V kommer med dom märkligaste förslag ibland, men jag har alltid gillat R Dinamarca. Särskilt när hon dissade SD:s talman i riksdagen.

Det vore för jäkla synd om hon helt slutade med politik. Vi behöver såna...
Hon kanske kan bilda något nytt parti som är mindre toppstyrt, kanske inspirerat av anarkism/direktdemokrati. Eller bli sosse.