
Jag gillade inte Jonas de Geer, men fasen vad han betydde mycket för Motgift.
När han försvann började denna djukdykning som mynnat ut i någon form av pyramidspel.