2018-02-22, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Femme.Fatale
Älskar henne! Hon är grym...
Vad hon än säger rätt eller fel väcker hon bara ett stort obehag hos mig Agerar domare,åklagare och advokat i samma mening Helt besatt med ett ansiktsuttryck som påminner om hysteri när hon "pläderar" i Tv rutan
Citera
2018-02-22, 09:59
Medlem
Femme.Fatales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Machines
Vad hon än säger rätt eller fel väcker hon bara ett stort obehag hos mig Agerar domare,åklagare och advokat i samma mening Helt besatt med ett ansiktsuttryck som påminner om hysteri när hon "pläderar" i Tv rutan
Varför väcker hon obehag? Vad har du gjort som skrämmer dig?
Citera
2018-02-22, 10:00
Medlem
SmokeOns avatar
Men varför skulle man få för sig att offra henne nu för? Jag menar, hon är ju en viktig spelpjäs för vänsterradikalerna. Hon och Aschberg spelar ju i samma lag. Är inte kampen mot cis-män/rasisterna/ondskan viktigare än så här?

Obegripligt.
Citera
2018-02-22, 10:19
Medlem
DrugsBunny7s avatar
Elisabeth Massi Fritz anklagas för trakasserier av flera anställda

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/WLjjVr/anstallda-hos-elisabeth-massi-fritz-vittnar-om-trakasserier
Nu berättar 16 kvinnor som tidigare arbetat åt henne om hur hon trakasserat sin egen personal.
"– Man hade alltid ont i magen, säger advokaten Anna Wahlström.

Hur blir framtiden för henne nu? Hon har även stängt av kommentarer på sin instagram som alla gjort när de blivit avslöjade.
Citera
2018-02-22, 10:24
Medlem
De senaste dagarna har kommentarer på hennes Instagram inaktiverats så ingen ska kunna ifrågasätta henne, men i vanliga fall låter hon gärna idioter smörja för henne och ge henne luft.

Nu vet vi, ännu en skamlös som bara vill höra massa positivt, men ingen kritik. Så fort någon säger minsta grej så vill hon kommentera i vanliga fall, men när det nu finns något som bara hon bör kommentera så vill hon inte ställa upp. Vilken äcklig feministhycklare.
Citera
2018-02-22, 10:26
Medlem
Sätter en flarra champagne på kylning!
Nice!

Men snälla... använd unvis... jag vägrar generera pengar åt msm
Citera
2018-02-22, 10:29
Medlem
Kommentarer har inaktiverats på hennes Instagram de senaste dagarna, feministhycklaren!
Citera
2018-02-22, 10:30
Medlem
XaoqcHs avatar
Inte det minsta förvånande. Förutom feminist så är Massi Fritz syrian, så hon kommer från en heders- och våldskultur.

Intressant att Robert Aschberg och Natalia Kazmierska är personerna bakom granskningen. Att de ger sig på Massi Fritz, är det ett ytterligare tecken på systemskifte inom MSM?
Senast redigerad av XaoqcH 2018-02-22 kl. 10:34.
Citera
2018-02-22, 10:34
Medlem
Femme.Fatales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrugsBunny7
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/WLjjVr/anstallda-hos-elisabeth-massi-fritz-vittnar-om-trakasserier
Nu berättar 16 kvinnor som tidigare arbetat åt henne om hur hon trakasserat sin egen personal.
"– Man hade alltid ont i magen, säger advokaten Anna Wahlström.

Hur blir framtiden för henne nu? Hon har även stängt av kommentarer på sin instagram som alla gjort när de blivit avslöjade.
Äh.. det är jobbigt att ha att göra med människor. Jag förstår om hon blir provocerad av människor som inte lever upp till hennes standard. Hon är boss helt enkelt.
Citera
2018-02-22, 10:34
Medlem
DrugsBunny7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Angstromm
Kommentarer har inaktiverats på hennes Instagram de senaste dagarna, feministhycklaren!

Nej, man kunde kommentera klockan 7 på morgonen, hon stängde av vid 9 tror jag
Citera
2018-02-22, 10:36
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Oj, ytterligare en henvänster-karriär som kraschlandar!

Vad är det som händer?
Citera
2018-02-22, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrugsBunny7
Nej, man kunde kommentera klockan 7 på morgonen, hon stängde av vid 9 tror jag

Det tror jag inte, titta på hennes Instagram som inte fått en enda kommentar på exakt 3 dagar. Eftersom hon fått SMS innan det blev offentligt så har hon haft några dagar på sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in