Citat:
Då sköter du ditt "dagliga jobb" väldigt dåligt för hittills har du inte uppvisat motsatsen i dina inlägg.
Varför är vi helidioter? För att vi inte håller med dig?
Citat:
Skitsnack, det är i själva verket fullt möjligt att edsvurna vittnen som poliskvinnan, hunddamen och fotohandlarparet både såg och hörde rätt men det gör knappast mig till någon skurk om jag nu anser att dessa vittnesmål inte bör förkastas. På samma sätt så tror jag att "vittnen" som Ragge och Saba inte såg och eller hörde rätt pga dryckenskap och narkotikamissbruk. Missbrukare är aldrig några bra vittnen men nyktra poliser och äldre personer utan denna problematik borde givetvis vara mer tillförlitliga vad gäller minnesbilder av tidigare händelser?
Citat:
Nej nu har du helt missuppfattat åklagaren, han hade inte ändrat uppfattning 2009 och det kan jag bevisa för dig och det har jag också gjort tidigare i detta inlägg
Citat:
Men det är samtidigt kanske huvudanledningen till att fallet fortfarande är ouppklarat? Har du ens reflekterat över det? Om en utredning kör fast så bör man pröva nya infallsvinklar och annorlunda teorier, inte sant?
Citat:
Vad gäller Ragges uppgifter har jag sida upp och sida ned kommit med argument som talar för andra gärningsmän. Jag har ALDRIG sagt att Ragges uppgift stämmer. Jag säger att jag önskar att polisen tagit reda på om det stämde eller inte, eftersom det är centralt i utredningen. Det vet du, men du är ett ohederligt kräk.
Nej, Ragges vittnesmål är inte centralt i utredningen eftersom ingen faktiskt vet exakt när CdD gick ur tiden, åklagaren trodde på pingsthelgens senare del men tingsrätten uteslöt inte ett senare dödsdatum och det står klart i domen från 1988. Undrar egentligen vem som är ett ohederligt kräk? Du har fan i mig inte koll på detaljerna och jag betvivlar starkt att det ens är värt att debattera med dig något mer.
Citat:
Vilka av mina teorier anser du vara absurda? Om jag i en av mina teorier inte utesluter att CdC föll offer för en lustmördare likt många av hennes prostituerade olyckssystrar runt om i världen gjort under bra många år nu, var i detta finns det absurda?
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2018-02-21 kl. 02:36.
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2018-02-21 kl. 02:36.