Citat:
Ursprungligen postat av
Murderrevolution
Mycket intressant att du hela tiden kommenterar andras kritiska poster utan att vilja diskutera sakligt.
Det märks att du inte har följt tråden så länge, och att du mest vill mucka gräl

Jag har fört hundratals sakliga diskussioner i denna tråd (med väldigt många personer) under mer än 2 års tid, och anledningen till att jag överhuvudtaget orkar bemöta Lawns ordbajsande beror på att Lawn skriver osannolikt felaktiga grejer om mina postningar.
Att bemöta Lawn i detalj orkar ju ingen, men ibland måste man ju rensa bort den värsta skiten
Dina senaste påståenden är sedvanligt märkliga.
Jag nöjer mig med att kommentera dödsorsaken - du lyckas avfärda den enda sannolika dödsorsak som finns
Vi har ingen klarlagd dödsorsak, och har bara tre saker att gå på
Kvarlevorna var mkt blodfattiga, mord och dråp utförs mkt ofta med stickande eller skärande vapen (mer 1/3 av alla människor som dödas eller sticks eller skärs ihjäl), och da Costas lungor var inte blodfyllda, ch hon ströps säkerligen inte. Vid strypning brukar lungorna blodfyllas.
Att juridik är mitt svaga område har varken jag eller nån annan förnekat.
Det är inte heller juridik jag diskuterar. Jag håller mig alltid på en krass nivå, och håller mig inte utanför de horisonter som Svenne banan, nykläckta poliser och gatuknarkare kan samas om
Att kliva in genom ytterdörren på Eugenaivägen 25 hade varit skitlätt på hösten 1984, och i juni 1984 hade polisen inga problem med att kliva på och kika på klientelet, och då handlade det bara om en banal bilstöld, och hade man ingen order om husrannsakan hade det räckt med en fråga: Får vi komma in?
Frågan ställdes inte under hela hösten, och det fanns säkerligen privata skäl till det (kanske visste Vinof vilka poliser som köpte sex).
Och kunde man suga in en totalt ointressant person (TH) och låta en högintressant person (Vinof) slinka undan, då har man väldigt skeva prioriteringar ...
Och ... ja, vad ska man säga mer?
Tror du att jag och medgrävare kan hånas ut och att vi bryr oss, då får du jobba