2018-02-23, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
SD är det tredje största partiet, som du kan se här:

www.status.st

Just nu går det inte så bra för SD, men sannolikt får de i alla fall fler röster än i förra valet.

Vad gäller islamofobi, så är det nog den främsta orsaken varför många som är kritiska mot invandring drar sig för att rösta på SD. Så att dumpa Ekeroth är definitivt något som partiet kommer att tjäna på.
Jag tror inte det handlar om att Kent skulle vara någon "islamofob" och att det är därför att han sparkas.
Han hängde nog kvar i en väldigt tunn tråd innan bråket utanför krog Solidaritet.
Efter krog Solidaritet och slaget mot en medborgare så gick tråden av.

De flesta förstod att Kent ljög i rätten.

För er andra i tråden läs FUP:n (förundersökningsprotokollet) från händelsen
Regulus har läst det.

FUP: https://minfil.org/0c86t9b7b0/Stockholms_TR_B_15380-16_Aktbil_6.pdf (rättad länk)
Senast redigerad av Hanna-Wigh 2018-02-23 kl. 20:02.
Citera
2018-02-23, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hanna-Wigh
Ja Kent är offer, enligt dig.
Har du gått i feminsternas skola, eller?
Tar du skit, utan att reagera, alltid? Nu vet jag ju inte om det har varit Kent som startat det vid de här tillfällena. Men jag har faktiskt lite svårt att tro det. Men jag låter mig gärna överbevisas. Det är inte så att jag har moderskänslor för Kent direkt, men rätt ska vara rätt.
Citera
2018-02-23, 19:37
Medlem
Citat:
Jag har varit Ungern.
Om inte du har uppmärksammat, Ekeroth på krogen och alkohol.
Sök på goggle, eller förresten:

"Fyra gånger som Kent Ekeroth hamnat i bråk"
"...Ekeroth återigen i bråk utanför en krog"
https://www.expressen.se/nyheter/fyra-ganger-som-kent-ekeroth-hamnat-i-brak/

Min tanke var:
Ekeroth +krog +alkohol -peronligt skydd =sjukstugan

Landet ifråga är inte betydelsefullt i sammanhanget.

Jag tror du missat att han tycker om att visa upp sig och att dra till sig kommunistiska element till sig som är psyksjuka. Däri ligger kärnan. Du verkar ha lite svårt med att observera och dra korrekt slutsatser. Jag gogglar inte var undermänniskor som journalister "skrivit". Det är bara de som har låg intelligens som behöver googla efter andra meriter och vad andra gjort, de som inte har några egna prestationer eller mål.
Citera
2018-02-23, 19:39
Medlem
Citat:
Jag tror inte det handlar om att Kent skulle vara någon "islamofob" och att det är därför att han sparkas.
Han hängde nog kvar i en väldigt tunn tråd innan bråket utanför krog Solidaritet.
Efter krog Solidaritet och slaget mot en medborgare så gick tråden av.

De flesta förstod att Kent ljög i rätten.

För er andra i tråden läs FUP:n (förundersökningsprotokollet) från händelsen
Regulus har läst den.

FUP: https://minfil.org/0c86t9b7b0/Stockholms_TR_B_15380-16_Aktbil_6.pdf
Blir man verbalt attackerad har man rätt att freda sig, uppenbarligen, eftersom han friades. Trots örfilen, eller vad det nu var.
Citera
2018-02-23, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fnysington
Blir man verbalt attackerad har man rätt att freda sig, uppenbarligen, eftersom han friades. Trots örfilen, eller vad det nu var.
Utanför krog Solidaritet pekar Kent ut en annan person än vad han senare gör i rätten.
* "..så är han väldigt berusad så att enligt min mening så får jag inte fram någon, någon direkt.....för han är kraftigt berusad,.." - säger polis om Kent.
* "det var den där horan slog mig" - Kent pekar ut fel person

I rätten blir Kent Ekeroth plötsligt ett sanningsvittne - som minns allt så klart, trots stupfyllan under misshandelsnatten.

Vår lögnaktiga rikdsagsman Kent Ekeroth.
Senast redigerad av Hanna-Wigh 2018-02-23 kl. 20:23.
Citera
2018-02-23, 20:18
Medlem
Citat:
Utanför krog Solidaritet pekar Kent ut en annan person än vad han senare gör i rätten.
* "..så är han väldigt berusad så att enligt min mening så får jag inte fram någon, någon direkt.." - säger polis om Kent.
* "det var den där horan slog mig" - Kent pekar ut fel person

I rätten blir Kent Ekeroth plötsligt ett sanningsvittne - som minns allt så klart, trots stupfyllan under misshandelsnatten.

Vår lögnaktiga rikdsagsman Kent Ekeroth.
Säkert, men han friades som sagt. Förmodligen för att det finns vittnen som kan styrka att han först blev verbalt attackerad av vänsterpatrask. Är du vänsterpatrask?
Citera
2018-02-23, 20:20
Medlem
Citat:
Säkert, men han friades som sagt. Förmodligen för att det finns vittnen som kan styrka att han först blev verbalt attackerad av vänsterpatrask. Är du vänsterpatrask?
Det finns många skyldiga till dåd som frias. Kent dömdes i Tingsrätten men friades av Hovrätten - av sina.
Senast redigerad av Hanna-Wigh 2018-02-23 kl. 20:34.
Citera
2018-02-23, 20:44
Medlem
Citat:
Det finns många skyldiga till dåd som frias. Kent dömdes i Tingsrätten men friades av Hovrätten - av sina.
Du svarade inte på frågan.
Citera
2018-02-23, 20:52
Medlem
Citat:
Du svarade inte på frågan.
Om du undrar om min politiska hemvist, se min post-historik.
Jag är inte en offer-feminist som du verkar vara.

Kent ett offer!
Citera
2018-02-23, 20:55
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:

Han friades för att man inte kunde motbevisa påståendet om nödvärn.
Citera
2018-02-23, 21:06
Medlem
IbrahimZlatanovics avatar
Citat:
Nu ju inte ungern fyllt av hjändöttvänster/liberalpatrask och liknande på samma sätt som i Sverige, så jag att säkert att det skulle fungera utmärkt i Ungern. Funkar säkert i Sverige också, men sent på krogen kanske inte är bästa stället att befinna sig på, av ovanstående anledningar. Skulle dock något hända blir han ju ändå martyr, så det vore ju kontraproduktivt för vänsterpatrasket.
Tänk vad komiskt det skulle vara om han verkligen flyttade ner till Ungern och gick ut och festade med Erik med obligatoriskt fyllebråk som resultat och sen hängs dom ut i media som "kriminella invandrare".
Skulle vara rätt ironiskt.
Citera
2018-02-23, 21:22
Medlem
Lika ironiskt som att han blir kallad rasist i Sverige
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in