2017-12-21, 17:45
Medlem
fastinkomss avatar
Visste du att 3 miljoner varje ar forsvinner sparlos I varlden med olika anledningar.Man kunde strax efter forvinnandet aka till Varna med en bild , och fraga folk-om det kunde ge nat resultat...
Citera
2017-12-21, 22:06
Medlem
Skaraborg2s avatar
Åka till Varna efter försvinnandet med ett foto på Mittank.

Citat:
Ursprungligen postat av fastinkoms
Visste du att 3 miljoner varje ar forsvinner sparlos I varlden med olika anledningar.Man kunde strax efter forvinnandet aka till Varna med en bild , och fraga folk-om det kunde ge nat resultat...

Hade man gjort på detta sätt så är det möjligt att det hade kunnat ge något resultat. Tyvärr gjorde man inte det. Åtminstone känner jag inte till att så skulle ha gjorts.
Citera
2017-12-22, 23:12
Medlem
fastinkomss avatar
Man aven kunde klistra hans bild pa gatustolparna,det ar vanligt har I Bulgarien annonser pa gatan,leta efter patser dar han bafann sig sist,som hotell,caffeer och folk som kommunicerade med honom sist.Det ar sakert att polisen inte gjorde det.
Citera
2017-12-23, 14:02
Medlem
Sebzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Hade man gjort på detta sätt så är det möjligt att det hade kunnat ge något resultat. Tyvärr gjorde man inte det. Åtminstone känner jag inte till att så skulle ha gjorts.

Det kan jag bekräfta att det gjordes.

Vet även tre ganska stora företagare inom turismen i Golden Sands som gav alla anställda som rör sig bland turisterna bild och namn och bad dem hålla utkik - dock som vi redan vet, förgäves.
Citera
2017-12-23, 16:01
Medlem
Skaraborg2s avatar
Namn och bild i Goldstrand alldeles efter försvinnandet.

Citat:
Ursprungligen postat av Sebzor
Det kan jag bekräfta att det gjordes.

Vet även tre ganska stora företagare inom turismen i Golden Sands som gav alla anställda som rör sig bland turisterna bild och namn och bad dem hålla utkik - dock som vi redan vet, förgäves.

Mycket bra att det gick att få detta bekräftat.

Bra gjort att de gick ut med namn och bild i Golden Sands. Vet du om detta gjordes i Varna också?

Var det enbart privata aktörer som gjorde på detta sätt? Vad gjorde polisen?
Senast redigerad av Skaraborg2 2017-12-23 kl. 16:04.
Citera
2017-12-23, 17:35
Medlem
Sebzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Mycket bra att det gick att få detta bekräftat.

Bra gjort att de gick ut med namn och bild i Golden Sands. Vet du om detta gjordes i Varna också?

Var det enbart privata aktörer som gjorde på detta sätt? Vad gjorde polisen?

Vet inte om det hände i Varna, men eftersom Lars Mittanks mor är styrande i fallet så tror jag absolut att det är det minsta hon har gjort.

Polisen har letat med hundar och intervjuat folk, men det har inte lett någonvart.
Citera
2017-12-23, 20:01
Medlem
Citat:
Vet inte om det hände i Varna, men eftersom Lars Mittanks mor är styrande i fallet så tror jag absolut att det är det minsta hon har gjort.

Polisen har letat med hundar och intervjuat folk, men det har inte lett någonvart.

Det går bra att titta på Youtube-dokumentärerna, om man vill ha detaljerna kring detta.
Citera
2017-12-23, 22:26
Medlem
Sebzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dubbelbottnad
Det går bra att titta på Youtube-dokumentärerna, om man vill ha detaljerna kring detta.

Japp, jag vet. Dock är alla vettig på Tyska, de som är översatta har många fel.
Citera
2017-12-23, 23:50
Medlem
Skaraborg2s avatar
Med i bulgarisk TV.

Citat:

Lars mor var i a f med på bulgarisk TV. Där visades en affisch på Lars med foto och signalement. Om hon satte upp affischer i Varna är jag osäker på men är mycket troligt.

Alla eftersökningar efter honom har varit resultatlösa. Ett problem har förstås varit att den försvunne inte bodde i landet utan enbart hade vistats där under åtta dagar som turist.
Citera
2018-01-14, 13:20
Medlem
Skaraborg2s avatar
Ny video om bl. a. Mittanks försvinnande.

Ny video publicerad den 13 januari 2018 där bl. a. Lars Mittanks försvinnande tas upp. Detta är # 5 som börjar 0.33 och slutar 3.27.

Off-topic: Fall # 2 är Brandon Swansons lika märkliga försvinnande.

https://www.youtube.com/watch?v=rgM2v2uPIsI
Senast redigerad av Skaraborg2 2018-01-14 kl. 13:29.
Citera
2018-02-26, 00:34
Medlem
Basse Lerghagens avatar
Tydligen det bulgariska penicillinet som hade en ovanlig biverkning på Mittank. Det gjorde att han fick minnesförlust och panikattacker.
Citera
2018-02-26, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Basse Lerghagen
Tydligen det bulgariska penicillinet som hade en ovanlig biverkning på Mittank. Det gjorde att han fick minnesförlust och panikattacker.

Nej, Lars uppträdde ju egendomligt redan från början av vistelsen. Det var inte bara något penicillin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in