2018-02-20, 05:40
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Truthor
Jag har fått reda på vad han heter och vad han jobbar med.
Stämmer det att det är en blatte?
Citera
2018-02-20, 06:39
Medlem
Gregor-Samsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Är din väninna en sån där som söker poliser på bodycontact?
Vad nu det skulle ha med saken att göra....
Citera
2018-02-20, 06:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Stämmer det att det är en blatte?
Klart det är en sån där kvotera jävel som vart i farten.
Citera
2018-02-20, 06:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lagrummet
Det finns ett hundra tal poliser som är dömd för sexuellt ofredande, ännu mer dömda för misshandel i hemmet. Ett stort antal för grovt rattfylleri, narkotika brott och i landskrona jobbar en som är dömd för vållande till annans död, vållande till annans kroppskada och grov vårdslöshet i trafik. Ja han jobbar kvar och fick behålla körkortet. Tittar man sedan på alla domar så är polisen väldigt kraftigt representerade fast oftast gör de om det till tjänstefel för att få behålla jobben.

Nej, siffran låg på 41 st, utspritt under en låååång tidsperiod dessutom. Åker man som polis på en misshandel av normalgraden, eller motsvarande så är i regel man körd, inget annat.

Den där verkligheten finns nog bara i ditt och andra grinpellars huvud.

Poliser dömda för våldtäkter finns, se bara på " kapten klänning". Dock handlar det om fd poliser idag, eftersom det inte finns en chans att den polis som blir dömd för en våldtäkt får behålla jobbet.
Citera
2018-02-20, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gregor-Samsa
Vad nu det skulle ha med saken att göra....

Ja för ditt vidkommande, vars hela tankeförmåga tycks vara blockerad av vad vänstern och muslimer håller på med, förstår jag att varje ifrågasättande som inte har med dessa grupper att göra känns onödigt och jobbigt för dig att behöva belasta ditt lilla intellekt med.

Men för i princip alla andra, normalt fungerande människor, som inte är helt sönder-höger-radikaliserade, är det intressant att rota i även vad poliser ägnar sig åt.

Och för att bedöma det påstådda offrets trovärdighet och gm´s eventuella skuld är det i allra högsta grad relevant att fråga hur dom träffats.

Även du bör förstå att det är en viss skillnad på om kvinnan söker uniformerade poliser för lite tuffare sex på tex bodycontact, bjuder hem en polis, invaggar honom i en känsla av att vilja ha sex med honom, dessutom med "tuffare tag" och sedan plötsligt mitt i akten blir lite tveksam och "ångrar sig".

Eller om hon stod nere i sin tvättstuga i godan ro, utan en tanke på att träffa en karl och sen dyker det upp en för henne vilt främmande man, bakifrån och lägger handen över hennes mun och släpar in henne i torkrummet och lägger ner henne på betonggolvet.
Citera
2018-02-20, 08:11
Medlem
Citat:
skämtar du....??? Precis som att poliser är ”bättre” människor rakt igenom. Finns väl lika mkt skit där. Larmsamtalet till 112 kom tydligen under tiden våldtäkten hände. Annars hade väl inte flera patruller ryckt ut då de hört gråt och skrik och grep honom på plats... Dessutom såg jag kvinnan och hon var rätt misshandlad och totalt förstörd!!

Jag har självklart inga som helst problem att erkänna om jag har fel. Eftersom du sett kvinnan och vet vem polismannen är så borde du lämna ut hans namn - maskat med asterisker. Då blir det inte sökbart på t.ex. Google.

När mannen sedan är dömd skrivs hela namnet ut i klartext.

Om kvinnan misshandlats svårt så ökar såklart risken för att det är en våldtäkt men det är ändå inte hundraprocentigt bevis ensamt. Det måste kombineras med andra bevis och faktorer för att dömas som våldtäkt. Våldtäkt är ett svårt brott att döma någon till skuld för och det slutar oftast i ord mot ord. Bevisbördan på offret är höga.
Citera
2018-02-20, 08:45
Medlem
Champagneoclocks avatar
Det borde vara obligatorisk avstängning på de som lägger in inlägg med budskapet att de känner till MÄ och MTG men inte vill lägga ut namnet.
Det blir bara en massa skitinlägg till följd och betydligt högre risk att oskyldiga hängs ut.
Något för Mod att ta tag i.
Citera
2018-02-20, 11:25
Medlem
Truthor är en trollare. Förstår inte alls vad poängen är med att skriva inlägg om att veta vem det är men har inte för avsikt att säga något. Är du dum i hela jävla huvudet eller vill du bara verka cool för att påpeka att du känner till den misstänkte???

Kan någon adm stänga av Truthor som bara trollar och gör att det blir fullständigt meningslösa inlägg i tråden som följd.
Citera
2018-02-20, 12:49
Medlem
lugna ner digs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.station14
Håller med..
Bra kommentar idiot!
Citat:
Ja för ditt vidkommande, vars hela tankeförmåga tycks vara blockerad av vad vänstern och muslimer håller på med, förstår jag att varje ifrågasättande som inte har med dessa grupper att göra känns onödigt och jobbigt för dig att behöva belasta ditt lilla intellekt med.

Men för i princip alla andra, normalt fungerande människor, som inte är helt sönder-höger-radikaliserade, är det intressant att rota i även vad poliser ägnar sig åt.

Och för att bedöma det påstådda offrets trovärdighet och gm´s eventuella skuld är det i allra högsta grad relevant att fråga hur dom träffats.

Även du bör förstå att det är en viss skillnad på om kvinnan söker uniformerade poliser för lite tuffare sex på tex bodycontact, bjuder hem en polis, invaggar honom i en känsla av att vilja ha sex med honom, dessutom med "tuffare tag" och sedan plötsligt mitt i akten blir lite tveksam och "ångrar sig".

Eller om hon stod nere i sin tvättstuga i godan ro, utan en tanke på att träffa en karl och sen dyker det upp en för henne vilt främmande man, bakifrån och lägger handen över hennes mun och släpar in henne i torkrummet och lägger ner henne på betonggolvet.
Du borde vänta med att spekulera i hur de träffades när du vet att han är frikänd istället.
Senast redigerad av lugna ner dig 2018-02-20 kl. 12:55.
Citera
2018-02-20, 22:14
Medlem
lugna ner digs avatar
Citat:
Inga problem för min del, jag dömmer aldrig någon på förhand men kan inte du för allas bästa skynda på processen om du vet att han är oskylldig, genom att skriva hur du kommit fram till just det!?
Jag vet ingenting om fallet och spekulerar inte heller i hurvida offret skulle ha provocerat fram denna våldtäkt eller dylikt. Det är låg nivå.
Citera
2018-02-21, 04:44
Medlem
Citat:
Det är en polis som jobbar med grov kriminell kartläggning ute på fältet.
Så sexhandel eller droghandel?
Citera
2018-02-21, 05:34
Medlem
Rivias avatar
Fram med namnet på grishoran!!
Tror det är vanligare än man tror med kriminella poliser, men då systemet skyddar snutar och folk i regel känner rädsla för polisen när dom dyker upp är det nog ett enormt mörkertal..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in