2018-02-11, 15:35
Medlem
Någon som vet något effektivt sätt att mass-följa personer?
Citera
2018-02-11, 16:47
Medlem
Hackergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.R.

RSS om de har öppna profiler.
Citera
2018-02-11, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hackergirl
RSS om de har öppna profiler.
Vad är det och hur funkar det isåfall?
Citera
2018-02-11, 21:52
Medlem
Hackergirls avatar
Citat:
Vad är det och hur funkar det isåfall?

Du laddar hem en rss-läsare och sen klipper in adresserna från ig.
Citera
2018-02-13, 12:29
Medlem
Jag hittade att windows gjort en instagram-app. När jag försöker installera den händer det ingenting. Har provat två olika webbläsare. Är inloggad på mitt microsoftkonto. Windows 10 x64 bit.

Här försöker jag ladda ned appen: https://www.microsoft.com/sv-se/store/p/instagram/9nblggh5l9xt

Någon som vet annat sätt att installera, eller varför det inte händer något när jag trycker på "Skaffa appen"?
Citera
2018-02-13, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vixo
Jag hittade att windows gjort en instagram-app. När jag försöker installera den händer det ingenting. Har provat två olika webbläsare. Är inloggad på mitt microsoftkonto. Windows 10 x64 bit.

Här försöker jag ladda ned appen: https://www.microsoft.com/sv-se/store/p/instagram/9nblggh5l9xt

Någon som vet annat sätt att installera, eller varför det inte händer något när jag trycker på "Skaffa appen"?
Fixat!
Windows store som felade. Tvungen att reseta windows store så gick det att ladda hem appen!
Citera
2018-02-15, 18:06
Medlem
MrSweeneyTodds avatar
Har två stycken konton, ena är privat och andra vill jag helst hålla anonymt. Inget mobilnummer, en helt annan mailadress och inget konto är länkat. Ändå kan jag se att vissa vänner likear vissa inlägg. Har dom på något sätt sett mina bilder på anonyma kontot pga mitt privata konto som de följer?
Citera
2018-02-25, 21:14
Bannlyst
Citat:
Och bara för nyfikenhet, varför är det bra att massa följa folk? Hur många vill du följa på en gång?
Citera
2018-02-25, 21:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrSweeneyTodd
Har två stycken konton, ena är privat och andra vill jag helst hålla anonymt. Inget mobilnummer, en helt annan mailadress och inget konto är länkat. Ändå kan jag se att vissa vänner likear vissa inlägg. Har dom på något sätt sett mina bilder på anonyma kontot pga mitt privata konto som de följer?
Troligen cookies i din dator.
Citera
2018-02-26, 20:44
Medlem
Gerrard89s avatar
Vet någon varför det är så extremt svårt att få followers och likes på nya konton numera? Förr i tiden kunde jag få många sådana när jag skapade ett nytt konto som jag laddade upp bilder på.

Jag har nyligen skapat mitt "bästa" konto någonsin där jag lägger upp fina bilder. Jag har använt både personliga och mer allmänt populära hashtags. Jag har laddat upp 3 snygga bilder men har inte fått en enda (!?!) like hittills...

Känns ju lagom deppigt...
Citera
2018-03-03, 10:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gerrard89
Vet någon varför det är så extremt svårt att få followers och likes på nya konton numera? Förr i tiden kunde jag få många sådana när jag skapade ett nytt konto som jag laddade upp bilder på.

Jag har nyligen skapat mitt "bästa" konto någonsin där jag lägger upp fina bilder. Jag har använt både personliga och mer allmänt populära hashtags. Jag har laddat upp 3 snygga bilder men har inte fått en enda (!?!) like hittills...

Känns ju lagom deppigt...

Jag får både likes och kommentarer från mestadels unga brudar på mina bilder. Samt nya followers. Jag använder dock Instagram av praktiska skäl. Bor utomlands. Annars håller jag mig faktiskt borta från sociala medier i så stor utsträckning som möjligt.
Citera
2018-03-03, 13:20
Medlem
En fråga till insta-experterna.

Är det möjligt att se om två personer följer varandra om båda har privata konton och jag inte är accepterat som följare till någon av dom?

Vi är ett gäng som försöker snoka i en eventuell smaskig relation

Tanken var att skapa ett fejk-konto och sen be om att följa en av personerna men då ingen av dom accepterar konton utan riktigt innehåll så sket sig den planen.

Det skulle alltså räcka med att se en av personernas följare/vilka hen följer för att kunna räkna ut resten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in