Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-12, 08:36
  #349
Medlem
Motorprinsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
mycket man inte förstår
Nån kryptisk engelska, och det fortsätter lika kryptiskt.
Det är beklagligt att två sådana råkar träffas. Man förstår inte hur den mannen är funtad.
FÖrsta dejten i baren, han startar leken, Har du klåda?
Sedan blir fortsättningen lika tokig. Hon har en diagnos, och han ?
Förstår att utredningen blev nedlagd, hon väntade för länge,hon skulle självklart ha sökt läkare direkt efter händelsen.Då hade eventuella skador påvisats.
Sedan borde han söka sig till gaykretsar.Och fortsättningsvis ragga, o invänta medgivande.

Ja, stämmer hennes story är han ju våldtäktsman delux.

Hon borde som sagt anmält direkt.
Citera
2018-09-12, 10:21
  #350
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Motorprinsen
Ja, stämmer hennes story är han ju våldtäktsman delux.

Hon borde som sagt anmält direkt.
Problemet för henne är att hon inte har någon stödbevisning för sitt påstående. Han instämmer sannolikt inte till mångt och mycket vad hon berättar, utan motsäger det.

Kvällssexet som innebar bögsex dvs en penis-stolpe i analen, var hon nöjd med. Det var morgonsexet hon var missnöjd med.
Skall vi tro att han vittnade om att han slutade när hon sa nej på morgonen?

"Han vill ha analsex och jag säger att vi kan prova men om jag säger stopp måste han sluta. Det gör han inte utan han svarar med "det blir skönt snart" och det blir det även om det inte känns helt rätt. Sedan sover vi."
https://www.facebook.com/ellen.lager...49504195136174
Citera
2018-09-12, 12:28
  #351
Medlem
Motorprinsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hanna-Wigh
Problemet för henne är att hon inte har någon stödbevisning för sitt påstående. Han instämmer sannolikt inte till mångt och mycket vad hon berättar, utan motsäger det.

Kvällssexet som innebar bögsex dvs en penis-stolpe i analen, var hon nöjd med. Det var morgonsexet hon var missnöjd med.
Skall vi tro att han vittnade om att han slutade när hon sa nej på morgonen?

"Han vill ha analsex och jag säger att vi kan prova men om jag säger stopp måste han sluta. Det gör han inte utan han svarar med "det blir skönt snart" och det blir det även om det inte känns helt rätt. Sedan sover vi."
https://www.facebook.com/ellen.lager...49504195136174


Där beskrev du kvällen, väl?
Citera
2018-09-12, 12:40
  #352
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Motorprinsen
Där beskrev du kvällen, väl?
Ja det är kvällen. Det här är morgonen enligt hennes post:
* "Dagen efter är jag öm då jag inte alls är van vid analsex."
* "Så jag säger att vi kan ha vaginalt sex"
* "...att jag har ont och är öm. Så han frågar om han ska titta att allt ser okej ut."
* "Efter att ha sagt att allt ser okej ut kör han på med analsex iallafall och jag skriker aj, stopp, nej och sluta! Jag får panik då jag inser att jag inte kan ta mig loss och att han kan göra precis vad han vill med mig då jag är helt utlämnad. Han slutar efter en stund."
Citat från förtalsdomen:
"Inlägget innehöll en detaljerad beskrivning av deras träff den 14 februari 2015, deras umgänge, hur hon utsattes för oönskade handlingar av sexuell karaktär och att de hade ett samlag som hon samtyckt till och ett samlag som skedde mot hennes vilja." (s.4)
Har du någon annan uppfattning?
__________________
Senast redigerad av Hanna-Wigh 2018-09-12 kl. 13:09.
Citera
2018-09-12, 17:23
  #353
Medlem
prominentens avatar
Precis, mycket skum händelse

Citat:
Ursprungligen postat av moshes
mycket man inte förstår
Nån kryptisk engelska, och det fortsätter lika kryptiskt.
Det är beklagligt att två sådana råkar träffas. Man förstår inte hur den mannen är funtad.
FÖrsta dejten i baren, han startar leken, Har du klåda?
Sedan blir fortsättningen lika tokig. Hon har en diagnos, och han ?
Förstår att utredningen blev nedlagd, hon väntade för länge,hon skulle självklart ha sökt läkare direkt efter händelsen.Då hade eventuella skador påvisats.
Sedan borde han söka sig till gaykretsar.Och fortsättningsvis ragga, o invänta medgivande.
Citera
2018-09-12, 22:36
  #354
Medlem
Motorprinsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hanna-Wigh
Ja det är kvällen. Det här är morgonen enligt hennes post:
* "Dagen efter är jag öm då jag inte alls är van vid analsex."
* "Så jag säger att vi kan ha vaginalt sex"
* "...att jag har ont och är öm. Så han frågar om han ska titta att allt ser okej ut."
* "Efter att ha sagt att allt ser okej ut kör han på med analsex iallafall och jag skriker aj, stopp, nej och sluta! Jag får panik då jag inser att jag inte kan ta mig loss och att han kan göra precis vad han vill med mig då jag är helt utlämnad. Han slutar efter en stund."
Citat från förtalsdomen:
"Inlägget innehöll en detaljerad beskrivning av deras träff den 14 februari 2015, deras umgänge, hur hon utsattes för oönskade handlingar av sexuell karaktär och att de hade ett samlag som hon samtyckt till och ett samlag som skedde mot hennes vilja." (s.4)
Har du någon annan uppfattning?

