Pratat med Postnörd, all post utanför EU kommer att kontrolleras noggrant än förut.
All utrikes post kommer att hamna Malmö och där ska de hållas kvar tills avgiften är betalat.
Det kan hända att vissa grejer går förbi, då får man chansa förfan, kommer det avgift kasta brevet låt postnörd göra vad dem vill med skit varan.
Vara som kostar 20kr en faktura på 75kr bättre att man blir av med 20kr än att betala 75kr

Tror att postnörd och staten kommer att gå i minus mer, troligen dem kommer att släppa förbi billiga grejer så håller dem kvar dyra eller varor som väger mer.
Allt kommer att kontrolleras manuellt, så mycket mer arbete krävs, om folk ej hämtar ut postnörd kommer att smaka på det.
Jag kommer att fortsätta att handla från Kina iaf.
Om kineser är smart, öppna lager här i EU och försätta att köra med låga priser.
Krossa alla överpris företag som tjänar massa pengar på billig arbetskraft.