Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-02-16, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fille277
OBS! VARNING! Klicka inte på denna spoiler om du inte vill veta vad som händer i sista avsnittet. Det förstör all spänning om du läser.

Tror inte på det där. Flera saker som inte känns troliga och engelskan brister.
Citera
2018-02-16, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mexx35
Tror inte på det där. Flera saker som inte känns troliga och engelskan brister.
Det är en finsk som översatt från finska.

Uppgifterna stämmer, för samma tidning avslöjade även vad som skulle hända i avsnitt 7, och det visade sig sedan stämma helt.
Citera
2018-02-16, 21:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av utan.att.stanna
Tex http://ancensored.com/celebrities/Patricia-Schumann
Tack!
Citera
2018-02-16, 22:44
Medlem
Brian är inblandad i något garanterat.

Polisläckan är antingen Jonas eller hon IT-bruden som är ihop med han svenska IT-killen.

Susanne är förstås inblandad och Niels har använt Douglas för att spionera på sin fru då han misstänker otrohet. Hon har varit otrogen och det är med Morgan Sonning.

Tyvärr är det obegripligt att denna röriga säsong med enormt många namn och storys/trådar är två avsnitt färre än tidigare säsonger. Det gör dessvärre att denna säs inte hinner och kan bli lika bra som övriga. Denna sista säsongen borde faktiskt varit två avsnitt fler än färre om man nu ska vara petig.

Som sagt det kommer vara myyyyycket info att delge och ta in för oss på söndag. Gäller att vara på tårna.

Det var mina cent i ämnet bron.
Citera
2018-02-16, 23:53
Medlem
utan.att.stannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Purjo123
Brian är inblandad i något garanterat.

Polisläckan är antingen Jonas eller hon IT-bruden som är ihop med han svenska IT-killen.

Susanne är förstås inblandad och Niels har använt Douglas för att spionera på sin fru då han misstänker otrohet. Hon har varit otrogen och det är med Morgan Sonning.

Tyvärr är det obegripligt att denna röriga säsong med enormt många namn och storys/trådar är två avsnitt färre än tidigare säsonger. Det gör dessvärre att denna säs inte hinner och kan bli lika bra som övriga. Denna sista säsongen borde faktiskt varit två avsnitt fler än färre om man nu ska vara petig.

Som sagt det kommer vara myyyyycket info att delge och ta in för oss på söndag. Gäller att vara på tårna.

Det var mina cent i ämnet bron.
Har helt tappat handlingen den här säsongen... Det är trevligt att se ändå, men har noll koll på handlingen.
Citera
2018-02-17, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Den mest uppfriskande rollfiguren är Mikael Birkkjaers Jonas. Han kallar en spade en spade, utan att bry sig. Om det innebär att han är läckan vet jag inte men risken är väl betydande.

Från början var jag övertygad om att Jonas var tänkt som en "bad guy" på poliskontoret, men efter de senaste avsnitten är jag inte alls lika säker. Han visade vad som verkade vara genuin oro för Sagas säkerhet och andra mer sympatiska drag. Och hans frustration över Tommys mamma är lättförståelig.

Så jag är inte övertygad om att det är han som är läckan. Det kan vara den danska IT-kvinnan, som andra har nämnt.
Citera
2018-02-17, 07:41
Medlem
Jag skulle kunna hoppas på att Saga får en knäpp på näsan om hennes dillande om att det är biologiskt omöjligt för blåögda föräldrar att få ett barn med bruna ögon. chansen till det är långt större än försumbar, kan vara 25% med rätt förutsättningar.
Men troligen är det ett bevis för författarnas, manus dito och regissörs bristande bildning i biologi. Om så är det svagt att felaktig kunskap i biologi görs till en ganska väsentlig del av intrigen. Det är mer än att runda en del hörn för att få ihop intrigen.
Det verkar inte heller ha varit någon av den "bildade" media-klassen som skriver om tv-serier som reagerat, Journalistutbildningen kräver väl fortfarande typ MVG rakt över för att bli intagen.
Citera
2018-02-17, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fille277
OBS! VARNING! Klicka inte på denna spoiler om du inte vill veta vad som händer i sista avsnittet. Det förstör all spänning om du läser.

Citera
2018-02-17, 14:36
Medlem
Walla-walla-winchas avatar
Tror det är rullstolskillen och den där kinesen som ligger bakom allt. Jag är så dålig på namn. Tror hon heter Susann dock.

Tror på ett bra slut i alla fall. Kanske lämnar Henrik och Saga polisyrket för gott?

Blir spännande imorgon.
Citera
2018-02-17, 15:58
Medlem
utan.att.stannas avatar
Kommer idag på play va?
Citera
2018-02-17, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamenda
Citera