2018-02-22, 20:24
Medlem
Willy-45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J39
Jag syftade på hans politik.
Förstod det.
Men. som "politiker" måste man uppfylla alla kriterier inte bara en del...
Citera
2018-02-22, 20:39
Medlem
StigAllans avatar
Om jag inte röstar blankt så kommer jag att rösta på Flashbacks favoritjude Kent Ekeroth i personval.
Men så kommer det nog inte att bli för fittorna som sitter i partiledningen hos SD är numera bara att räkna bort i den nationella kampen.
Citera
2018-02-22, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willy-45
Förstod det.
Nja man måste inte. Ta trump som exempel. Han är viserligen en politiker men beter sig inte som en. Men om du menar att man måste för att vara kvar i ett parti kan du ha rätt för alla partier är koruppta som fan i alla fall de i riksdagen.
Citera
2018-02-22, 20:49
Medlem
Skönt att de gör sig av med honom.

Om vanligt folk ska vilja rösta på SD, så kan partiet inte ha personer som Ekeroth på riksdagslistan.
Citera
2018-02-22, 21:01
Medlem
Callebiltes avatar
Synd,

jag gillar Kents fighting spirit.

Jag kan förstå att han om han väljer att gå ut och umgås med vanligt folk ofta kan komma i situationer som ser dåliga ut när han blir påhoppad av vänster pack och sedan vinklas det i media som att Kent var i bråk igen.

Han kan ju inte rå för om någon får för sig att kasta en öl på honom.

Visst, han kan avhålla sig från att gå ut eller bara gå till "säkra" ställen men det e la gött med politiker som minglar med vanliga befolkningen med?
Citera
2018-02-22, 21:01
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egnatankar
Skönt att de gör sig av med honom.

Om vanligt folk ska vilja rösta på SD, så kan partiet inte ha personer som Ekeroth på riksdagslistan.
Varför inte?
Någon som tar en fylla ibland och talar sanningar när han är nykter i politiken?
Verkar var ett bättre alternativ än stollarna som har värdelöst på resultat på högskoleprovet.
Men det är väl viktigare att främja blattar och negrer förstås?
Citera
2018-02-22, 21:42
Medlem
Jag hoppas han drar igång en personvalskampanj. Det behövs folk som talar klarspråk. Visst, han har gjort bort sig på fyllan och verkar vara lite av en översittare men han har gjort en hel del bra och har mycket kvar att ge.

https://m.youtube.com/watch?v=EKB4u4iw4QA

https://m.youtube.com/watch?v=N9I0Z43V25Y
Citera
2018-02-22, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Varför inte?
Någon som tar en fylla ibland och talar sanningar när han är nykter i politiken?
Verkar var ett bättre alternativ än stollarna som har värdelöst på resultat på högskoleprovet.
Men det är väl viktigare att främja blattar och negrer förstås?
Kanske gick han för långt när han anställde Putilov som SDs egen desinformatör?
Citera
2018-02-22, 21:53
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Kanske gick han för långt när han anställde Putilov som SDs egen desinformatör?
Om man ser till agendajuden som villigt och friskt uttryckte sin sverigefientliga åsikt på DN:s frontsida så gillar jag juden Kent istället.
Men kanske beror det på att jag är jude själv?
Eller inte.
Citera
2018-02-22, 21:58
Medlem
ocaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willy-45
Förstod det.

Hm,ja,man måste växa upp,ok inte hålla på att supa hela nätterna !
Citera
2018-02-22, 22:00
Medlem
Karmans avatar
Trist. Jag gillar Kent Ekeroth och hans raka stil. Vi behöver fler som honom och inte ännu fler lismande hycklare.
Citera
2018-02-22, 22:10
Medlem
Snapcounts avatar
Oppositionen tappade inte bara ett namn med petningen utav Ekeroth, utan även en vass oppositions-politiker, trist men sant !

(vad f-n oppositionen tror sig vinna med detta, är ovanför min uppfattningsförmåga)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in