2018-02-19, 20:03
Medlem
Argyross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
Tror hon ramlade och frös ihjäl.det var ju svin kallt ute.stackarn..vila ifrid
Och hur förklarar du att hon blev avsläppt hemma med taxi och hittades där borta? Svårt att tro att man går så fel om man blir i princip blir avsläppt hemma vid dörren? Nej hon har blivit förföljd eller jagad och utsatt för brott tror jag.
Citera
2018-02-19, 20:07
Medlem
sandyhells avatar
En källa med insyn i utredningen säger alltså att det utreds som ett potentiellt mord, men de är inte säkra. Då lutar det åt självförvållat, kanske OD.
Citera
2018-02-19, 20:08
Medlem
13teckenlangts avatar
Fått bekräftat idag vad som hittats på platsen en bit därifrån.. vila i frid, hoppas dom hittar gm snabbt och du blir rövknullad dagligen, det kommer hända tro mig, jag vet att du läser detta.. ditt fega jävla as till människa! Du kommer inte undan nu..
Citera
2018-02-19, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 13teckenlangt
Fått bekräftat idag vad som hittats på platsen en bit därifrån.. vila i frid, hoppas dom hittar gm snabbt och du blir rövknullad dagligen, det kommer hända tro mig, jag vet att du läser detta.. ditt fega jävla as till människa! Du kommer inte undan nu..

Dela med dig, här eller pm
Citera
2018-02-19, 20:11
Medlem
craschs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siasoss
Polisen går inte ut i media å säger vad de tro åinte till kompisar heller . Kompisens ord är kompisens tro/gissning. Inte säkert att kompisen har mer insyn i vad som egentligen hände än vad vi har.
Nja, har svårt att hålla med dig.
Om en vän blir mördad, så brukar väl normala folk reagera med att kräket som gjort det, ska åka fast (eller bli hämmad på). Sedan brukar snacket i sådana medelstora städer gå ganska fort.
Jag tror fortsatt på självmord alternativ olycka.
Citera
2018-02-19, 20:13
Medlem
sandyhells avatar
Citat:

Har man sagt A får man säga B. Berätta! När polisen uttalar sig så vagt drar man ju slutsatsen att detta är självorsakat..
Citera
2018-02-19, 20:13
Medlem
Citat:

Har du sagt A kan du väl säga B, tack. Pm funkar också.
Citera
2018-02-19, 20:15
Medlem
arakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crasch
Vem har inte gått runt på fyllan utan något mål? Kan hon ha ramlat ihop och frusit ihjäl? Eller hur många grader krävs för det?
En ganska skön död om det stämmer, finns sämre sätt att kola på.
Lite tidigt bara, tyvärr.
Senast redigerad av araka 2018-02-19 kl. 20:25.
Citera
2018-02-19, 20:16
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reda
Att döden troligen är självförvållad.
Tror du?
Undrar om det skulle blivit sånt ståhej då.
Vi får se, fom i morgon då preliminär dödsorsak är fastställd
Citera
2018-02-19, 20:16
Medlem
Det svala intresset i kvällspress är för mig ännu en indikation att hon inte har blivit mördad. Det tillsammans med texterna man kan läsa från Johannas vänner på hennes Facebook.

Enligt ett inlägg tidigare i tråden så har Johanna varit försvunnen tidigare. Enligt ett annat inlägg så har hon irrat bort sig på fyllan tidigare. Kanske har hon gjort det igen?

Tycker också det är konstigt om det stämmer som polisen säger i ekuriren. Att hon anmäldes försvunnen först på fredagen. Detta trots samtal till vem det nu va (vissa påstår vännina andra ex-pojkvän) om att hon va rädd och kände sig förföljd. Har hon nojat tidigare så är det inte så konstigt att personen inte reagerade.
Är det någon som har hört snacket på stan. Vem hade Johanna kontakt med sist?
Citera
2018-02-19, 20:17
Medlem
Champagneoclocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandyhell
En källa med insyn i utredningen säger alltså att det utreds som ett potentiellt mord, men de är inte säkra. Då lutar det åt självförvållat, kanske OD.
Vad är OD?
Citera
2018-02-19, 20:17
Medlem
TheLastKnights avatar
Citat:

För en som bor i Eskilstuna med omnejd så blev jag nu nyfiken! Berätta mera!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in