Uppfattningen är att du, oklart varför, citerade en text som inte har med våldtäkten att göra.

Om man sätter på nån - oavsett hål - som skriker ”aj, stopp, nej och sluta” och får panik för att vederbörande inte kan ta sig loss så är man våldtäktsman.

Det är synd att han kommer undan med det.
Citera
2018-09-13, 01:12
  #355
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Motorprinsen
Uppfattningen är att du, oklart varför, citerade en text som inte har med våldtäkten att göra.

Om man sätter på nån - oavsett hål - som skriker ”aj, stopp, nej och sluta” och får panik för att vederbörande inte kan ta sig loss så är man våldtäktsman.

Det är synd att han kommer undan med det.
Ja riktigt fel. Han verkar dessutom framstå som ett STACKARS offer.
Kan nästan förstå flickans frustration, och så hennes diagnos har väl varit en faktor,
i att just hon råkade ut för detta.
Han verkar ju helt konstig, säger han ska undersöka henne på morgonen, och så drar han igång igen.
Dessutom stoppa upp fingrarna i en tjej på först dejten, i en bar,
vad är det för stil. Porrskadad snubbe?
Citera
2018-09-13, 01:56
  #356
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Hon borde fritt få framföra sin version av händelseförloppet. Jag tycker hon bör fortsätta att göra det, om hon är sanningsenlig, och strunta i konsekvenserna. Man bör ha rätt till sina egna upplevelser.
Citera
2018-09-13, 10:37
  #357
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Motorprinsen
Uppfattningen är att du, oklart varför, citerade en text som inte har med våldtäkten att göra.

Om man sätter på nån - oavsett hål - som skriker ”aj, stopp, nej och sluta” och får panik för att vederbörande inte kan ta sig loss så är man våldtäktsman.

Det är synd att han kommer undan med det.
Det är väl så att två personer som har har varit med om samma händelse kan ha skilda berättelser om vad som har inträffat. Om ord står mot ord vem skall man lita på?

Hon gillade bögknullet på kvällen: Först gjorde lite ont sedan gillade hon det, det var skönt.
Så hans efarenhet var när hon bögknullades, så gillade hon det efter den inledande smärtan.
"Han vill ha analsex och jag säger att vi kan prova men om jag säger stopp måste han sluta. Det gör han inte utan han svarar med "det blir skönt snart" och det blir det även om det inte känns helt rätt. Sedan sover vi."
Hennes trovärdighet i frågan ansågs vara låg, om jag minns rätt så meddelades han aldrig om hennes anmälan.

Edit: Hittade följande i förtalsdomen "Utredningen lades ner kring årsskiftet 2016/2017 utan att N.N. hade delgivits misstanke."

Namn i citatet ersatt med N.N.
__________________
Senast redigerad av Hanna-Wigh 2018-09-13 kl. 10:48.
Citera
2018-10-24, 08:40
  #358
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L.o.a
Jag vet inte varför, men jag får en känsla av att hon förmodligen fått en massa donationer ifrån vänner och kanske även från främlingar efter hennes dom.

Du har rätt, hon och Cissi wallin har tiggt pengar från andra feminister.
Citera
2018-10-24, 12:27
  #359
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dengummangickinte
Du har rätt, hon och Cissi wallin har tiggt pengar från andra feminister.
Fy fan vad tråkigt. För beloppet kan ha blivit så hög att hon gick i vinst. Jag torr dessutom att brottsoffret skulle kunna begärt mer än vad han gjorde. Jag tror han fick omkring 6.000 kronor i kränkningsersättning.

Med tanken på att han var tvungen att sluta och alla andra känner honom på gatan, vilket tvingat honom att odla skägg och ändra sitt utseende. Låter inte alls som om kränkningsersättning skulle ligga på 6.000. Det är alldeles för lågt.

Och jag tycker det är för jäkligt att hon får stöd personer när det är i själva verket hon som gjort fel. Hon går fortfarande i inställningen av att hon har blivit orättvist behandlad, MEST TROLIGT.

Tiggt pengar dessutom TIGGT, FY FAAN...
Citera
2018-10-24, 12:43
  #360
Medlem
Om det finns någon rättvisa ska hon få det straffet som hon yrkade på att ge honom, på så sätt kanske hon kan lära sig att "behandla andra som du själv vill bli behandlad".
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback