Citat:
Ursprungligen postat av
Eroticon6
Det låter som att du äter mycket ut av processat kött, typ korv till din kaffe med mjölk, skinka på pizzan och bacon till frukost. Du är som de flesta, en total hycklare, precis som dessa veganer. Att du fixerar så mycket vid exakt var ifrån mjölken kommer ifrån är ett kvinnligt drag. Och inget en man sitter och funderar över på det sättet. Runkar du samtidigt som du dricker mjölken som kommer ur en bebis kossas mammas mage, låter lite som det. Du känner dig äcklad men samtidigt gör det dig kåt?
Ditt efterblivna svammel blir bara värre och värre, har du möjligtvis en BiB bredvid tangentbordet, eller förresten, jag antar att din favoritdryck är white russian.
Fixerar vid vart det kommer ifrån? Jag skulle inte kalla det fixering, men ja, jag bryr mig om vart ifrån min mat kommer, föredrar vilt framför Scan, lokalt odlade grönsaker framför sumpigt vatten från kontinenten.
Jag har inget problem med köttkonsumtion då det är ett naturligt inslag i min diet, vart i ligger hyckleriet här? Jag tycker att mjölk är ett sjukt livsmedel, att Dricka modersmjölk från andra djur är sjukt, ännu mer sjukt om en vuxen människa konsumerar litervis av det i veckan, det är ett beteende som är lika illavarslande som att tortera smådjur och liknande.
Då jag är vuxen och precis som andra normala vuxna slutade med mjölkdrickande när jag fyllde tvåsiffrigt, så händer det aldrig någonsin att jag mjölkrunkar, låter mer självupplevt, du sitter väl på balkongen med en pint standardmjölk fluktandes mot den lokala förskolan och väljer ut nästa offer att bjuda upp på ett glas O’boy