2018-02-21, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pothead_no1
40 mg oxy idag onsdag, urinprov måndag, alltså 4/5 dagar... är det lugnt?

Lugnt, för att vara extra säker så kan du hälla i dig 2 liter vatten om dagen.
Citera
2018-02-21, 17:04
Medlem
Det är så att jag tog ytterst lite tjack/amfetamin i söndags. Första kanske kl 02:30 och sista linan innan kl 06 på morgonen.
Nu (onsdag) vid 15:30 så var jag och lämnade urinprov och trodde det skulle vara sticka men dom skickar det på analys. Kan jag klara mig?
Jag tog alltså 2-3 super små streck men är så orolig att det kommer att synas på labb nu.

Jag är tjej, ca 1,70cm lång och väger 55-56kg.
Citera
2018-02-21, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eatpoop
Det är så att jag tog ytterst lite tjack/amfetamin i söndags. Första kanske kl 02:30 och sista linan innan kl 06 på morgonen.
Nu (onsdag) vid 15:30 så var jag och lämnade urinprov och trodde det skulle vara sticka men dom skickar det på analys. Kan jag klara mig?
Jag tog alltså 2-3 super små streck men är så orolig att det kommer att synas på labb nu.

Jag är tjej, ca 1,70cm lång och väger 55-56kg.

Tycker du borde klara det om det var så lite som du säger. Men det är väl på gränsen så helt säker kan du inte vara.
Citera
2018-02-21, 18:33
Medlem
Hur är det med tramadol, mindre mängd. Typ 200 mg, hinner det gå ur på 2-3 dygn...?
Citera
2018-02-21, 21:12
Medlem
beauty88s avatar
Hej.

Min man ska lämna up på soc på fredag.
Han har druckit ca 24lit mäsk från torsdags till tisdag morgon.
Under tisdagen tog han 3-4 silar med heroin (ev. spätt med fentanyl?)
Dvs. På fredag kl 14 när han ska lämna provet så har han varit ifrån mäsken i ca 80 tim/ 3-ish dygn samt ifrån heroinet i ca 65 tim/ 2.5 dygn.
Han dricker massa vatten hela tiden, men har ej kunnat äta pga bakfylla under dagen...

Han är 40 år, väger ca 68 kg och 165 cm lång.

Hur stor är chansen att han klarar provet?

(Även alkohol tar de up på, och enl. dem så tar det tre dagar för att gå ur å enligt ferle.se så tar det max 1.5 dagar för alkohol att gå ur urinen)
(Han säger opiater brukar gå ut på ca 2dagar på honom)

Finns det något han kan göra för att snabba på processen eller lättare klara provet? ( Förutom att fejka provet då...)

Tacksam för snabba svar! ;-)
Citera
2018-02-22, 11:46
Medlem
Motorola80s avatar
OK, nu får man se, 1 timme och 20 minuter till provet. 25mg flytande metadon för ca 6 dygn sedan!

Detta blir fan på håret och det gäller kriminalvården så framöver så ska jag sköta mej då jag tänt av ganska helt på många års missbruk nu!

ca 3 liter vatten, 4 berocca, samt 6-7 koppar vrålstarkt kaffe, + ett gäng korvskivor!

Funkar Motorola80s mix nu så återkommer jag med svar ang metadon då jag nästan inte hittar ett enda svar på hela flashback!

Läser man på ferles produkter så kan man invänta cellen direkt men detta ska fanimej gå!
På nåt sätt!

Sen , det bästa sättet att klara urinprov på sen är att sköta sej, detta sätt skadar kroppen bara i längden och är förjäkligt jobbigt och riskfyllt!

All Lycka till er alla!
MVH M80
Citera
2018-02-22, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Motorola80
OK, nu får man se, 1 timme och 20 minuter till provet. 25mg flytande metadon för ca 6 dygn sedan!

Detta blir fan på håret och det gäller kriminalvården så framöver så ska jag sköta mej då jag tänt av ganska helt på många års missbruk nu!

ca 3 liter vatten, 4 berocca, samt 6-7 koppar vrålstarkt kaffe, + ett gäng korvskivor!

Funkar Motorola80s mix nu så återkommer jag med svar ang metadon då jag nästan inte hittar ett enda svar på hela flashback!

Läser man på ferles produkter så kan man invänta cellen direkt men detta ska fanimej gå!
På nåt sätt!

Sen , det bästa sättet att klara urinprov på sen är att sköta sej, detta sätt skadar kroppen bara i längden och är förjäkligt jobbigt och riskfyllt!

All Lycka till er alla!
MVH M80

Kanske ej var en fråga du ville ha men har du någon aning om hur lång tid det tar för en analys från karolinska att ske på ett drogtest i arbetslivet? När hör de av sig? Gjorde det den 8:e feb, alltså 14 dagar sedan.
Citera
2018-02-22, 14:38
Medlem
svampen211s avatar
Hej! Jag är desperat jag behöver en benz som inte syns på piss. Skiter i om det är en rc benzo som är halvbra. Flualpra visade på piss idag.

Det enda jag vet en så länge det är imovane och stilnoct som inte syns på vanliga stickor iaf vad dem sa i några gamla trådar. Så får köra på imovane om ingen vet någon annan rc benz som inte syns på piss.

Extremt tacksam för hjälp!
Citera
2018-02-22, 15:18
Medlem
Motorola80s avatar
YES!! Flytande Metadon syntes inte på ferles nyaste platta efter 6 dygn med 3 liter vatten, massa kaffe, 4 berocca samt ett gäng skivor rökt korv för kreatinhalten!

Så grönt ljus för 6 dygn trots att den plattan skulle se 14 dagar, allt stämde med testet dock sådet vart inte ogiltigt!

MVH M80!
Citera
2018-02-22, 15:23
Medlem
Motorola80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negamonen
Kanske ej var en fråga du ville ha men har du någon aning om hur lång tid det tar för en analys från karolinska att ske på ett drogtest i arbetslivet? När hör de av sig? Gjorde det den 8:e feb, alltså 14 dagar sedan.

Hej! Hmm, mej veterligen så är det va 14 dagar det ska ta! I vissa fall kan det ta längre tid, men då är det enbart PGA att de letar allt de kan pga att de är misstänksamma!

Annars är det 14 dagar!

Är det nåt ämne du är nervös för?
Jag kanske kan svara dej så du blir lugnare

MVH M80
Citera
2018-02-22, 15:25
Medlem
Motorola80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampen211
Hej! Jag är desperat jag behöver en benz som inte syns på piss. Skiter i om det är en rc benzo som är halvbra. Flualpra visade på piss idag.

Det enda jag vet en så länge det är imovane och stilnoct som inte syns på vanliga stickor iaf vad dem sa i några gamla trådar. Så får köra på imovane om ingen vet någon annan rc benz som inte syns på piss.

Extremt tacksam för hjälp!

Allt beror var du lämnar proverna, stilnoct syns som regel numera!

Imovane skall de börja med på allt fler ställen!

Det finns benso som inte syns ja, jag tar bens varje dag men jag vet att de aldrig kan hitta den, tyvärr kan jag inte skriva ut den öppet här... ledsen men det finns som du frågade!
Citera
2018-02-22, 15:28
Medlem
Motorola80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pothead_no1
Tack för svar, det var det jag misstänkte
Oxycodone orium 40mg depot. Men kommer krossas för att få bort depot effekten!

Bra ide, men tänk på att oavsett om du krossar depottabs så är hela depotstrukturen sån att det ändå är en ganska avsevärd depot effekt.

Lycka till iaf

Bästa Hälsningar Motorola80
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in