Citat:
Ursprungligen postat av
BeatriceCenci
Om det är en svartsjuk ex-pojkvän så kan din teori stämma. Han är förbannad över att hon inte valde att träffa honom på alla-hjärtans dag, och vet att hon kommer att komma hem förr eller senare, så han väntar på henne vid bostaden. När hon kommer så konfronterar han henne och säger att han vill prata och frågar om han får följa med upp. Hon säger nej, men går med på att ta en promenad och prata en stund. Han är först vänlig men blir sedan våldsam.
Hmm, hur får du det till att han/de väntar vid hennes bostad? Hon hittas långt ifrån hennes bostad om man kollar på kartan. Det är iofs. möjligt att de tagit en promenad tillsammans, men det känns väl som att man efter en krognatt hellre skulle vilja gå in och lägga sig och prata.
Har iofs. varit med om en situation när jag själv kom hem efter en natt på stan tillsammans med en tjej jag träffade då och hon ballade ur och vägrade lämna min lägenhet och det blev väldigt hetsigt med bråk, skrik och lite fysisk konfrontation där hon med våld försökte ta min telefon när jag försökte ringa polisen. Enda sättet att få ut henne ur min lägenhet var att övertala henne att vi går på en promenad, väl ute en bit från där jag bor tog jag löpet och joggade hem för att låsa lägenheten. Hon kom sen tillbaka och dunkade på min dörr och skrek som en galning.