2018-02-25, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Incels har rätt i att de inte kommer att få ligga.

2) Till exempel jag har en väninna som som är ung, söt, och väldigt smal. Hon är gift. Hon sa till mig att hon är helt ointresserad av sex och hellre sitter och läser en bok.

3) Så även om de lyckas få en attraktiv tjej (vilket inte kommer att hända) kommer de inte att få sex.

1. Varför? Jag kan säga att jorden är platt. Det gör det inte rätt. Utveckla...

2. En tjej. Kan det vara ett undantag? Ljuger hon? Hur bra känner du henne?

3. Varför? Utveckla.

Citat:

1) Det kallas attention whoring. Ställde hon upp på analt?

2) lol @ självsäker.

1. Varför skulle de ens göra det med ''en ful kille'' då? Varför inte göra det men en snygg istället...? Och varför är analt relevant?

2. Utveckla.

Hur har du det själv ställt, om jag får fråga?
Senast redigerad av antilife 2018-02-25 kl. 13:05.
Citera
2018-02-25, 13:25
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antilife
1. Varför? Jag kan säga att jorden är platt. Det gör det inte rätt. Utveckla...

De är inte sexuellt attraktiva och kvinnor är feminister.

Citat:
2. En tjej. Kan det vara ett undantag? Ljuger hon? Hur bra känner du henne?

Nej hon är inget undantag. Googla på studier över hur ofta folk har sex då kan du se att frekvensen är lägre än nånsin typ.

Citat:
3. Varför? Utveckla.

För att kvinnor är inte intresserade av sex.

Citat:
1. Varför skulle de ens göra det med ''en ful kille'' då? Varför inte göra det men en snygg istället...? Och varför är analt relevant?

1) För att de vill ha uppmärksamhet. I många fall väljer kvinnor fula killar för att de är desperata. En snygg kille kan dissa tjejen.

2) Analt betyder att tjejen verkligen vill ha killens kuk.

Citat:
2. Utveckla.

Att en man är självsäker har 0 att göra med,

a) om han har resurser.

b) om han är knullbar.

c) hur han presterar sexuellt.

Citat:
Hur har du det själv ställt, om jag får fråga?

Jag är resonabelt nöjd. Jag skulle vilja ha lite mer.
Citera
2018-02-25, 14:55
Medlem
Citat:
De är inte sexuellt attraktiva och kvinnor är feminister.

Nej hon är inget undantag. Googla på studier över hur ofta folk har sex då kan du se att frekvensen är lägre än nånsin typ.

För att kvinnor är inte intresserade av sex.

1) För att de vill ha uppmärksamhet. I många fall väljer kvinnor fula killar för att de är desperata. En snygg kille kan dissa tjejen.

2) Analt betyder att tjejen verkligen vill ha killens kuk.

Att en man är självsäker har 0 att göra med,

a) om han har resurser.

b) om han är knullbar.

c) hur han presterar sexuellt.

Jag är resonabelt nöjd. Jag skulle vilja ha lite mer.

Så det du säger är att 80% av den manliga befolkningen aldrig kommer att hitta en partner. Hur är det ens möjligt?

Och när det gäller frekvens av sex så får du gärna länka en studie, det är du som hävdar det. Det är inte min uppgift att ta reda på det.

Så varför har självsäkerhet och charmighet gjort det möjligt för min oskuld 8/10 kompis att ens få kontakt med tjejer?

Hur kan du var säker på allt detta? Jag säger inte att jag har 100% rätt, men detta är saker jag observerat. Hur vet du att analt antyder på att en tjej vill ha killen?

Återupprepar min förra fråga om hur du har det ställt, då du inte svarade på den. Kvinna eller man, partners och erfarenhet, osv...
Senast redigerad av antilife 2018-02-25 kl. 15:00.
Citera
2018-02-25, 16:15
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Så det du säger är att 80% av den manliga befolkningen aldrig kommer att hitta en partner. Hur är det ens möjligt?

