Citat:
Ursprungligen postat av
J39
SD kommer aldrig att komma i ett jävla regeringssamarbete! FPÖ i Österrike suger inte deras moderaternas kuk utan tvärtom och de samarbetar. Danska sossarna är fan tuffare än vad SD är och därför samarbetar de med DF. Ända sättet för att SD ska få ett samarbete är att vara ett kontroversiellt parti som folk sticker till för de kommer tvinga de andra partierna till ett samarbete. Och jag ser ingen mening med att rösta SD om de blir som de andra. För jag röstar på SD för att de just inte är det.
Helt rätt. Hade inte SD gått så bra och fört den politik vi vill ha hade inte de andra behövt växla om till nåt de inte vill ha. Finns det inte politiker som är ärliga i debatterna finns inget hopp. Vem kan se alla K.E. debatter utan att lyssna på vad han säger?.... bara förprogrammerade idioter som inte vill att han har rätt.
SD har hela tiden varit en blåslampa i röven på regeringen och har fått till en förändring, det kan alla se även om de andra partierna påstår att det är deras egen politik.
K.E. har varit ett stadigt fundament i partiet oavsett hans personliga leverne utanför riksdagen lokaler, vilket jag skiter i, och han kommer att behövas i framtiden. Vem skall ta över hans ärliga retorik, vem vågar stå inför regeringen och skälla ut dom så som han gjort? Älskar när han spänner ögonen i förrädarna och ger dom svar på tal.
SD behöver Kent E. och han behöver SD, bättre samarbete finns inte..........våga och vinn.