2018-02-18, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mydefinition
RadikalFail

Jag har hållt mig ren länge nu. Vad har det med saken att göra? Du känner inte honom, i uppväxten så utförde han fysisk och psykisk misshandlade mot min mamma varje månad.
Din posthistorik är ganska emotsägande.

(FB) Hopp om en bättre framtid

Citat:
1. Hade en bra uppväxt, en gång i tiden var mina föräldrar förmögna, de blev blåsta på allt och lever idag på soc. Jag har inga syskon, mina föräldrar var normala. Grälande ganska mkt.
Citera
2018-02-18, 18:21
Medlem
Cpticks

Jag tar inget alls ditt offer. Jag har jobb, jag är sjukskriven. Vad är ditt problem ditt äckel?
Citera
2018-02-18, 18:22
Medlem
ompiliompi

Med bra uppväxt, att vi hade pengar i familjen. Behöver jag blotta allt för dig?
Citera
2018-02-18, 18:26
Medlem
Strangeflowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ompiliompi
Har man sjukersättning får man bostadstillägg på upp till 5000:-, det utan extra bostadstillägg som vissa kan få. Med maxat bostadstillägg får man ca 12000:-/månad.

Om man har sjukersättning ja. Inte sjukpenning, som i TS fall.
Citera
2018-02-18, 19:02
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Jag är sjukskriven och har sjukpenning.

Varför är det hennes fel att du är hemlös och utan pengar?

Hon har väl ingen skyldighet mot dig att fortsätta vara ihop med dig?
Citera
2018-02-18, 19:12
Medlem
Xeliouss avatar
Ännu en tiggare som ljuger.
Citera
2018-02-18, 19:14
Medlem
Vidrig farsa du har..
Citera
2018-02-18, 19:17
Medlem
RadikalFails avatar
Citat:
RadikalFail

Jag har hållt mig ren länge nu. Vad har det med saken att göra? Du känner inte honom, i uppväxten så utförde han fysisk och psykisk misshandlade mot min mamma varje månad.

Lär dig citera som en vanlig människa.

Men han kanske ändå är leds på hur du beter dig. Och som jag skrev innan lär nog inte soc hjälpa dig då du har sjukpenning.

Sök som inneboende.
Citera
2018-02-18, 19:22
Medlem
Blir less på folk som klagar på psykiska problem, ännu mer less på att det dras pengar från skattebetalarna för att betala för lata människor utan hopp. Ansök om lobotomi eller fortsätt med självskadebeteéndet.
Citera
2018-02-18, 19:24
Medlem
KonungHonungs avatar
Ring soc och kräv din rätt. Ge dig inte förrän cashen finns på kontot.

Du är en genuin, svensk medborgare till skillnad från skäggbarnen & jihadisterna som kommer med bombhot när de får avslag på sin bidragsansökan.
Citera
2018-02-18, 19:29
Medlem
Amazon-mannens avatar
Det kanske är dags att ta tag i grejjer, så som ditt liv till exempel!
Din postningshistorik stämmer inte med vad du skriver här o.s.v.

Gå tillbaka till jobbet ( kanske 50-75%) sluta pyssla med droger och sluta skylla allt på flickvän,mamma och pappa, samhället e.t.c.
Citera
2018-02-18, 20:22
Medlem
xamfetamins avatar
Vad är du sjukskriven för?
Om det är pga funktionsnedsättning kan du kanske ansöka om LSS lägenhet? Det är ju bättre än att hamna på gatan iallafall.

Har du några kompisar som kan tänka sig låna sin soffa till dig några veckor tills du möjligtvis hittat något?
Inneboende hos någon? Jag bodde själv inneboende hos en kompis för 3tusen i hyra ett år. I allra värsta fall försök söka andrahand/inneboende i någon mindre stad längre bort där hyrorna kanske är billigare :/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in