Citat:
Ursprungligen postat av
Snitsigare
Fick en avi från pn häromdagen. Någon vara från "UK" finns att hämta på utlämningsställe. Har inte beställt nåt därifrån så trodde det blivit fel men hämtade ut paketet. Det var ett paket från Wish som skickats via England... Hehe, redan en ändring från Wish sida?
Ja det verkar som postnord är upplurade på läktaren.
Har själv fått flera rek från Kina postade från annat EULand. Detta kan de ju inte göra ett skit åt!