Citat:
Ursprungligen postat av
tsifnori
Kvinnan var otrogen och ångrade sig?
Även om jag förstår att det finns rötägg överallt så känns ändå polismän som de sista som våldtar. De har extremt mycket att förlora på det.
Rättssamhället, inkl poliskåren, är ett tvärsnitt av samhället. Där finns både änglar och rötägg. Denne polis verkar tillhöra det senare. Enl nån här i tråden så var hon blåslagen. Detta lär ju dokumenteras ordentligt. Blir intressant att läsa om nu inte utredarna lägger locket på.