2018-02-22, 10:40
Medlem
XaoqcHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Femme.Fatale
Äh.. det är jobbigt att ha att göra med människor. Jag förstår om hon blir provocerad av människor som inte lever upp till hennes standard. Hon är boss helt enkelt.

Det framgår tydligt att hon Elisabeth Massi Fritz försökte sabotera kvinnornas karriär när de flydde från hennes företag genom att ge omdömen med falskt innehåll.
Citera
2018-02-22, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Oj, ytterligare en henvänster-karriär som kraschlandar!

Vad är det som händer?

Ju godare en offentlig person spelar i media desto farligare är den när kamerorna inte finns med, det är en regel som sällan sviker.
Citera
2018-02-22, 10:41
Medlem
JBernards avatar
Det är väl lite lustigt och ödets ironi att Massi-Fritz anklagas för trakasserier... Men, vissa arbetsplatser och chefer är tuffare än andra, det är bara att gilla läget eller byta jobb. "Ont i magen".. Get over it för helvete.
Citera
2018-02-22, 10:43
Medlem
Underbart, hoppas hon går under.

Bara inte Soran-caset blir lidande av detta?! För det var väl denna häxa som höll i det?
Citera
2018-02-22, 10:44
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Angstromm
Ju godare en offentlig person spelar i media desto farligare är den när kamerorna inte finns med, det är en regel som sällan sviker.

Det verkar som om du har rätt på den punkten.
Citera
2018-02-22, 10:45
Medlem
Europolitans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DwWU
Sätter en flarra champagne på kylning!
Nice!

Men snälla... använd unvis... jag vägrar generera pengar åt msm
Fungerande länk utan reklamintäkter

Bra video
https://www.viafree.se/program/samhalle/200-sekunder/sasong-3/920790
Citera
Bannlyst
Yes! Aldrig tyckt om kvinnan. Det är något fel med en advokat som visar upp sig i Coco-Chanelkläder. Visst, det är bra att se proper ut men man behöver inte klä sig som att man ska på modevisning.

Nu hoppas jag innerligt att hon blir utesluten ur advokatsamfundet
Citera
Medlem
DrugsBunny7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Angstromm
Det tror jag inte, titta på hennes Instagram som inte fått en enda kommentar på exakt 3 dagar. Eftersom hon fått SMS innan det blev offentligt så har hon haft några dagar på sig.

Hon har stängt av kommenterar för sina 6 senaste inlägg, jag såg själv hur folk kommenterade hennes bilder med "fan vad äcklig du är" osv klockan 7 på morgonen.
Citera
2018-02-22, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XaoqcH
Inte det minsta förvånande. Förutom feminist så är Massi Fritz syrian, så hon kommer från en heders- och våldskultur.

Intressant att Robert Aschberg och Natalia Kazmierska är personerna bakom granskningen. Att de ger sig på Massi Fritz, är det ett ytterligare tecken på systemskifte inom MSM?

Fritz har väl blivit för öppen med att det är ett importerat problem med alla våldtäkter som sker, hon har ju gått ut och berättat att det är invandrare från muslimska länder som är åtalade i princip alla fall hon varit inblandad i. Inte längesen hon gick ut och skrev öppet om våldtäktskulturen bland muslimer där offrena är icke-muslimska svenska kvinnor, och det kulturella samt religiösa sambandet däremellan som måste tas på ett större allvar.

Hur du kan få det till ett systemskifte inom MSM när juden Aschberg är inblandad har jag svårt att förstå, när en medial person har belyst problem med invandringen och talat för ärligt om detta har Aschberg snabbt varit framme med sina vänsterextrema soldater för att förstöra deras karriär med hjälp av just MSM.
Citera
2018-02-22, 10:53
Medlem
Femme.Fatales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XaoqcH
Det framgår tydligt att hon Elisabeth Massi Fritz försökte sabotera kvinnornas karriär när de flydde från hennes företag genom att ge omdömen med falskt innehåll.
Falskt innehåll enligt vem?
Citera
2018-02-22, 10:56
Medlem
Femme.Fatales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benganbanan
Fritz har väl blivit för öppen med att det är ett importerat problem med alla våldtäkter som sker, hon har ju gått ut och berättat att det är invandrare från muslimska länder som är åtalade i princip alla fall hon varit inblandad i. Inte längesen hon gick ut och skrev öppet om våldtäktskulturen bland muslimer där offrena är icke-muslimska svenska kvinnor, och det kulturella samt religiösa sambandet däremellan som måste tas på ett större allvar.

Hur du kan få det till ett systemskifte inom MSM när juden Aschberg är inblandad har jag svårt att förstå, när en medial person har belyst problem med invandringen och talat för ärligt om detta har Aschberg snabbt varit framme med sina vänsterextrema soldater för att förstöra deras karriär med hjälp av just MSM.
Precis!
Fattar inte varför man inte kan prata om problemet med invandrarmännens syn på kvinnor. Hon om någon vet ju. Lätt för Aschberg att sitta och vara PK när han är man. Det är att motarbeta feminism genom att inte ta problemen på allvar. Alla gärningsmän bör synas. Oavsett nationalitet. Är det överhängande invandrare så bör detta diskuteras.
Citera
2018-02-22, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av benganbanan

Bra att du tog upp detta. Om det är som du säger ska vi naturligtvis vara på vår vakt så att vi inte blir Aschbergs springpojkar och hantlangare.

Jag hoppas även på det personliga planet att det inte finns mycket av sanning i påståendena Massi Fritz är en av få yrkesverksamma kvinnor jag verkligen högaktat och sett upp till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in