2013-05-16, 00:20
Medlem
Manboiiis avatar
och med en äldre version så funkar inte allt på IG heller :/, antagligen kan de vara problem att kommentera andra bilder, eller helt enkelt ladda upp.. Och det vill man inte.
Citera
2013-05-18, 20:11
Medlem
Colonials avatar
Stalkade en tjej ganska grovt. Långt bak i tiden. Och råkade gilla en bild. Tog bort det snabbt men hon får en notification i mobilen ändå va? Och kan se bilden?
Citera
2013-05-18, 20:20
Medlem
Hej!

Jag har för tillfället "Foton är privata" på, om jag stänger av den funktionen så att vem som helst kan se min profil och sedan sätter jag på den igen, vilka är det då som följer mig? Är det dom som jag godkänt innan eller blir det nollställt så att jag inte har någon följare?
Citera
2013-05-20, 05:15
Medlem
BridgeRocks avatar
Avinstallera den nuvarande versionen och ladda ner APK till valfri version från http://www.androiddrawer.com/10520/download-instagram-3-5-3-app-apk
Citera
2013-05-22, 23:49
Medlem
xstatics avatar
Hur tar man bort sig själv ifrån Instagram?
Citera
2013-05-27, 14:17
Medlem
0jonz0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elkving
Hej!

Jag har för tillfället "Foton är privata" på, om jag stänger av den funktionen så att vem som helst kan se min profil och sedan sätter jag på den igen, vilka är det då som följer mig? Är det dom som jag godkänt innan eller blir det nollställt så att jag inte har någon följare?
Dina följare förblir samma, inget ändras
Citera
2013-05-29, 15:42
Medlem
whosgotthecracks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cammen3
Svårt, på en dator funkar det nog med Bluestacks för att köra instagram i en emulator.

aha...ok hur exakt fungerar det?
Citera
2013-06-02, 13:18
Medlem
droles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xstatic
Hur tar man bort sig själv ifrån Instagram?
Svårt att göra det mycket enklare: http://minfil.org/52T1bdb6bd/tabort.PNG
(logga in på instagram.com)
Citera
2013-06-03, 22:57
Medlem
droles avatar
Skapade ett konto i förrgår och följer nu runt 50 personer och runt 40 följer mig.
Ett stort problem nu dock, jag klickar följ och knappen blir grön men efter bara sekunder blir den blå igen, vad göra?
Allt annat verkar fungera.

Instagram är tämligen värdelöst utan att kunna följa folk.

Edit, tänkte att mitt konto är "spärrat" när man följer mer än 50 första gången eller nått för någon algoritm ska söka igenom mitt konto men har inte hittat någon sådan info.
Citera
2013-06-04, 07:47
Medlem
droles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drole
Skapade ett konto i förrgår och följer nu runt 50 personer och runt 40 följer mig.
Ett stort problem nu dock, jag klickar följ och knappen blir grön men efter bara sekunder blir den blå igen, vad göra?

Edit, tänkte att mitt konto är "spärrat" när man följer mer än 50 första gången eller nått för någon algoritm ska söka igenom mitt konto men har inte hittat någon sådan info.
Nu fungerar det igen, brukar det vara såhär buggigt eller gick jag ur någon spärr?
Senast redigerad av drole 2013-06-04 kl. 07:49.
Citera
2013-06-04, 10:12
Medlem
Citat:

Citat:
Nu fungerar det igen, brukar det vara såhär buggigt eller gick jag ur någon spärr?
Det kommer väl till och med upp en liten ruta som informerar om att man börjat följa för många på för kort tid? Det är i alla fall så det ligger till...
Citera
2013-06-04, 14:20
Medlem
droles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScEco
Det kommer väl till och med upp en liten ruta som informerar om att man börjat följa för många på för kort tid? Det är i alla fall så det ligger till...
Nope, kom inte upp något
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in