Citat:
Ursprungligen postat av
KokaGroda
Anledningen till att vänstern och media avskyr Kent Ekeroth är att han har hjärna och att han på riktigt förmår påverka Sverige i en annan riktning än vad de vill - det räcker för mig. De är rädda för hans kapacitet.
Ekeroth är intellektuell, har en djäkla driv, och är orädd.
Tyvärr har han även gjort en del dumheter privat p g a att han är hetlevrad och uppenbarligen lätt att provocera. Media har utnyttjat detta.
Jag är trött på att media tillåts domptera SD som parti. Det är naturligt att ett partis egenheter och kantigheter med tiden nöts ned och anpassas till övriga partier, men i SD:s fall har det gått på tok för snabbt. Det är tack vara SD:s egen politik folk har röstat fram dem, inte för att de ska låta som en light-version av de övriga. Har varit en stor försvarare av Åkessons sätt att leda partiet, men det börjar bli för mycket nu.
SD får passa sig, det är en ska att skicka iväg uppenbara idioter som aldrig borde fått representera partiet, men det börjar lukta illa när man gör sig av begåvningar som t ex Ekeroth och Kasselstrand. Jag menar att media lyckats dreva dem ut ur ledningen och så ska det banne mig inte få gå till.
Sverige och SD behöver en "Trump" som skiter i media - t o m kriga mot media. SD kommer aldrig att få medias sympatier.
Hade Allt För Sverige fått luft i opinionen skulle jag starkt överväga det partiet istället.
Men det kommer ju inte hända, för det finns inga människor i sverige som vågar skjuta rakt, landet består av söndercurlade jävla nollor och fjollor. När det väl dyker upp någon skjuter rakt, KE, så blir man petad, för "oj det är så radikalt"
Jävla fjollor, ni vet inte vad radikalt är för något. Radikalt är när man skjuter ihjäl några tusen britter och tvingar dem att fly ut i havet igen. Radikalt det är när spartanerna byggde en jävla mur av liken ifrån Xerxes arméer i striden vid Termopyle i forntida Grekland.
Söndercurlade jävla fjollor, ni vet inte vad radikalt är för något i Sverige, ni är en hög med jävla feminiserade jävla betas. KE har mer respekt för mig nu än tidigare! Förhoppningsvis kommer det blir fler som han så att det kan bli en riktig jävla förändring någon gång.
Inte den här jävla fjoll förändringen ni jävla betas sitter och pratar om.