Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-16, 20:18
  #229
Medlem
sgrumpfs avatar
Har inte orkat läsa nånting i tråden men när jag såg rubriken insåg jag att vi fått det bekräftat: alla som är feminister ljuger. Tragiskt men sant.
Citera
2018-02-16, 20:28
  #230
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av konstit
Jag kanske inte fattat... men som jag läser det sitter hon på en barstol och pratar med gärningsmannen när han sticker upp ett finger i rumpan på henne ?

Hur faan går det till ? Han beskrivs som en av ansenlig längd, och man kan anta att hans armar därför är något längre än medelmåttet... Men hur sitter man på en barstol där rumphålet är åtkomligt ? Det kan man förstås, men i så fall skjuter man ut nämnda bakdel i ett omfång som vill göra de längsta av armar nytteslösa till den slags aktivitet ?

Eller satt hon med ryggen till ? Kjol eller byxor kunde vara spännande att veta...
Jag har läst om det hela ett flertal gånger men kan inte förklara hur det hela gick till.
Nedan citat från hennes text

Läs ovan och fröjdas
__________________
Senast redigerad av Hanna-Wigh 2018-02-16 kl. 20:42.
Citera
2018-02-16, 21:33
  #231
Medlem
MrAndress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Metoo är ju förvisso stark över hela världen, så jag förstår om du skiter på dig. Men vi kan inte fastställa om mannen i fråga är skyldig, men för att han nekar betyder inte det heller att han säger sanningen. Den analfixerade ynglingen har problem med att pilla folk i röven på barer bland annat, så jag tänker att det kan ju vara bra om han får någon slags hjälp.
Nu är det inte alla som anser att dom som våldtagits är psykiskt sjuka utan det är ju mer en term som används för att förringa brottet i sig. Trådar säger ingenting utan vill du framföra något så belägger du det med verifierbar källa. Sen ska du stava ordentligt så vi kan se vad du skriver.

Aj fan missa detta stavfel pga av min platta väljer ord som jag inte skriver. Men men, tror du på fullast allvar att han pillat henne i stjärten på en bar? Om du lyfter dina korkade ögonbryn och läser tråden samt läser domen bl.a. Så ser du att hon själv berättar om sin psykiska ohälsa. Det är inget jag säger.

Varför skulle jag skita på mig om Metoo? Är det så att du känner mig?

Ja källan i det jag belägger är domen.....
Citera
2018-02-16, 21:34
  #232
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sgrumpf
Har inte orkat läsa nånting i tråden men när jag såg rubriken insåg jag att vi fått det bekräftat: alla som är feminister ljuger. Tragiskt men sant.
Låter som att du är en högpresterande akademiker som med ett brett vetenskapligt underlag har skapat dig en välgrundad uppfattning om en relativt stor andel av människosläktet.
Grattis till den nya professuren på Antarktis.
När flyttar du? (OBS! Retorisk fråga!)

Den här personens påståenden om att ha varit utsatt för våldtäkt har inte bevisats i domstol, och ingen GM är då således heller dömd.

Kvinnan har trots detta allmänt spridit info om den anklagade, som rent rättsligt kan falla under förtal av den som påstods vara GM.


Hon har själv skrivit på nätet om att hon har en diagnos (bipolär) samt att hon är feminist, så nu kan du komplettera din välgrundade vetenskapliga uppfattning med att alla feminister sannolikt också är bipolära enligt dina avancerade forskningsstudier.
__________________
Senast redigerad av LeBronThurman 2018-02-16 kl. 21:36.
Citera
2018-02-16, 21:44
  #233
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrAndres
Aj fan missa detta stavfel pga av min platta väljer ord som jag inte skriver. Men men, tror du på fullast allvar att han pillat henne i stjärten på en bar? Om du lyfter dina korkade ögonbryn och läser tråden samt läser domen bl.a. Så ser du att hon själv berättar om sin psykiska ohälsa. Det är inget jag säger.

Varför skulle jag skita på mig om Metoo? Är det så att du känner mig?

Ja källan i det jag belägger är domen.....


Citat:
Med hänsyn till vilka inverkningar händelsen har haft för hans psykiska och fysiska hälsa, tror han inte att han kommer att kunna träna eller tävla på elitnivå igen. Händelsen har även påverkat hans planer avseende fackligt engagemang och hans kreativa verksamhet.

Det gäller även misstänkte i fallet.



Citat:
Den 24 januari 2017 raderades inlägget av Facebook. Ellen skrev samma dag ett nytt inlägg i vilket hon länkade till forumet Flashback där det hade skapats en dedikerad diskussionstråd till inlägget från den 22 januari 2017. Hon ägnade inlägget åt att besvara olika frågor som hade diskuterats bland forumets medlemmar.