1) Nej det jag säger är att 80% av den manliga befolkningen inte kommer att få regelbundet sex av sina partners.

2) Det finns ingen brist på kvinnor som vill ta emot gratis resurser.

Citat:
Och när det gäller frekvens av sex så får du gärna länka en studie, det är du som hävdar det. Det är inte min uppgift att ta reda på det.

Okay, Sexlivet dåligt åtta år efter första barnet

Citat:
Sexlivet i föräldrarnas relation i studien låg på en konstant låg nivå – från första mätningen när barnet var ett halvår, över barnets 4-årsålder, ända till barnets 8-årsålder (hur det blir därefter vet vi inte av denna studie). Sensualitet i form av kramar och smekningar visar under denna åttaårsperiod en stadigt nedåtgående kurva, medan sexlivet snarare alltså från början parkerat sig på en låg nivå.

Generellt gällde för alla föräldrarna i studien att de hade sex i genomsnitt 1-2 gånger i månaden.

– Det är ju en genomsnittssiffra, så många hade sex mer sällan än så, och vissa förstås betydligt oftare också.

du (ni) kan se att average mannen med fru och barn är incel.

Citat:
Så varför har självsäkerhet och charmighet gjort det möjligt för min oskuld 8/10 kompis att ens få kontakt med tjejer?

Vad menar du med få kontakt?

Citat:
Hur kan du var säker på allt detta? Jag säger inte att jag har 100% rätt, men detta är saker jag observerat. Hur vet du att analt antyder på att en tjej vill ha killen?

1) För att jag är kvinna så jag vet hur kvinnor fungerar?

2) Därför att analt är mer intimt, mer känsligt, risken att det gör ont är större. Det är nåt som tjejer gör med killar som de verkligen gillar.

Citat:
Återupprepar min förra fråga om hur du har det ställt, då du inte svarade på den. Kvinna eller man, partners och erfarenhet, osv...

Jag är kvinna och jag har testat fler saker än de flesta.
Citera
2018-02-25, 17:08
Medlem
Dualitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
"Världen är gynocentrisk och staten är emot män och diskriminerande. Ett liv som fokuserar på mig själv är nog ett bättre alternativ. Vill vara mer independent/självständig."

Jag (som man) upplever inte alls att världen är gynocentrisk, och att jag blir diskriminerad mot för mitt kön. Till viss del så kan jag dock hålla med om att pappor blir överkörda i skilsmässor och separationer, och att det på det området finns en klar och orättvis fördel för kvinnor.

Och vill man strunta i kvinnor och familjeliv så är det bara att göra det, man behöver inte basunera ut eller propagera för ett sådant val. Jag misstänker i det fallet att man helt enkelt är jävligt bitter innerst inne.

Citat:
"Jag önskar jag levde i ett kärleksfullt förhållande med en fin kvinna men ingen tycks vilja ha mig trots att jag gör många rätt"

Det där låter som en helt vanlig person med dålig lycka på relationsfronten. Det är rätt vanligt, och jag förstår inte varför man skulle kalla sig själv Incel p.g.a. det. Inte tusan gjorde jag det när jag var olyckligt kär eller gick hem tomhänt från krogen.

Man kan ju börja med att rannsaka sig själv och inte bara utgå från att man har "rätt" till något för att man uppfyller någon slags mall man fått för sig att man ska gå efter.

Citat:
Lite grann har du. Sluta bli påverkad av tramsfeminism och white knighta mindre så blir det mer rätt ska du se.

Är absolut inte feminist (speciellt inte i det här landet) men däremot är jag rationalist - det är osunt och missriktat i mina ögon att skylla på kvinnor i allmänhet när man är missnöjd med sitt liv. White knight-platityder för att "rädda stackars kvinnor på nätet" har jag inget behov av, då jag inte har problem med att umgås med det motsatta könet i det verkliga livet.

Citat:
Ursprungligen postat av paperboy85
Det finns väl inget som hindrar, säg 50% av männen att umgås, ligga och befrukta ex. 80% av kvinnorna, medan den övriga hälften av männen får dela på resterande 20%... Det hade inte förvånat om statistiken visade att det finns fler mödrar än fäder i samhället. De kvinnor jag har dejtat (från nätet) har inte kunnat greppa att det inte bara går att knäppa med fingrarna för att fixa en dejt om du är en lågstatusman, och det här har varit kvinnor som inte själva direkt blir raggade på av män på daglig basis, om vi säger så.

Det finns lite fler mödrar, ja. Men inte i närheten av den domedagsbild som vissa vill måla upp.

Visst, vi grabbar får jobba för att ta kontakt. Men prova också vanliga sociala sammanhang, plus krogen så kanske det går lättare där.
Citera
2018-02-25, 17:25
Medlem
Citat:
1) Nej det jag säger är att 80% av den manliga befolkningen inte kommer att få regelbundet sex av sina partners.

2) Det finns ingen brist på kvinnor som vill ta emot gratis resurser.

Okay, Sexlivet dåligt åtta år efter första barnet

du (ni) kan se att average mannen med fru och barn är incel.

Vad menar du med få kontakt?

1) För att jag är kvinna så jag vet hur kvinnor fungerar?

2) Därför att analt är mer intimt, mer känsligt, risken att det gör ont är större. Det är nåt som tjejer gör med killar som de verkligen gillar.

Jag är kvinna och jag har testat fler saker än de flesta.

1. Okay, det är din tes. Men hur ska detta lösas i så fall?

2. Alla kvinnor vill inte gratis resurser, men många vill det. Detsamma gäller män. Och?

3. Åtta år efter första barnet. Det var inte vad du sa innan.

4. Nej, jag kan inte se det, då jag inte vet om vad som försiggår bakom deras dörrar.

5. Att få kontakt = han kunde inte snacka med tjejer, inte få dem intresserade utav honom. Nu kan han, men har fortfarande inte lyckats få dem i säng.

6. Du är en kvinna i mängden. Du representerar inte alla kvinnor, precis som jag inte representerar alla män. Jag gillar tjejer med ''alternativa'' utseenden (om man enbart snackar utseende), medans någon annan gillar blonda bimbos, t.ex.

7. Jag tror långt ifrån majoriteten av tjejer verkligen gillar analt, då (vad jag vet) det brukas beskrivas som smärtsamt. Lägg en grund för dina påståenden, inte dina egna tankar.
Citera
2018-02-25, 17:39
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Du är en hopplös mangina. Det är dock möjligt att incels så småningom blir en "kvinnohatare" senare men du vill få det till att dom är sådana redan från början och kvinnor är oskyldiga barn. Lägg av. Haha privilege lol

Det var ett dåligt exempel av mig men vissa i tråden förstod ändå vad en sann incel är.
Jag kunde bara inte komma på vad det heter på svenska och skrev privilege. Var det vad du skrattade åt eller tycker du att sex inte är ett privilegium någon ger dig? Vad anser du då som en sann incel att sex är? Om man tvingar någon är det inte sex utan våldtäkt. Du kanske tänker som sann incel att sex är en barmhärtighetsgrej och att vi borde fostra tjejer till att knulla för att vara snälla.

Ja. Själva grejen med Incels är att de föraktar kvinnor. De blir inte såna och det finns inget innan. Incels är instängda i sin datavärld och sina snedvridna föreställningar.
Citera
2018-02-25, 17:41
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1. Okay, det är din tes. Men hur ska detta lösas i så fall?

Gör det lagligt för män att våldta sina fruar.

Citat:
3. Åtta år efter första barnet. Det var inte vad du sa innan.

1) Du måste titta på olika grupper, olika åldrar, olika typer av relationer.

2) De flesta idag träffas runt 25-30, skaffar barn runt 30, och är tillsammans till kanske 40-45.

3) Så mannen får kanske 5 år med sex 2 gånger per vecka (on average) och sen 10-20 år med sex 1-2 gånger per månad.

Citat:
4. Nej, jag kan inte se det, då jag inte vet om vad som försiggår bakom deras dörrar.

Statistiken visar att det är så. Din average Family Guy jobbar och sliter för att få en uttöjd mamma-fitta 1 gång i månaden. Hur är han mindre incel än 20 åringar som hänger på 4chan?

Citat:
5. Att få kontakt = han kunde inte snacka med tjejer, inte få dem intresserade utav honom. Nu kan han, men har fortfarande inte lyckats få dem i säng.

Så han ger kvinnor gratis uppmärksamhet.

Citat:
7. Jag tror långt ifrån majoriteten av tjejer verkligen gillar analt, då (vad jag vet) det brukas beskrivas som smärtsamt. Lägg en grund för dina påståenden, inte dina egna tankar.

Ja exakt så om kvinnan gives up the ass är det något speciellt. Att ge upp fittan kostar inget.
Senast redigerad av Babianen 2018-02-25 kl. 17:45.
Citera
2018-02-25, 17:43
Medlem
Citat:
Gör det lagligt för män att våldta sina fruar.

1) Du måste titta på olika grupper, olika åldrar, olika typer av relationer.

2) De flesta idag träffas runt 25-30, skaffar barn runt 30, och är tillsammans till kanske 40-45.

3) Så mannen får kanske 5 år med sex 2 gånger per vecka (on average) och sen 10-20 år med sex 1-2 gånger per månad.

Statistiken visar att det är så. Din average Family Guy jobbar och sliter för att få en uttöjd mamma-fitta 1 gång i månaden. Hur är han mindre incel är 20 åringar som hänger på 4chan?

Så han ger kvinnor gratis uppmärksamhet.

Ja exakt så om kvinnan gives up the ass är det något speciellt. Att ge upp fittan kostar inget.

Du verkar vara fast cynisk i det här, så jag lägger bara av. Du tar inte åt dig av vad jag säger, det kanske du tycker också.
Citera
2018-02-25, 17:50
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paperboy85
Det finns väl inget som hindrar, säg 50% av männen att umgås, ligga och befrukta ex. 80% av kvinnorna, medan den övriga hälften av männen får dela på resterande 20%... Det hade inte förvånat om statistiken visade att det finns fler mödrar än fäder i samhället. De kvinnor jag har dejtat (från nätet) har inte kunnat greppa att det inte bara går att knäppa med fingrarna för att fixa en dejt om du är en lågstatusman, och det här har varit kvinnor som inte själva direkt blir raggade på av män på daglig basis, om vi säger så.
Det... finns fler mödrar än fäder... i samhället?
Vet du hur barn blir till?

Är du en incel och är detta incellogik? Vad är en lågstatusman?
Citera
2018-02-25, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Det... finns fler mödrar än fäder... i samhället?
Vet du hur barn blir till?

Är du en incel och är detta incellogik? Vad är en lågstatusman?

Han menar att storknullarna har gjort halva kvinnofolket på smällen, och att det finns en massa betamän som är lyckligt ovetandes om att deras barn egentligen inte är deras barn.
Citera
2018-02-25, 18:03
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Han menar att storknullarna har gjort halva kvinnofolket på smällen, och att det finns en massa betamän som är lyckligt ovetandes om att deras barn egentligen inte är deras barn.
Aha. Ja. Det kanske är så. Jag och mina knullande bröder ( vi gick plötsligt från 20 till 50%) har då alltså gjort mängder med brudar på smällen men beta uppfostrar dom. Och Incels är de enda som har förstått hur det ligger till, framför sina datorer.
Logik
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in