Citat:
Ursprungligen postat av
sno
Detta är din personliga teori som man kan tro på eller ej. Inget facit med andra ord. Ändå svarar du som om jag vore helt dum i huvudet, eftersom jag inte slukar din teori med hull och hår.. :-o
Du VET INTE om det var slumpen. Du tror det. Det är en stor skillnad. Du säger att ”så här är det”.. och förutsätter att vi andra håller med.
Hur många av de andra kvinnliga journalisterna som tidigare har intervjuat Madsen har gjort det i ubåten ensamma på kvällskvisten?
Livet är inte svart eller vitt. Man behöver inte nöja sig med virkningsbeskrivningar som journalist bara för att man inte kammar medhårs alla galningar och gör intervjuer med dem i deras ”tortyrkammare”.
Ja,förlåt att jag uttryckte mig slarvigt. Jag TROR att det var slumpen.Men inte att det var KiMs fel att hon råkade ut för en galning. Det finns hur många journalister som helst både på TV och i press världen över som gör program samt reportage om kontroversiella ämnen tex parafilier.
Och alla har hälsan och mår bra. Inte någon av dem har "triggat" igång en galning.
Jag är lite känslig när folk antyder att KiM gjort något fel. Så jag gick igång på det. Förlåt. Kan hålla med om att KiM kunde formulerat sig som du föreslår. Men det hade nog inte hjälpt mot en inbillningssjuk,narcissistisk galning.
Jag frågade min dotter om hon vågat göra en intervju med Madsen ombord på Nautilus? -Nej,en hemmabyggd ubåt skulle hon inte sätta sin fot på. -Men då hade jag bara blivit styckmördad någon annanstans istället.- För jag hade ju inte varit det minsta rädd för att intervjua PM, blev hennes svar.
Med facit i hand kan man kalla populära Ubåten Nautilus för en "tortyrkammare".
Men hade du ens tänkt tanken för ett år sedan?