Citat:
Ursprungligen postat av
moistnugget
Jag tror du aldrig varit i Ungern. Ingen där bryr sig om man inte är en zigenare som har alldeles för höga tankar om en själv. De få muslimer med tält som finns där är så snabba i vändningarna att man ser dem ena stunden och den andra är de borta. Man kan röra sig fritt som människa utan att man blir påhoppad eller trakasserad av någon och kvinnor kommer fram och frågar saker spontant om vägen eller var närmaste matbutik är. Jag tycker om områden när det är så hög intelligens innanför pannbenet att man kan dra egna slutsatser och agera eller att man det är så ledigt att man inte tar beslut utifrån om det är man eller kvinna. Naturligtvis går man inte fram till någon med missbruksproblem oavsett vad det handlar om.
Så länge du inte gör korkade saker så kan man röra sig fritt och man behöver inget beskydd i Ungern. Det är ingen som kommer fram till en och muckar med en för det finns något som heter lagar och polisen där är snabbt på plats och man åker dit rejält om man gjort något idiotiskt. Det är därför jag aldrig stött på något när jag varit där. Däremot när jag varit i stockholm eller malmö måste jag alltid freda mig och kommunister och socialsall tror inte att man kommer att rnga polisen. När man gör det märks deras låga intelligens eller psyksjuka på en gång.
Jag har varit Ungern.
Om inte du har uppmärksammat, Ekeroth på krogen och alkohol.
Sök på goggle, eller förresten:
"Fyra gånger som Kent Ekeroth hamnat i bråk"
"...Ekeroth återigen i bråk utanför en krog"
https://www.expressen.se/nyheter/fyra-ganger-som-kent-ekeroth-hamnat-i-brak/
Min tanke var:
Ekeroth +krog +alkohol -peronligt skydd =sjukstugan
Landet ifråga är inte betydelsefullt i sammanhanget.