Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-02-19, 16:17
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RitaHayworth
Glöm inte hans kommande show i Askersund, ganska mycket är redan bokat enligt hemsidan. Arrangör Katarina Raneborn tänker inte ställa in eftersom Özz inte är dömd för något. (för lösa grunder enligt henne) Salongen showen är i har 500 platser, pris 250:- st. Liten summa på 125.000:-.

http://www.visitaskersund.se/evenemang/allaevenemang/evenemangsarkiv/2018/ozznujen.5.7f4eda3f15f6d838081d6953.html
Här skulle det vara intressant att höra hur många biljetter som sålts till privatpersoner kontra hur många som betalas av skattemedel/bidrag i olika former.
Citera
2018-02-19, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Här skulle det vara intressant att höra hur många biljetter som sålts till privatpersoner kontra hur många som betalas av skattemedel/bidrag i olika former.
Även när det gäller privat så är nog en betydande andel företagsbokningar. Jag har själv varit på stand-up "komedi" med både terror-kurden och våldtäkts-kurden. Ingen gång har det varit mitt eget val.
Citera
2018-02-19, 21:21
Medlem
dryopteriss avatar
Någon som tror att han i sin show kommer raljera över alla ""rasister""
Tyvärr kommer han klara sig undan.
Själv tror jag inte att han och/eller familjen medvetet sponsrat Akilov, men HELA familjen Nujen är inblandade i en transaktion med Akilov. Och vi pratar inte om soppastålar.
För familjens egen del vore det bättre om de gick ut och gjorde rätt för sig istället för o låtsas som solen skiner.
Ahja, smilfinken Özz e varken skoj eller samhällsomstörtande.
Citera
2018-02-19, 22:44
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff.J.Jefferson
Alla borde kontakta både Netflix och TV4 och be dom ta bort allt skit med Özz. Själv chattade jag med netflix (USA antar jag) i frågan och dom hade inte någon "riktig" info om detta. Om många kommer med samma sak kanske dom kollar lite djupare in i detta..
Detta är vad jag skrev, kopiera gärna:

I think you should remove all programs with the Swedish comedian Özz Nujen. He has payed the Terrorist Akilov approx. 85.000 SEK (~ USD 10.670) Akilov is on trial for the terrorist attack in Stockholm, Sweden at Drottningatan, april 7, 2017

Vad tror du om att kontakta tv-program som sysslar med undersökande journalistik då?
Be dom gräva vidare i Nujen/terror/svartapengar-röran?
Jag välkomnar alla att tipsa de nedan:

Kalla Fakta, TV4
http://www.tv4.se/kalla-fakta/artiklar/tipsa-kalla-fakta-5469f1f4c45948799e000005

Uppdrag Granskning, (S)(V)T
https://www.svt.se/nyheter/granskning/ug/tipsa-uppdrag-granskning

Föreningen Grävande Journalister, kanske?
http://www.fgj.se
Citera
2018-02-19, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dryopteris
Någon som tror att han i sin show kommer raljera över alla ""rasister""
Tyvärr kommer han klara sig undan.
Själv tror jag inte att han och/eller familjen medvetet sponsrat Akilov, men HELA familjen Nujen är inblandade i en transaktion med Akilov. Och vi pratar inte om soppastålar.
För familjens egen del vore det bättre om de gick ut och gjorde rätt för sig istället för o låtsas som solen skiner.
Ahja, smilfinken Özz e varken skoj eller samhällsomstörtande.

Jag är inte lika säker på att han kommer klara sig i längden. Han och familjen Nujen har betalat en blivande terrorist svart när denne till på köpet var asylsökande. Hon asyladvokat, pappan asylboende och Özz hånar svenskar.

Som någon skrev, vad är oddsen för att de enbart betalat Akilov svart och i så fall varför enbart honom?

Det hela stinker och jag tror många inte kommer släppa det här. Sahlin jagades i kommentatorsfälten i åratal så det handlar inte om rasism utan om att folk retar sig på oärliga hycklande översittare, oavsett hudfärg.
Citera
2018-02-20, 00:24
Medlem
dryopteriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av in84ever
Jag är inte lika säker på att han kommer klara sig i längden. Han och familjen Nujen har betalat en blivande terrorist svart när denne till på köpet var asylsökande. Hon asyladvokat, pappan asylboende och Özz hånar svenskar.

Som någon skrev, vad är oddsen för att de enbart betalat Akilov svart och i så fall varför enbart honom?

Det hela stinker och jag tror många inte kommer släppa det här. Sahlin jagades i kommentatorsfälten i åratal så det handlar inte om rasism utan om att folk retar sig på oärliga hycklande översittare, oavsett hudfärg.
Jag hoppas att Nujen med familj icke slipper undan, men tror risken är stor till skillnad från Sahlin som du nämner, så är hon både kvinna, vit och sosse.
Nujen/skit ska skit ha. Özz, ös på med ansvar.
Citera
2018-02-20, 04:14
Medlem
Trollmias avatar
En Arg Blatte om Özz Nujen:

https://www.youtube.com/watch?v=wuGZs6BEUjk

Detta är en gammal goding vid det här laget.. men den tål att upprepas...
Citera
2018-02-20, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollmia

Tack för den! Här kommer det verkligen fram vad Özz är för en figur. Bara helt avskyvärd.
Citera
2018-02-20, 13:51
Medlem
Det hade ju varit bra om Åklagaren i rättegången tar upp det faktumet att Akilov till stor del försörjt sig på svartjobb, bland annat på Gotland, och låta Akilov utveckla hur han kunde knyta kontakter med advokater och stjärnkomiker i Sverige under sin tid som asylsökande.
Citera
2018-02-20, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Midsommardagen
Det hade ju varit bra om Åklagaren i rättegången tar upp det faktumet att Akilov till stor del försörjt sig på svartjobb, bland annat på Gotland, och låta Akilov utveckla hur han kunde knyta kontakter med advokater och stjärnkomiker i Sverige under sin tid som asylsökande.

Inte bara det, utan också asyladvokat som själv är invandrare, "stjärnkomiker" som själv är invandrare. Hur togs inledande kontakt, hur utspelades hela relationen, hur ser nätverket ut?
Citera
2018-02-20, 14:43
Medlem
TumTums avatar
Jag har kollat på youtubeklippet nyss
Mållös
Vidrigt
Detta är beviset på hur ynkliga vi svenskar är
Att han ens fått komma till tals
Mitt beslut har nu blivit en fast övertygelse
Rösta SD för att återupprätta den svenska stoltheten
Det är försent för mig, men kanske kan min röst vara till nytta för min son som är 5 år
Usch, tårarna nästan kommer när jag tittar på klippet
Såg dessutom en annan kräks-krönika i Aftonbladet
Nån lobotomerad mupp - Alen Musaefendic - som drar "vill inte skaka hand" skiten igen
Han kandiderar till riksdagen - för fakkin Centerpartiet!
Så då vet vi vilka idioter som vill införlivas i Rödtottens lag
Alliansen - kommer inte att hända
Citera
2018-02-20, 14:46
Medlem
CliviaMiniatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollmia

Tack för den länken. Såg den i går kväll. Visste inte att Özz var så usel på sitt jobb. Hans framträdanden och texter är på en mycket låg nivå. Hur kan människor betala för att se den smörja han framför eller skriver i tidningar? Riktigt uselt.
Hans ögon är klotrunda och svarta så han ger ett intryck av att vara påtänd på gränsen till manisk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in