Hon ville verkligen få dit honom och länkade även forumet i sitt inlägg. Ja, hon ansågs sig vara våldtagen och säkert kränkt så hon drog i med storsläggan.

Du skrev-
Citat:
Så att detta är hennes vridna verklighetsuppfattning om vad som hänt kvällen ifråga i maskopi med meeto upproret.
Maskopi? Du känner dig uppenbarligen hotad eftersom du konspirerar på fullt allvar.
Citera
2018-02-16, 22:23
  #234
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
Hon ville verkligen få dit honom och länkade även forumet i sitt inlägg. Ja, hon ansågs sig vara våldtagen och säkert kränkt så hon drog i med storsläggan.
Hon är kanske inte den smartaste i sällskapet.

Hennes defintion av våldtäkt är kanske, om hon anser sig vara våldtagen så är det så.
Om hon ångrar sex så är det väldtäkt som hon utsatts för.
Som sagt inte den smartaste.

Av hennes berättalse kan man lätt sluta sig till att de hade kommit överens om bögsex (analt) innan.
Han kan knappt bärga sig.
Han sitter med henne på krogen med ett finger inne i hennes prutt en stor del av tiden.

Ändock så tar hon hem honom för sex.

När hon erbjuder fitta dagen efter avstår han, och lämnar henne,

Hon hade troligtvis inte fått hem honom för sex om det hade gällt fitta,
Bögsex var bestämt innan, sannolikt.

Att ångra sex är inte väldtäkt.
__________________
Senast redigerad av Hanna-Wigh 2018-02-16 kl. 22:50.
Citera
2018-02-16, 23:56
  #235
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstit
Jag kanske inte fattat... men som jag läser det sitter hon på en barstol och pratar med gärningsmannen när han sticker upp ett finger i rumpan på henne ?

Hur faan går det till ? Han beskrivs som en av ansenlig längd, och man kan anta att hans armar därför är något längre än medelmåttet... Men hur sitter man på en barstol där rumphålet är åtkomligt ? Det kan man förstås, men i så fall skjuter man ut nämnda bakdel i ett omfång som vill göra de längsta av armar nytteslösa till den slags aktivitet ?

Eller satt hon med ryggen till ? Kjol eller byxor kunde vara spännande att veta...

från byxlinningen till anus , han stack handen innanför hennes trosa och tryckte in sitt finger
Citera
2018-02-17, 00:33
  #236
Medlem
Den postade länken (https://minfil.org/l3I69fd4b5/Solna_...2018-02-01.pdf) funkar inte. Någon som har en fungerande länk?

Citat:
Ursprungligen postat av showdown
Vem tar på sig att skicka denna till hennes arbete?
Fy f-n vilken idiot som medvetet förstör en människas liv!
Utan att jag berör sakfrågan, så måste jag fråga dig; Du ser inte dubbelmoralen i det du skriver?
Citera
2018-02-17, 01:24
  #237
Avstängd
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Den postade länken (https://minfil.org/l3I69fd4b5/Solna_...2018-02-01.pdf) funkar inte. Någon som har en fungerande länk?

Utan att jag berör sakfrågan, så måste jag fråga dig; Du ser inte dubbelmoralen i det du skriver?

Vilken dubbelmoral babblar du om?

Han förtjänade inte det, feministen förtjänar det.
Om du inte kan förstå en sån simpel och logisk sak så är du helt efterbliven.
Citera
2018-02-17, 01:29
  #238
Medlem
ShadowStepzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
Vilken dubbelmoral babblar du om?

Han förtjänade inte det, feministen förtjänar det.
Om du inte kan förstå en sån simpel och logisk sak så är du helt efterbliven.

Nu håller jag visserligen med dig, men tror skribenten ovanför menade att den som skickar domen till arbetsgivaren gör också sig skyldig till förtal.
Citera
2018-02-17, 02:03
  #239
Avstängd
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShadowStepz
Nu håller jag visserligen med dig, men tror skribenten ovanför menade att den som skickar domen till arbetsgivaren gör också sig skyldig till förtal.

Inget förtal om det stämmer eller hur?

Att sprida falsk info är förtal.

Och nu pratade vi om dubbelmoral. Alltså en personlig egenskap. Vilket jag inte tycker passar in på båda.
Citera
2018-02-17, 02:07
  #240
Medlem
BubbasBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
Inget förtal om det stämmer eller hur?

Att sprida falsk info är förtal.

Och nu pratade vi om dubbelmoral. Alltså en personlig egenskap. Vilket jag inte tycker passar in på båda.

Nja, det stämmer inte. Förtal handlar faktiskt inte om det är sant eller inte. Kolla lagen. Fan vad förvånad man kan bli ibland. Suger, jag vet. Vete fan vad det är för skit vi röstat fram genom årtiondena.


/BubbasBoy
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback