Citat:
Ursprungligen postat av
DilsNacke
Nu skriver Terese i
en kommentar på Facebook:
Ja jag Joel var hos dig två tre gånger vi hade dåliga och bra stunder. Men jag sa ofta de va bra fast de var skit. För de som hände mig barnen jag var rädd för han sökte hjälp för mig barnen också Jo en tid kämpa båda. För våra barn nu äre bara jag som kämpar för barnens bästa. Då Joel vill ge bort vårdnaden nu också. Men jag kämpar för barnens bästa Jo allt vi drabbades av polisanmäldes o de finns vittnen så bli öppna upp dom målen men hare bra. Kul träffa dig på Ica Maxi en snabbis för nån dag sen
Hur fan går det ihop? Hon ljuger ju aldrig, och nu påstår hon att hon har ljugit om att hon och Joel hade det bra.
Nu ska man inte ta något som Terese eller Arlighet123 skriver på allvar, det är bara skitsnack allting. Att hon skulle vara en bra mamma? Skitsnack. Att Joel är våldtäktsman och pedofil? Skitsnack. Att hon är oskyldig? Skitsnack. Att Jimmy tagit sin dotters straff? Skitsnack. Att det var Joels fel att hon gick in och stal från en butik för 1400? Skitsnack
Snälla Terese, inse, slaget är förlorat, ALLA vet att du är en jävla lögnare. Stå upp för vad du har gjort så kommer dina vänner att respektera dig. Sen gör du för stor sak av detta också tycker jag. varför fläka ut allting på facebook så att alla kan läsa det. När folk får upp ögonen för det du skriver på facebook så kommer dom kanske googla det och då hamnar dom här på flashback och här finns ju länkar till FUP och till domen. Du gör det fan bara värre för dig själv! Visa att du har lite ryggrad och säg som det är så vi kan lägga denna tråd till handlingarna!