Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-06, 07:33
  #325
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kavalen2
Jag hoppas inlägget var parodi. Som EU land har man en skyldighet att ta emot andra EU medborgare som kommer till landet för att arbete. Notera ”arbeta”. Inga bidragshjon från tredje världen som kommer för att suga ut ungerska folkets skattepengar. Dessa ska aldrig få sätta sin fot i Ungern.

Fast de är ju fortfarande invandrare, det stämmer dock att EU länderna måste ta emot invandrare från andra medlemsländer men det gör dem inte till icke invandrare då EU inte är en enhetlig stat
Citera
2018-04-07, 01:11
  #326
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kavalen2
Jag hoppas inlägget var parodi. Som EU land har man en skyldighet att ta emot andra EU medborgare som kommer till landet för att arbete. Notera ”arbeta”. Inga bidragshjon från tredje världen som kommer för att suga ut ungerska folkets skattepengar. Dessa ska aldrig få sätta sin fot i Ungern.

Jag hoppas inlägget är en parodi?
Skulle man inte vara invandrare för att man har rätt att invandra?
Citera
2018-04-07, 20:48
  #327
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q2000
Vad ska han göra i Ungern? Har han livstids pension från riksdagen?
Då frågar jag igen!

Han var för övrigt med i Aktuellt i torsdags där han försvarade Orban
Citera
2018-04-08, 10:14
  #328
Medlem
smoerreboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q2000
Då frågar jag igen!

Han var för övrigt med i Aktuellt i torsdags där han försvarade Orban
Tycker tyvärr att han befäste bilden av sig själv som en arg gammal skinhead där då han gav ett aggressivt och okontrollerat intryck. Han hade lätt kunnat vinna delar av den där debatten om han hållit sig lite kall och bara sakligt nämnt ett par av de saker som gått fel i det här landet.
Citera
2018-04-08, 16:48
  #329
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smoerrebom
Tycker tyvärr att han befäste bilden av sig själv som en arg gammal skinhead där då han gav ett aggressivt och okontrollerat intryck. Han hade lätt kunnat vinna delar av den där debatten om han hållit sig lite kall och bara sakligt nämnt ett par av de saker som gått fel i det här landet.
Ja....han kanske går upp i varv lite väl mycket ibland....

https://www.svtplay.se/video/1748455...=auto&tab=2018
Citera
2018-04-08, 18:01
  #330
Medlem
Mycatisonfires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hanna-Wigh
När Kent blir dömd av tingsrätten för misshandel så finns det ett brottsoffer, ja. När han genomför sin skändliga attack mot brottsoffret så har han inte fått prövningstillstånd i högre instans dvs hovrätten.

Vad lågt, dessutom är Kent Ekeroth en riksdagsman vid tillfället.

Nej, domen hann aldrig träda i kraft.
Citera
2018-06-02, 22:15
  #331
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mycatisonfire
Nej, domen hann aldrig träda i kraft.
Nu jobbar han han hårt för SD iaf, han är på turne i Dalarna. Hans budskap tycks vara att en svensk förtjänar att leva i ett land som luktar svenskt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback