Citat:
Ursprungligen postat av
Picasso2
Hur hon kom vänninan på spåren vet ju inte jag. Jag var inte med. Men pratar man med tillräckligt mkt folk så hamnar man rätt till slut. DK är säkert älskarinnan. Väninnan m sms:en är nån annan.
https://www.bt.dk/krimi/elskerinde-beskylder-peter-madsen-for-at-planlaegge-ubaadsdrab-nu-svarer-hans
Til mediet fortalte kvinden, at hun i ugerne op til Kim Walls død nærmest dagligt var i kontakt med Madsen. Veninden havde været i gang med et videoprojekt, som hun havde svært ved at gøre færdigt, og derfor havde hun i sjov bedt Peter Madsen om motivere hende med en trussel.
'Han siger, at han har en drabsplan i ubåden. Jeg siger, at jeg ikke er bange, og at han skal være mere truende. Han fortæller om de værktøjer, han vil bruge, og jeg siger, at det stadig ikke er truende', står der angiveligt i beskederne.
Derfra blev scenariet angiveligt mørkere - til at Peter Madsen ville invitere en veninde om bord på ubåden og angiveligt ville skære hende i stykker.
På daværende tidspunkt tog kvinden ikke truslerne seriøst.
Men i dag siger hun, at hun føler skyld over, at hun ikke reagerede. Beskederne er efterfølgende blevet delt med politiet, fremgår det af artiklen.
Älskarinnan ber Madsen hota henne för att hon ska göra färdigt ett videoprojekt.
Hon är själv med på noterna och säger att hon fortfarande inte är rädd,han måste hota henne mer.
Inte ens när han går in på verktygen han ska använda mot henne i sin mordplan blir hon rädd,tycker att han ska hota henne ännu mer. Tydligen hemma med SM- snack.
OBS.Men idag säger hon att hon känner sig skyldig. Hm. Låter väldigt mycket som DK tycker jag med tanke på korkade grejer hon sagt tidigare. Vi får väl höra själv när hon vittnar. Den 26 mars om jag inte missminner mig.
EDIT: I rubriken står det "Älskarinnan beskyller M för mordplan..."